5

Cekilisler 2

 Cekilisler hizla devam etmekte. 
Gecen hani liste halinde birkac cekilise katilmistimya bir tanesi bile tutmadi :P
Bende yine bu siralar olan katilmak istedigim cekilisleri bir post halinde yazmaya karar verdim, pes etmek yok :D

1- Kahve kokulu melek bir ayicik gördünüz mü siz hic, evet resimdeki bu sirin el emegi ürün sizin olabilir, blogun 1 yasi kutlamasi icin hediye ediliyor, sizde KATILIN. (kazanan, 17 Aralik aciklanacak)

2- Cati Kati Ilkay'in bebisi dogduuuuu :) Buradanda tebrik ediyorum kendisini, Ayse Rana hosgelmis dünyaya :)
Onun birkac cekilisini kacirdim bu defa katilmak istiyorum hemen süresi bitmeden.
www.eczanemizde.com ve Çatı Katı Blog işbirliğiyle Flormar Makyaj Ürünleri hediye kampanyası başlamıştır... Sizde katılmak ve şansınızı denemek isterseniz buraya tıklayın,çekilişe katılın :)

3-  Cici Bici'nin kendi gibi cici bici hediyelerini kacirmak istemeyenlerdenseniz mutlaka cekilisine katilin, BURAYAA

4-  Makeuparfume'ün hediyesinide cok begendim, BAKSANIZA

5- Birde burada bir Parfüm hediye edilen cekilis var, BAKINIZ.

6- Nimo Stylo'dan cok güzel Clutch ve kolyeler, 5 kisiye hediye, BUYRUN.

7- Butik Merve'de cekilis düzenliyor, katilmak ISTEYEN?  

8-  Ayy bu Clutch coook güzel, KATILIN.

9-  Bu cekiliste kacirilmayacak cinsten, pembis yüzük cok güzel, BUYRUN.

10-  Bir güzel bayandan güzel hediyeler, TIKLAYIN.
Benim de Cekilisim var biliyorsunuz, katilim az oldugu icin tarihini uzatmistim
30 Kasim'a dek devam ediyor.  
Katilmak icin diger bloguma BUYRUN

Not: Gözüme carpan baska cekilisler olursa bir iki gün icinde yine eklemeler yapacagim bu listeye ;)

 

5 comments

izleyici sayın 500 olmuş canım tebrık ederım..:)

24/11/11

ahh ahh, ben sansima küstüm artik:) pek katilmiyorum, cok hosuma giden bisey olursa katiliyorum:)hihi

24/11/11

Canımcım hepsi için bol şanslar kısmetler olsun inşaAllah :) Ben bu çekiliş işlerine dalamıyorum hala alışamadım gitti..Ama böyle hediyeleşmek ne güzel :) Umarım yüzünü güldüren sonuçlar gelir :) öpüldün ;))

tatli cicili bicili bir sayfa ...basaralarin devamini dilerim benim sayfamada beklerim :)

www.meedoo88.blogspot.com

burda da bir cekilis var. :)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/2011/12/hediye-1v1y-ile-ylbas-cekimimiz-ve-250.html

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top