20

Cumartesi güzel gün :)

Bugün yazmak istedigim birkac konudan birini secip yazi eklemekti amacim... Maalesef yine baska birseylerle vakit gecirerek bana ayrilan süremin sonuna gelmistim farkettigimde :P
Mesela blogumun Header'i degisti, nasil olmus? Ben sevdim böyle puanli puanli :) Arada yapilan degisiklikler bir tazelik katar ortama diye düsündügümden blogumda da bunu uyguladim.

Biz bayanlarin ortak bir özelligi olmali bu, ara sira tazelemek, tazelenmek... Tipki annemin birseylerin yerini degistirmeyi sevdigi gibi...Babaminsa sevmedigi gibi :P

Ee yazacaklarimi yazamadim bari icimden gelenleri yazipta öyle uykuya dalayim diye düsündüm.

Günüm iyi gecti, evdeki huzuru hissetmek ne büyük nimet Allah'im, sana binlerce kez hamdolsun.

Biz genelde günde 2 ögün yiyen bir aile olarak, kahvalti ettik ve aksam üzeri kumpir yapip yedik.
Esim kumpir malzemelerini hazirlayip dograrken bende kurabiye yapmaya koyuldum.
Tarif ararken karsima ne cikti biliyor musunuz, kendi blogum :D
"Allah Allah nezaman yapmisim ben bu kurabiyelerden" dedim önce, sonra hatirladim tabii."Blog yazmanin avantaji bu iste kocacigim" diye esime ise yarar birsey yaptigimi kanitlamaya calistim :P

Disarida da yagmur atmaya basladi ve ben daha bir mest oldum sanki, mis gibi tarcinli-portakalli-bademli kurabiye kokusu doldu evin icine...
Kumpiri cok kacirinca esim kurabiyeleri is yerine götürüp orada yiyebilecegini söyledi ve paket yaptim ona.
Birde hosuma giden birsey varki, esimin sonradan isyerinde yerken ekstra bunun icin aramasi ve "eline saglik" demesi. Bunu hic ihmal etmeyen biri oldugu icin cok sansliyim. Herzaman söyler ve devaminda Allah razi olsun der...

Sonra prensesimin banyo sefasi vardi bu aksam. Kizim yine elleri ayaklari kiris burus olana dek durdu suda. Yanina 5-10 oyuncak alinca tabii, üstüne birde genis hayalgücü eklenince ne oyunlar cikiyor banyoda. Tiyatro ekibi gibiydiler...

Tüm bu anlattiklarimi yasadigim icin mutluyum :)
Ee ne demisler mutluluklarda paylasildikca büyürler...
Ve ben de simdi paylastim :) 

Güzel bir pazar günü gecirmeniz dilegimle...

Birde kar yagsa süper olurdu, öyle bekliyoruz bu yil.

20 comments

Ne guzel masallah, allah bozmasin hiiic insallah.
Ayrica esinin arayip eline saglik demesi, dusunmesi, bir dakikaliginada olsa arayip tsk etmesi muthis. Insan boyle karsilik gorunce yaptikca yapasi gelir iste ..
Darisi basimiza ne diyim ..
Daha nice guzel cumartesilere diliyorum ve yeni headerin harika, kalsin boyleee

insanın birşey ararken kendi bloğunu bulması güzel tabi şekerim daha ne olsun:))

yazını keyifle okudum, aile saadetinizi RABBİM hiç bozmasın...

Adsız
8/1/12

Vay be :) ben senin yemek-hamurişi v.b paylaştıgına hiç denk gelmemiştim. az önce bi baktım ki lahmacun bile var :) İçimden şu geçti: çok fonksiyonlu blogger :D

blog cok sevimli olmuş bu haliyle..bende her ay header değiştiriyorum sevıyorum değişikliği..

Adsız
8/1/12

Yeni header cok güzel olmus. Tebrikler.

http://streetfashionandmore.blogspot.com/

8/1/12

ne güzel gecmis ohhh masallah..Rabbim her gününüzü böyle gecirsin kelebek gibi AILESI:) benimde cumartesim böyle gecti asagi yukari gercektende evdeki huzurun kokusunu icine cekmek kadar güzel birsey daha yok heralde su hayatta...daim olsun cümlesininki ile.....
ama pazarim öyle gecmedi sanki ne biliyim:(tek güzel yani,blogundaki sürprizi görmem oldu:)beni mutlu etmeye yetti:)
tekrardan tesekkür ederim cesuuu:)
ayrica header süper:)daha önce söylemedim sanirim:)))

seni hep mutu görmek dilegiyle:)

8/1/12

Her gununuzun boyle guzel gecmesini diliyorum :)
Blog harika gozukuyorr, rengarenk cok tatli hersey =D Bence cok basarili!

sevgilerimleee
Kiymet

http://kucukseylerr.blogspot.com/

butun kadınlar aynıyız.bayılırız degısıklıge....bende severım :) eskı blogum kapandı.gelmek ıstersen buyur gel yenısıne canım ;) sevgıler.

Canım header in çok güzel olmuş.Hayırlı olsun.
Hep mutlu kalın.
SEVGİLER:)

Bende header'ini çok begendim :) Allah mutlulugunuzu hiç bozmasın dilerim, ne güzel..

8/1/12

blog un böyle hüpper olmuş bende beğendim.huzurun bloguna tabi ordanda bize geçti.ALLAH bozmasın.

Yorumlariniza cok tesekkürler ;)
Güzel dileklerinize amin, herkesin yuvasindan huzur hic eksik olmasin insallah!
Headerimin tam puan almasinada sevindim tabii :) Siz begenince ben dahada cok begenir oluyorum ;)

Sevgiler bloguma renk katan tüm güzel yüreklere :)

Header süper olmus, :) Hep mutlu olun, esinin jesti de cok hos .. Allah bozmasin :)

Adsız
8/1/12

en bile mutlu oldum anlattiklarindan:) ne mutlu sana. allah agzinizin tadini bozmasin.

Adsız
8/1/12

Çok hoş olmuş gerçekten.Puanları çok severim zaten.Şu başlıktaki fiyonkları da alıp boynuma takasım geldi çok cici duruyorlar.Babam da mutfakta sürekli anneme yardım ettiği için alışkınım o durumlara.Allah İnşallah bana da böyle bir eş nasip eder.Ben daha tazeyim blog aleminde öyle aramalarda kendime rastlamam oldukça zor şimdilik =)) Sevgiler http://msuperisi.blogspot.com/

Canımcım yeni header mükemmell olmuş ben de çok beğendim. güle güle kullan inşaallah ve mutluluğun daim olsun şeker ;)) Sevgiler :)

Selammmm!
Header harika olmuş. Yorum kısmını bulmak içinse iki saat uğraştım :)) tıklamadığım şey kalmadı. Sayfanın renklerini her zaman sevmişimdir, içimi açıyor.
Sevgiler
Hoşça bak zatına

masallah barekallah

10/1/12

Kesinlikle! Tazelenmek yenilenmek degisiklik biz kadinlarin en sevdigi sey. Blogunun yeni sekli cok guzel olmus. Civil civil.
Ben hicbirsey degistiremezsem evde koltuklarin yerini degistiriyorum:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top