9

Ahh Blog Sevgisi :)

Bu sira canim blogumda degisiklik yapmak istedi. Öncelikle profile bir resim ekledim ki cismim azda olsa belli olsun diye :) Yani sakincali bir tip olmadigimi, rahatlikla blogumu ziyarete gelebileceginizi bilin emi :)
Sonrasinda elimi atmisken birde arka resim pek icime sinmemisti zaten, onuda böyle puanli yapiverdim, puanli olan herseyi cok sevdigimi demis miydim? :)
Onuda yapinca sanki header uyumsuz durdu arka resimle birlikte...Biraz ekle-dene-sil bastan dene derken bu header cikabildi ortaya, hosuma da gitti. Degisikliklerin hepsi icime sindi bu defa, siz ne dersiniz?

******
Bir hafta sonra sizlere bir duyuru yapicam onun heyecanini yasiyorum su siralar :)

******
FaCeBooK sayfama da gelin buyrun, en azindan bir göz atin belki hosunuza gider ;) (Only Girls please!)

******
Alakasiz olacak ama elbisemin belini gösteren bir resim ekliyorum...Beldeki ipi baglayinca üstüne kemer takardim genelde bu defa da böyle süslemek istedim renk katmasi icin. Bu mavis güzelligi sevgili Moonsun göndermisti taaa Amerikalardan (el emegi hemde), sevgiler yolluyorum kendisine. Bu ara sifrelemis blogu ama umarim acar yine...

☜♥☞ Sevgiler hepinize blogumun renkleri ...☜♥☞

9 comments

harıka olmus bende bır puantıye artı patchwork sever olarak bayıldım

30/9/11

arka plandaki puantiyeleri çok sevdim :)

canim blogunun yeni görünümü hayirli olsun, header'i özellikle çok begendim!! çok güzel! ellerine saglik!
Blog sevgisi baska bisey! insan uzunca yazamasa bile kopamiyor.
moonish'i de özledik valla.

öpüyorum, mutlu haftasonlari!!!

30/9/11

çok şeker olmuş bloğun güle güle kullan :)

30/9/11

bence pek bi şeker olmuş blog ellerine sağlık :)

30/9/11

seni böyle hevesli ve cıvıl cıvıl görmek ? ne güzel.

30/9/11

Kıskandım blogunu :)) Ama cook şirin bir görüntüye sahip kelebek gibi olmus hakikaten:))
daha uzunca bakıcam incelicem blogunu sonra .. sevgilerr öpücükler :))

Çok güzel olmuş canım.Hayırlı olsun.Puanlı her şeyi bende severim.Blogumda bende değişiklik yaptım.Bana gerekiyordu artık.
Sevgiler:)

Ziyaretin için çok teşekkür ederim. Takip etmek istersen http://sagliklimutfak.net teyim :) svegiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top