7

Bu Sabah


Mutfak caminin kenarina oturdum yine, evin en sevdigim yeri...
Martilar ucusuyor camimin önünde, hele birde islattigim bayat ekmeklerden koysam cam önüne nasil heyecanla gelip bir tane kapmaya calisirlar, öyle zamanlar bende gizleniyorumki beni görüp ürkmesinler (korkulacak bir tipim yok ama ;P onlarin yaklasimi cok cekimser..)
Kizimi hazirladim, esimi uyandirdim...Kizim anaokuluna gitmek üzere yola cikti babasiyla. Esim onu birakinca cuma namazina birlikte gidecekleri arkadasinin evine gidecek, namaza dek biraz Playstation ve Xbox oynayacaklarmis...Onlarinda en kötü aliskanliklari bu baskada yok cok sükür.
Ne gece gezmesi bilirler ne baska sey. 

Ben yalniz kalmis olsamda bunu pozitif olarak degerlendiriyorum suan. Tostum kizariyor, yumurtam kayniyor, cayim tütüyor ocakta :) Bende önünde ciceklerimin dolu oldugu mutfak camimin kenarinda oturdum post yaziyorum iste :) Bir kere de böyle birsey yazayim istedim, yasadigim ani tarif eden...
Sacim basim daginik, aynada bir gördüm kendimi yüzümü yikarken hepsi o :P
Birazdan bir ceki düzen veririm... Ee bugünde cuma, hayirli güzel bir gün :)
Tostum yanmadan, yumurtam fazla pismeden, cayimin tadi gecmeden ben kalkayim ;)

Güzel bir cuma günü gecirmeniz dilegimle, sevgiler sizlere gurbetten...

7 comments

9/12/11

oohh süpersin afiyetler olsun.bizde artık sakin kahvaltılar hayal oldu enesle birlikte.

9/12/11

Sevgili KelebekGibi,

Bu yazına bayıldım, yerinde olmayı istedim birden :) Elhamdülillah gerçekten sahip olduklarımıza.. O hal bile güzel di mi, çok şükür ocağın tütüyor. Maşallah Barekallah.
İçim açıldı vallahi, buralarda olsan komşu gelicem yani çaya o derece :p

afiyet olsun canım cuman hayırlı ve mübarek olsun erkekler işte çok şükür başka sıkıntıları olmasında sevgiler

Hayırlı cumalar arkadaşım. Ev hali her haliyle huzur veriyor insana. Allah huzurunu mutluluğu daim kılsın. Maşallah.

Adsız
9/12/11

yazin cok hosuma gitti, hersey pozitif bakmak gerekiyor ;)

sana da hayirli cumalar dilerim

selamlar

http://streetfashionandmore.blogspot.com/

14/12/11

Evinin sicakligini bize de yansitmissin. Allah huzurunuzu, keyfinizi bozmasin. Ekmek yanmadi di mi?:))

Tesekkürler güzel yorumlariniza, bu huzurumun sizede yansimis olmasi sevindirdi dogru yazabilmisim demek :)
Didem tostlar yanmadi :)

Bebeko inan diledigim seylerden biride sevdigim blogcu dostlarla yakin olsaydik keske derim bende...

Sevgiler hepinize.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top