10

Butterfly Cookie'den Kurabiye

Son zamanlar beni heyecanlandiran bir sürpriz olayi oldu. 
Sürpriz yapilmasini sevdigim gibi yapmayida cok severim, yalniz bekleyememe özrümdem dolayi catliyorum meraktan :P


Facebook Sayfamizi takip edenler zaten az-cok bilirler (onlar hep 1-0 öndeler oradan da takip etmekle :P). Hic cekilis falan kazanamayan ben, pat diye Kurabiye kazandigimi okuyunca pek bir sevindim. Sonrasi kurabiyelerin sadece Türkiye ici gönderildigini duyunca bir an sevincim sönecek gibi oldu ki bir isik parladi kafamin üstünde :P 
"Yahuu illa kendin mi yemen gerek, gönder canin kardesine ve ona sürpriz olsun" diye söylendim nefsime :) Pekte iyi yapmisim, cünkü kendime gelse bukadar sevinmezdim eminimki...
 Butterfly Cookie'den irtibat kurdugum S. Hanim öyle nezaketli ve canayakin biri ki, yazdigi mailleri hep gülümseyerek okudum :) Kurabiyeler icin kendisine resimler gönderdim, cogu resimli oldu yani. Digerleri ise kiz ve erkek seklinde, birde isim yazan kalpli olacak onun resmini cekmeyi unutmus kendisi acele ile. (Ayrica bu resimleri ise ekstra benim icin cekip gönderdi, sonucu bende göreyim diye ^◡^)
Kurabiyelerin yerlestigi kutu bile cok hosuma gitti ;) Hersey özenli ve güzel görünüyordu.
( Kardesimde resim cekmis, onlardan da gönderirse Facebook Sayfama eklerim)


Tam belirtildigi gibi 14 Subat Sevgililer Günü'nde kurabiyeler kardesimin isyerine ulasti. Isyerindekiler 14 Subat icin geldigini düsünmüsler (yani bir kiz arkadastan..vs. :P) Bende "Ablam beni cok severde deseydinya.." dedim ona :)
Aldigim son duyuma göre de kurabiyelerin tadi da güzelmis. Sadece (kendi resimleri oldugundan) yemekte zorlanmis kendini :D

"Butterfly Cookie" ismi ile bile bana öyle uyumlu ki :P Bana cikmasina sasirmadim sonra bu cekilisin :D
S. Hanim Kurabiye Kurslari'da veriyor sanirim. Birde kendisinin kurabiye yaptigi konular cooook genis, her özel zamaniniza uygun cesitler var...Burada blogu ve burada Facebook Sayfasi'ni inceleyince zaten sizde göreceksiniz ;)

Kendisine bu yazi ile bir kez daha tesekkür etmek isterim bu sürprizi yapmama vesile oldugu icin. Calismalarinda basarilarinin devamini dilerim.


Not: Bu bir reklam degildir, tamamen icimden gelmis ve memnuniyetimi belirtmek istedigim bir yazidir :)

10 comments

15/2/12

güzel bir hediye olmus :)sevincini görmek isterdim, bende cok severim süprizleri. ablasi nerden bilsin sesin taa oralara kurabiye gönderecegini:)

15/2/12

cok güzel yapmissin sürpriz yaparak. bende bayilirim sürprizlere...

bu güzel yazı ve samimiyetiniz için ne kadar teşekkür etsem az,ellerinize ve yüreğinize sağlık...kurabiyelerin beğenilmesine ve böylesi güzel bir süprize vesile olduğum için çok mutlu oldum:)sevgiyle kalın...

16/2/12

ne güzel bir süpriz Allah herkese senin gibi abla versin :)

Şansınız daim olsunn :)

cok güzel olmus :)

Ne güzel şansınız hep sizinle olsun.Kardeşinizede afiyet olsun.

kardesine cok guzel bir hediye olmus canim ;) ayrica cekilisi kazanmanada sevindim sans bazen bizede guulebiliyormus demekki umudum oldun kelebek ;)

serife, evet cok mutlu oldum sürpriz yapmaktan :)

yaren, sagol, sanirim sürprizleri sevmeyen yoktur :)

Butterfly Cookie, yorumunuzla renk kattiniz bloguma, karsilikli mutlu olmak cok güzel diyorum o halde :) Benden de size sevgiler :)

Duygus, amiiin :D Benimde benim gibi ablam olsaydi keske :D

Adanin Annesi, cok tesekkürler, böyle bir kez vurdu sans bakalim devami gelecekmi :)

Fashionhurts, tesekkürler :)

Bögürtlen Taneleri, amin :) Cok sagolun ;)

Kelebek Misali, umudunu yitirmemen gerektigini göstermis olmam cok hosuma gitti :P Hadi bakalim yakin zamanda bir cekilisi kazanman dilegimle, katilmaya devam :)

19/2/12

Harika bir hediye...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top