11

Hediyemiz Kime Gidecek?


Hediye cekilisinin sona ermesine cok az kaldi. 13 Subat katilim icin son gün ve 14 Subat kazanan aciklanacak ;)

(Hala katilmamis olanlari BURAYA davet ediyorum.)

3 cici hediyemizin yanisira 4. birsey daha ekleyecegimi söylemistim, bunun hakkinda da simdi ipucu veriyorum; Penguen, pembe, yumusacik :P Ne oldugunu ancak kazanan talihli bilecek ve belki o resmini paylasirsa sizlerde bileceksiniz :)

Katilanlarin listesini buraya ekliyorum (umarim kimseyi gözden kacirmamisimdir...)
Hepinize katiliminizdan dolayi cook tesekkür ediyorum ◠◡◠
  1. Seher56
  2. Cacaron Blog
  3. Undenied
  4. Yaseminkale
  5. Dilek
  6. Kitap Eylemcisi
  7. Duygus
  8. Esin
  9. Tasarimin Renkleri
  10. Magendiea
  11. Ece
  12. Gelin Ayse
  13. Selinin Annesi
  14. Cilekli Süt
  15. Dumansiz Fabrikam
  16. Berna
  17. 2zler
  18. Zelis
  19. Ümmühan
  20. Rumma
  21. Agonya82
  22. Kumral28
  23. Rengarenk Daphne
  24. Bendeoruyorum
  25. Ireminannesi
  26. La
  27. CiciBiciSeyler
  28. Pasam41
  29. Birtutamkekik
  30. Sükü
  31. Cangz
  32. Bir demet hayat
  33. Gülsen
  34. Seyma Ölmez
  35. Gülnihal Karci
  36. Feyza
  37. Pelin
  38. Kübra
  39. Saliha Temiz
  40. Demet Yalcinkaya
  41. Sengül Yalcin
  42. Nese Kilavuz
  43. Büyümeyen Cocuk
  44. Bluestyle
  45. Zemheri
  46. Bedriye Dönmez
  47. Damla (Sweepstake Lover)
  48. Arwen
  49. Fatma
  50. Pink Dünya
  51. Zeynep Yalcinkaya
  52. Narinim
  53. Hülya
  54. PompisCE
  55. Nasli
  56. Betüs
  57. Rüya
  58. Tülay Öksüz
  59. Leyla Emir Gökhan
  60. Dilek Gökce
  61. Nerwen
  62. Eliflam
  63. Hazan Gülüm
  64. Ay Ca
  65. Depresif Pollyanna
  66. Okeanosez
  67. Aylin
  68. Hülya Akbulut
  69. Kelebek Misali
  70. Biber Hanim
  71. Sevda
  72. Sezobigo
  73. Sinem Karakaya
  74. Pamuk Sekeri
  75. Düsüncelerimin Rotasi
  76. Sena Ceyiz
  77. Peri Masali-Seyma Sahin
  78. Bir Yeni Anne
  79. Alisveris Davetiyesi
  80. Yagmurvil
  81. Emilianata
  82. Sihirli Mavi
  83. Nazli
  84. Nilgün
  85. Aysegül Cicek 
  86. Firari Yolcu
  87. Efla Hatun
  88. Maya30 
  89. Gamzeli Anne
  90. Kübra Capoglu
  91. ibalci32
  92. Gülümser
  93. Reyhane
  94. Elif Tuna
  95. Zeytin Cekirdegi
  96. Nurcan
  97. Streetfashionandmore
  98. Gizemli Tosbaga
  99. 2zannesi 
  100. Rabia Smsk Alty 
  101. Kübra Bastug
  102. Akli Karisik bir Anne
  103. Layla 
  104. Red Purple
  105. Milena Phoenix
  106. Kirmizi Evin Cadisi
  107. Cupcake Serife

 
Sevgiler

11 comments

Hadi hayirlisi :) Bekliyoruz sabirsizlikla :D

12/2/12

insaaalllahhh bana cikaarr:P

bana ciksa sasarim desem :p

hadi bakalım çekiliş şimdiden hayrlı olsun. herkese bol şans en çok da bana :)

13/2/12

ben katılmadım çünkü hiç cıkmıyo :) herkeze bol şanlslar :)

Pink Dünya bende cok heyecanliyim kime cikacak diye :)

Zelis, hadi hayirlisi :)

Kelebek Misali, nasipse cikar ;)

Evt Özlem, hayirli bir sonuc olsun insallah :)

Kübra hic cikmiyor diye katilmamak olmaz aslinda, birgün elbet cikacak...Katilmak isteseydin keske...

Sevgiler hepinize..

KelebekGibi: Cekilise katildim ;) - Belki blogumda'ki cekilise katilmak istersen - duyuruyum dedim ;) beklerim ;)

sevgiler

http://streetfashionandmore.blogspot.com

bnde adımı yollamıstım ama listede yok şeyma şahin http://symasahin.blogspot.com/

13/2/12

Onca posta masrafina gerek yok. Ben katilmiyim:)

streetfashion ben senin cekilise gündüz katilacaktim o ara baska isler girdi araya, birazdan geliyorum bloguna :)


Seyma sen Peri Masali olarak katilmistin zaten yarismaya? Peri masali girisinle Seyma Sahin diye isminide belirtmistin!Bir kez katilabiliyorsunuz sadece...Listede 77 numaradasin.
Buraya bir kez daha bak istersen yazdigin yoruma, http://kelebekgibi.blogspot.com/2012/01/hediye-isteyen-gelsin.html


Didem gönlün bilir:) yalniz posta masrafi sen katilmasanda baska birine gönderilecek zaten :) Cok fark olmazdi ;) Miami'den bir blogcu arkadasla mektuplasmistik birkac kez, nerdeyse ayni tutuyor posta ücreti... Sadece Avrupa ici daha uygun, Türkiye bile Avrupa disi sayildigindan baska tarifeli...
Hem posta masrafinin önemi yok, en basta belirttim dünyanin heryerinden katilabilirsiniz diye :) Yinede sagol ince düsüncen icin :) Sevgiler

Fistik kim kazandi? merak ettim :)

sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top