3

Cekilisler :P

Bugün bir takintimi bozmaya karar verdim.Ney mi?
Ben genelde bloga yazma mecburiyeti olan cekilislere katilmiyordum...Bu böyle gelip gitti hep. Zaten kendimde BURADA cekilis yapinca bunu sart koymadim ki benim gibi olanlar vardir belki diye. Yani isteyen yazsin diye kisiye biraktim. Amac hediye vermek olunca ne gerek sart koymaya...Tabiki bu sekil hediye verenlere de saygi duyarim;) Birde hediye gönderilen seyler bence kargo ücretide dahil olmali, adi üstünde hediye!
Bunu cok söylüyorum belki ama isim vermeden yine...Bir blogta ilk kez hediye kazandim ve gönderilmedi!!!
En azindan mail yazilip bir sekilde birsey denilebilirdi irtibatlardan sonra...
O zamandan sonra da hepten sogudum cekilislere karsi...
Ama bugece birsey dürtükledi beni böyle, illa yazi yazilacaksada yaz ve katil diye. Bende bu sira gözüme carpan cekilisleri bu yazida toplamak ve katilmak istiyorum ;) 


1- Buradaki cantayi görseniz bence hemen katilirsiniz :) Katilmak isteyen TIK TIK.
2- Ikinci cekilis hediyemiz bir canta, hangi bayan hayir derki, BURAYA.
3- Allik dünyasi, BAKIN iste.
4- Parfümlerin kokusu nasil acaba, kutusunda ne güzel gözüküyorlar, BURADA.
5- Bir hediye haberide bu BLOG'ta.
6- Bu yaprakli kolye cok hos BAKIN.
7- Mulberry Canta hediye edilirse katilmadan olmaz...TIIIK.
8- Beymen bir günes gözlügü, katilmak isteyen BURAYA.
9- Bu sayfada Urban Decay Primer Potion Sin hediye ediliyor, KATILMALIYIM.
10- Bir güzel cekiliste Cadi Kizin Dirdiri'nda, TIK TIK.



Varsa ilginc bir cekilis eklemeyi unuttugum haber ediniz please :)
Katilinca böyle toptan katilacaksin arkadas :D
Hadi bana bol sans :P

3 comments

belki gelir daha hediyeniz :)

gerçekten bol şans kelebeğim..umarım birinden biri çıkar:) bende çok seviyorum hediye almasını ve vermesini kim sevmezki zaten:)

6/10/11

Allah allah hediyeni gondermemeleri ilginc ve ayip ayni zamanda

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top