2

Cekilisler 3

Bu ay kendi cekilisim de olmak üzere bircok blog hediye veriyor. 
(Benimkine katilmamis olan varsa hemen tiklayin ve  katilin).

Bakalim bu defa bir taneside beni bulacak mi :)
1- Eeen önce sevgili Sihirli Kokosh'un cekilisine katiliyorum, sizde BUYRUN. (14 Subat)

2- Kozmetik ürün severler icin güzel hediyeler var, BURAYA (14 Subat)

3- Iki sirin hediye, iki ayri kisiye, sevdim bunlari, TIK TIK. (25 Ocak)

4- Kurabiye cekilisine katilmismiydiniz hic :P 10 kurabiye BURADA.(29 Ocak)

5- Güzeeel bir cekilis bizleri bekliyoor, BUYRUN.(15 Subat)

6- Cadi kizin dirdiri'ndan kirmizi hediyeler isteyenler, TIKLAYIN.(?)

7- Burada güzel bir canta hediyesi var, BUYRUN. (20 Ocak)

8- Pijama giyinmeyi seven biri olarak buna hayir diyemezdim, BAKIN.(12 Subat)

9- Buradaki kelebekli kolyeyi istiyoruuuum :) KATILIN. (12 Subat)

Gözüme carpan cekilisleri arada ilave edecegim, sizde ilgilenirseniz takipte kaliniz ;)
Yalniz bazilari ciddi kök söktürür gibi ne zor sartlar var :S Yok foruma üye olun, birkac konu basligi acin, en sevdiginiz ürüne yorum yazin, bir iki üc degil 5-6 sartli cekilisler vardi hemen kapattim onlari...


2 comments

19/1/12

Paylastigin icin tesekkurler...

ya birde onu yap bunu yap diye çokkk beni cezbetmezse katılmıyorum işin en komiği ben face kullanmam face illaki diyenler bende başta sakat

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top