6

Best Laptop Bags for Woman


Simdi bu resimdeki Laptop cantalarini hangi bayan begenmez?
Ben hepsinide begenebilirim mesela :)

Birkac yil önce böyle cok cesit yokken, bir koyu gri canta almistim onu kullaniyorum hala. Aslinda o da bu sira evde duruyor okul bittiginden beri. 
Biryerlere giderken Laptop götürmeyi pek sevmem (mecbur olmadikca) ama dün nedense canim cok istedi kayinvalideme giderken yanima aldim bilgisayarimi ( kayinvalidemde ne yapacaksam onunla :D ). Amac degisiklik olsun...

Keske bilgisayar alan bir bayana, yanina bedava bir katalogdan secebilecegi bu cantalardan verseler ne iyi olurdu :)

Benim favorilerim 1(koko$), 4(stylish), 6(Hello Kitty), 8(spor) :P

Siz en cok hangisini begendiniz?

6 comments

Yolda giderken kopup laptopumu yere vurmayacağını bilsem kendi çantamı kendim dikerdim:) Bu cicilerden seçebilecek olsam son 2si harika olurdu:))

Eğer takım falan giymişsem 4. ama spor giymişsem 8. favorim özellikle 8'e hasta oldum.

Gercektende hepsi güzel... Ben hepsini begendim gercektende secim yapamadim. ama birisini al deselerdi bana hello kitty alirdim :)

ben moru beğendim :))
ama hepsi güzel

Şeker gibiler:)
Sevgiler:)

23/9/11

4. olan ...Beyaz...Onu begendim:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top