7

Içsel Yolculuk

Elif Safak- Siyah Süt kitabini okuduktan sonraki duygularimdan bazisini yazmak istiyorum.

Genel olarak iyi bir kitapti. Yalniz okurken logusa bir insan icin biraz endise yaratabilirmis gibi geldi, okuyup unutmak icin demisti gerci kitabin basinda. Ama bazen unutmak insanin elinde olan birsey degildir...
Ben logusaligi yasadigim icin öncesinde cok sükür iyi gecirmisim diyorum, gurbetin tüm yalnizligina-sorunlarina ragmen...
Bence kitabi en cok bir kez logusalik gecirmis olanlar okusun :P

Kitaptaki ic seslerin isimleri ilgincti, pek sempatik gelmedi her defasinda o uzun isimleri okumak...

Bir yerinde hayati anne karnina, insanida bir bebege benzetilmesi cok etkiledi beni. Evet öyleydi, asil dünyaya dogacagiz daha...
"Ask" kitabi ile kiyaslama yapamiyorum, o cok cok güzeldi cünkü.

Birde gecen Elif Safak kitaplarina bakarken Kitap Fuari'nda, adama sordum niye bu kadar pahali diye (Iskender 13 euro civariydi). Genel olarak yayinciliga atti sucu, o yayinevi hep pahali basiyormus...
Pekte begenmiyormus adam Elif Safak kitaplarini...Böyle "siz sevdikce fiyatlar cikiyor iste" diyor birde bana :D

Bu siralar siradaki kitabimida okumaya baslasam iyi olacak...

Esim aksam koltukta Peygamberimizin Hayati'ni okudu birkac saat, biraz tarihsel acidan bir kitap, savaslar...vs. hersey var. O okurken ben huzur doluyorum ( bir yil öncesine dek hic kitap okumayan birinden söz ediyorum, Allah'im ona öyle isik veriyorki ilerliyor cok sükür...)

7 comments

Adsız
13/1/12

ben daha "ask" isimli kitabi alip okuyamadim:) sen birtane daha mi bitirdin?? ;)) utandim ha.
ilginc bi kitaba benziyo, bir kere lohusalik gecirdim ama ben pek bi degisiklik yasamadim. yani yada anlayamadim kendimdeki degisiklikleri.
ama en son yazdigina cok sevindim, ne güzel cok sükür. allah herkeze o isigi versin,insallah!

13/1/12

Ben de hamilelik dönemim de okumuştum siyah sütü sonlarına dogruydu sanırım üzerinden hiç çıkarmadıgı süt kokan geceliği vardı :)) galiba ben de öyleydim. bi süre sonra kendine geliyor ama insan. merhaba :)

13/1/12

bende bu kıtabı merak edıyordum ıykı paylastın canım.

siyah sütü bende iki kere okudum biri ilk çıktığında diğeri hamileleiğimde bence lohusalığı çok güzel ifade etmiş. Çok karmaşık ve zor bir dönem vesselam...

13/1/12

ahahahah:))kitapcinin lafina cok güldüm,biz böyle sevdikce fiyatlarmi cikiyormus???Allahim yaa her yerde bi ranttir gidiyo..:(
ben ne hamilelik nede lohusalik yasamadigim halde okudum bu kitabi,
bence iyi bir tecrübe olacak;-)ama en cok etkilendigim kisim cocuguna yazdigi mektuptu....beni koparan kisimdi ynaii...simdi ise ASK a basliycam:)bakalim:)

Canım harika kitaptır bu...Ve her hanımda bulunmalıdır :)) Sevgiler öpücükler ;))

serife, aynen benimde logusalik öyle gecti anlamadim demek bebege odaklanmaktan...Ben cok okuyan biri degilim, okumayi seviyorumda baska seylerden firsat kalmiyor ve kiziyorum kendime, kendini okumaya zorlayan biriyim yani :P Sende eline bir al devami gelir ;) Baslamak önemli yani ;) Son yazdigima bende cok cok seviniyorum :)

Büsra, o gecelik kismi aynen bendede vardi, sanirim herkes yasadi bunu, o ilk zaman sütsüz gezen olmamistir :P

Dolunay, nekadar paylasmis olsamda herkesin beklentisi ve yasadigi bakis acisina göre yorumu baska olacaktir ;) Okumani tavsiye ederim bu nedenlede :)

Didem, kesinlikle iyi ele almis konuyu sadece hafiften korkuyor insan bilmese :P Ama dedigin gibi dogum yapmis anne icin zorlu bir dönem, cevresi özellikle buna dikkat etmeli kisinin..

Zelis Ask'i oku ve yorumunu mutlaka yap, benim icin bir dönem noktasi oldu sanki o kitap, cok faydalandim ;)

Taze Kahve, evt her bayanin kitapliginda olmali bencede ;)

Tesekkürler yorumlariniz icin, sevgiyle ve saglicakla kalin bu soguk günlerde :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top