18

Yaşı 30 olanlar, Antiaging zamanı...

Son zamanlar bloglarda ne de cok 30 yasina basan kisi oldugunu okudum öyle...
30 depresyonu gibi bilmedigim birseyler mi var acaba?
Eger 30 iseniz üzülmeyin, dün 29 dunuz daha mi iyiydi hersey ki birgün sonrasi bozuldu sanki...
Ya da 19 oldugumuzu farzetsek daha mi mutlu olacagiz? Her yasin ayri kendine has özelligi ve yasanilmasi gerekenleri var...Hem ömrümüz 365'ser gün halinde akmiyor, gün gün, saat saat, saniye saniye...
O zaman 30 'a üzülebiliyorsak, yarin olacagi icin daha cok üzülmeli degil miyiz? Cünkü yakin zaman...

Ölümün yasida yok nasilsa!
Ha 40 olmussun, ha 20, ha 35... Sen kendini hazir hissetmedikce ölüm icin ve sonrasi gercek hayat icin, o korku hep kalacak ki son ana dek... Iyisi mi gerceklerin güzelligiyle olaya farkli bakabilmek...

Bu yazi ne simdi? Niye ben bu konuyu ele aldimki?
Bende 30 oldum ondan olabilir :P
Hadi vatana millete hayirli ugurlu olsun yeni yasim.
Allah'in sevgisini kazanabilecek sekilde yasamayi diliyorum kendime 30la birlikte.
O bana dogumgünü hediyemi verdi bile ama aramizda...Istedim verdi yüce Rabbim.
Ve bunu yasayarak gören insan Rabbinin kendisine sefkatle baktigini düsünür benim gibi ve kalbinde birsey pit pit eder mutlulukla...

Bu seneki yazimda böyle olsun, tam 30 yasa uygun (mu acaba :P)...
Baslik zaten alakasiz, daha güzelligin zirvesine tirmaniyorum zira :P

Pasta, börek, cörek, konfetti, balon, cocuk sakizi, hello kitty, bonibon, 9 katli gofret..., bilimum mutlu edici seyler kabul edilir :P

Ƹ̴Ӂ̴Ʒ  Sevgiler  Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

***************

Önceki dogumgünü yazilarimi okuyup nostalji havasina girmek isteyenler icin,



18 comments

16/12/11

off 30 yaşına girdiğimde çok üzülmüştüm, gerçekten 30 yaş depresyonu diye bişi var..

16/12/11

bayag eski bloggermissin onu anladim önce:)
30 lu yaslara gelince,valla bende ayni duyguyu gecen yil yasadim,acikcasi 20 li yaslarda kendimi daha genc yani gencten kasit,genckizlik dönemdeki hallerimi yasadigim yas dönemlerimdeyim gibi hissediyordum hep...ama 30 a gecince bi anda o dönemin kapandigini baska bir döneme gectigimi hissettim ,büyümeye basladigimi fln düsünüyorum ,ayrica cok sevdim bu dönemlerimide,her yasin ayri bir güzelligi olduguna inananlardanim bende..öyle agar bi bunalim yasamadim yani..gerci yasimi duyanalarin yani 31 yasindayim deyince aaa gercekmi hic göstermiyorsun demeleri cok tuhafima gidiyodu,yani simdi bu bir iltifatmi,hakaret mi kardesim,ne demek göstertmiyorsun,haa yani 30 umdayim cok yasliyimda göstermiyormuyum yanii neee:)))

dogum günün kutlu olsun CESUU:)
Rabbiim seni her zaman daha daha daha mutlu etsin,en sevdiklerinle!!!!

Hayırlı uğurlu olsunnnn, sağlıkla nice yıllara kelebekcim:)

30 iyidir insanı diriltir, kendine getirir. 20'li yaşlarda wuu 30 diye şaşıranlara 30 daha neymiş ki dedirtir :)

iki hafta sonra 30 yaşıma gireceğim ve resmen depresyondayım, mutsuzum vs vs 29 kesinlikle çok iyidi, insanı korkutan 2 li sayıları bitip 3 lü sayılara başlamak ve onun getirdiği sorumluluklar

17/12/11

30 mu o da ne :) ben seni mini mini piti piti 25 filan sanmıstım oysaki :D neyse sen bende 25 sin :) öylece kal :D çünkü 30 olunca bendeki küçücükler kategorisinden çıkıp büyücüklere giriyosun :) olmuyor yani :) Bu arada her ne kadar seni 25 e basmıs olarak görsem de doğum gününü de kutlamadan geçemicem :) iyiki doğdun :)

17/12/11

30 a üzülenler 40 da ne yapacak merak ettim :)

17/12/11

bence de her yaşın ayrı güzelliği var ..Allah mutluluğunuzu bozmasın..doğru yolundan ayırmasın yeni yaşınızda..

