5

1 mimdir, 2 mimdir...

"Ben mimleri nezaman zamaninda yazdimki" diyerek gec kalinmis 2 mim icin yazmaya koyuldum suandan itibaren :)
1. MiM Cici Bici Seyler tarafindan yönlendirildi, tesekkürlerimi gönderiyorum buradan :)
Cantamin ici?
Son zamanlarda kullandigim iki cantamin resmini ekliyorum ve devaminda icerik gösteren bir foto.
Benim huyumdur bir cantaya alisinca, özellikle kullanimi rahatsa, aylarca tasiyabilirim. Ister uysun ister uymasin :D Genelde alirken giyindigim cogu renkle uyacak türden secmeye calisirim o nedenle.
Bir siyah cantam vardi yani artik yirtilmamis olsa bir yerleri kullanirdim ki 1-2 sene durmadan taktim...
Canta ve ayakkabi takindim pek yok. Illa ikisi ayni renk olsunmus yahut canta alirken ona uygun ayakkabida alinmaliymis...vs hic düsünmem.
Zaten var bende bir anormallik diyorumya hep, cikolata sevmeyen bir bayandan bu beklenirki :P
Cantamin icinde genelde ortalama bulunanlar bunlar, bazen artabiliyor ama eksilmiyor.
Telefon, Ipod (özellikle kizim icin), Dove el kremi yeni girdi cantama (havalar soguyunca) kokusu cok güzel, mendil, minik bir canta parfümü gül kokulu (Yves Rocher'den), tükenmez kalem ( her an lazim olabilir diye), bir-iki seker bulundurmaya calisirim (kizim icin), tek yöne gitmek icin basilmis olan bir bilet, güzelim swarovskileri kopmus aynam (cantanin iclerinde anahtarlardan olmus olabilir...), cüzdan (Kelebekli ve rengarenk, tam bana uygun degilmi), bir yedek kancali igne, yedek sac lastigi, bozuk para cüzdani, 1 Cent para, sakiz, Türk marketinden kalmis bir alisveris fisi, Ruj (Rimmel 700 numara- Nude Delight), USB Stick.
Bunlara ek olarak digital kameram ve evin anahtarlari oluyor.
~~~~~~~~~
 2. olarak Sihirli Kokosh tarafindan MiMlendim.
Son zamanlardaki lüksüm nedir?
Lüksüm belkide biraz mecburi ama kendi istegimlede bagdasan bir ev hanimligina gecmislik olabilir belki.
Yani calisan insanlarin durumunu cok iyi bildigimden, vaktin onlar icin önemini...Artik fazlasiyla vaktim var. Öyle baskada bir lüksüm yok kendime özel...Bazi sebeplerden dolayi maddi olarak ay sonunu gözetleyenler grubuna girdim bende ama sikayet olarak yazmiyorum bunu, cok sükür. Yani bunu belirttim cünkü Avrupa'dayim diye sanmayin hersey öyle süper ötesi :P Bazen özlem duydugum oluyor önceki rahat gezmelerime ve harcamalarima ama sadece arasira minik bir özlemden öte gitmiyor, cünkü ne durumlar var insanlarin yasadigi ki bu sorun mu...Hem maneviyat hep daha önemli benim icin ;)
~~~~~~~~~
Benden bu kadaaar :) 
Umarim zevkle okumussunuzdur.
Yazdiginiz yorumlar beni cok mutlu ediyor, sanmayinki tek tek cvp yazmiyorum diye önemsenmiyor...
Soru soruldugunda muhakkak ilk firsatta cvp yaziyorum ama genel yazi yorumuysa mutlulukla okuyorum ve o yorum sahibinin blogunu bizzat ziyaret etmeyi seviyorum kendi bloguma cvp yazmaktansa ;)
Her yigidin bir yogurt yiyisi var misali her blogcunun kendine özel tarzi var degil mi? :)

Sevgiler

5 comments

2/11/11

Maneviyat bence de daha onemli. Katiliyorum. Cantanda iki tane mki cep telefonu var bana mi oyle geldi???

3/11/11

Blogumun ilk takipçisi, ;)
Sen çantanda olanları yazınca, ben de şöyle bi düşündüm neler vardır acaba diye...
Çantamı devirsem korkarım toplayamam geri :)
Değiştirdiğim her çantada bıraktıklarım ayrı bir dert zaten...
Birinin arkamı toplaması şart. :)
Şöyle evde oturup tek tek tüm çantalarımı boşaltıp içlerinde neler bıraktım bakmam lazım. Her birini aylardır aradığıma eminim.
Bu arada mailine atacaktım ama burdan hazır yorum yazıyorken sorayım: resimlerin üstüne blogunun adresini nasıl eklediğini öğrenebilir miyim?
Çok acemiyim biliyorum :)
Sevgiler...

3/11/11

Merhaba:)
Blogunu yeni farkettim ve son yazina yorum gondermek istediim. Cantalarin cok ciciymis,benim de cok takintim yok o konuda. Sevdiysem eger herturlu kullanirim cantami;) hmm bir de seni kendime cok benzettim (her anne gibi) ben de cocugum icin cantamda kalem, kagit ya da oyalanmasi icin sevdigi bir oyuncagini tasiyorum:)
Sevgilerlee!

Bende işlemiştim bu mimi.Zevkli ama..
Mutlu bayramlar:)

Cok sagolun degerli yorumlariniz icin :)

BeBeKo senin bloguna yorum olarak yazdim sorunun cevabini umarim isine yarar ;)

Didem soldaki telefon, sagdaki Ipod, mp3 player ve bir sürü uygulama olmasi sebebiyle kizimin oyuncagida diyebilirim :S

Sevgiler hepinize :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top