17/12/11

ah o yaşlar geçiğ gidiyor valla ben 33 oldum hatta 2012 de 34 olacağım olsun kendine baktığın kendinle ilgilendiğin sürece zaman sana acımasız davranmıyor insanın ruhu güzel olsun:))

sevgiler..

17/12/11

evvela, DoGuM GuNuN KuTlU OlSuN guzelim, saglik ve huzur içinde daha nice ya$lara eri$irsin in$aallah.
ben $ahsen o 30 ya$ duygusunu henuz tatmadim :) 3 senem var Allah nasip ederse.
ama uzulmem sanirim, $u ya$ta bile kendimi henuz 20 saniyorum hahah, benim ruhum genç guzelim ;)
zaman nasilda su misali akip geçiyor ! hayret dogrusu, insan her an'ini dolu dolu ya$amasi gerek ! bunu bilir bunu soylerim ;)

18/12/11

nıce yaslara canım .ben atlattım cok sukur bu yıl :)

18/12/11

Nice mutlu, sağlıklı yıllar, darısı 70'lere, 80'lere olsun inşAllah...

18/12/11

Nice senelere! Bence cok erken depresyon icin 30 yas. 30 yas daha genckiz sayilir:))
Yeni yasin sans getirsin

merhaba , uzun bir aradan sonra yine takilacam sizlerin güzel dünyalariniza ...... ne mutlu ki dogum gününe rastlamisim ...... sana sevdiklerinle birlikte bir kelebegin kanatlarindaki kdar renkli bir hayat diliyorum ...... nice mutlu ,huzurlu , saglikli yillara ♥

masaallah sen ne zamandan beri yaziyorsun :D tebrik ederim ve bu yazin bana cok iyi geldi cünkü ben yaslanmak istemeyenler arasindanim bu yasimi gösterdigim anlamina gelmiyor herkes 20 saniyor :D fakat benim sorunum yasima göre davranamiyorum ve insanlar bunu bekliyor senden :D

yeni yaşın hayırlı olsun;) şubatta 30 olacağım için bu yazıyı okumak iyi geldi, yalnız değilmişim :D

Buket, olsada insanin biraz elinde bence bu sendroma meydan okuyalim :)

Zelis, insallah blogcu ninede olurum birgün :P Cevreden göstermiyor sözleri duymak cok iyi geliyor kesinlikle, bol bol desinler :P

Dєкσяαρѕυωαѕуση, aynen öyle 30 daha neymis ki :P

Dürr-i Yekta, evet o bastaki sayinin degismesi biraz sarsan...

Sümeyye sagolasin, sen beni gene hayalinde 25 düsün :)

Neval, bilmiyorum ben üzülmemdigim icin :P Ama 30 a alisinca o üzüntüleri gececektir eminim...

Pompisce sagolasin, amin.

Recelim sevdigim laflardan biridir ruh güzelligi ;)

Papatya o halde 3 seneni iyi gecir tadini saniye saniye cikar :)

Dolunay atlatan rahatliyor degilmi :))

Senabera amin ins. cümlemiz icin ;)

Didem bende onu diyordum iste :) Genc kiz sayilir kismini cok cok sevdim :)

Proud of Hijab, evet ortaliklarda yoktun özlettin kendini, gelmisken daha hic kaybolma lütfen :) Sagol dileklerin icin :)

Eminchen annem hala benden olgun olmami bekler mesela :P O sorunda yas ilerledikce daha bir gösteriyor kendini, insanlarin beklentisini görmek...Evt ben eski bir blogcuyum, blogcu nine olarakta yazmak isterim Rabbim nasip ederse :P Sevgiler

biryasimadahagirdim, iyi oldu birilerinin senden önce 30 oldugunu görmek degilmi bak hicbirsey yokmus :) Subat'a dek tadini cikar 20 lerin :P

Hepinize sevgiler, tesekkürler degerli yorumlariniz icin :)

23/12/11

merhaba ben geldimm ilk yorumum:)
geçmiş doğumm günün kutlu olsun sağlıklı huzurlu hayırlı bir yıl olur inşallah..

Mutlu Et hosgelmissin, tesekkür ediyorum, amin :) Ilk yorumuna sevindim, icinden geldigi herzaman yazabilirsin ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top