15

Veee Kazanaaaan.....


Sonucu Random ile degilde bu sekil yaptik daha heyecanli olsun diye hemde kizima oyun olsun :P Yani bu minik eller kazanani belirledi :) (Suan hala daha cekilis kagitlariyla oynuyor :D)
Kim kazanmis merak eden hemen videoyu izlemeye baslasin :)

Cekilisimizi tam 107 katilimla kapatmis bulunduk. Tüm katilanlara tekrardan cok tesekkür ediyorum.
Kazanamayanlar takipte kalin, baska zamana yine bu tip etkinligimiz olabilir ;)

Cekilis sonrasi bende öylesine birde Random.org ile denemek istedim, onda 87-Efla Hatun cikti :P Birde yine sonrasi kendi elimle cektigimde 69-Kelebek Misali cikti...Aksamda kagitlari katladiktan sonra cekmistim yine öylesine ve onda da 49-Fatma cikmisti.
(Sanirim cekiliste kisi belirlemeyi cok seviyorum :P...)

Yalniz dedigim gibi esas cekilisi bugün minik elleriyle kizim gerceklestirdi ;) 
Kazanan: 16. sirada olan Berna.
Kendisini tebrik ediyorum, bana adres bilgilerini iletirse bir an önce hediyelerini kendisine göndericem. Eger Cumartesi aksama kadar bir ses cikmazsa kendisinden o zaman yeniden bir kazanan belirlemek zorunda olucam...

Not: Video'daki yer, suan oturma odasinin bir kösesine kurulu duran kizimin kücük evi (cadiri)...

15 comments

allah iligini versin senin emi dur kendimi rezil edeyimde sizleri guldureyim sizde allah razi olsun deyiverin :p

Simdi kelebek misali , Kelebek Gibinin blogunu acar , veee kazanan yazisini gorunce ilk adim kendi ismimi aramak yanlis anlama post'u okuyacam ama once kendi ismimi ariyorum, baktim orda bir kelebek misali yaziyor dedim anam inanmiyorum olamaz bu, o heycanla ben post'u nasil okumussam heycanlaniyor ve evde ciglik atmaya baslliyorum aaaaaaaaaa ben bir cekiliiiiiiiiis kazandiiiiiiiiim hohohhoh falan durumundayim :p kardesim zipladi abla gercekten mi diye bende ahkam kesiyorum inanmiyormusun bana gel bak ne yazmis dedim ben sesli sesli okuyorum basta gur cikan sesim yavas yavas sonmeye basladi kazanamadim diye uzuldugume mi yanayim yoksa rezil oldugumami sastim neyseki renkten renge nasil giriliyormus ogrendim tesekkurler kelebek gibi :p

AAAyyy bugun hic gulesim yoktu beni guldurdun super oldu bu iyiki bu sekilde yazmisin hani hop diye kazanan su diyerek kapatmamisin konuyu tebrid ediyorum aklina saglik ;) ayrica kizinada masallah sac ayri, kenndi ayri guzel o baska ama besmele cekmesine bittim onun o minik ellerinden opuyorum bir deli abla seni opmus deyi ver ;)

Kzananan berna hanimida burdan tebrik ediyorum guzel gunlerde kullansin ;) kupelerde guzeldi ama :p neyse eminim sizlerede yakisacaktir !

yahu bu yorum tam bir postluk oldu sanirim :p

vee sonunda kayip etim bööÖööhh :(

sevgiyle kal,

Canim yaaa, bu duruma aslinda ben sebep oldugum icin biraz üzüldüm :S
Bense öylesine yazmak istedim diger cikan isimleride...
Gönlüm isterdiki herkese az da olsa birer birseyler hediye edebilmeyi...

Insallah diger isimleri gecen arkadaslarda öyle zannetmezler.

Kizima söyledim, bir abla seni öpüyormus diye, "niye öpüyorki, hem nasil öpecek ki bizz taaa uzaktayiz" :D :D dedi.
Anne o öpücük yazan kadina söyle yaz "Bende sana öpücügünü geri yolladim" :D
Ben gülüyorumda onun dediklerine, o da " ne oldu anne niye gülüyorsuuun, tabiii bir kizin varsa böyle gülersin iste " diyor birde :D

Kazanan sansliyi tebrik ederim- güle, güle kullan ;)

bize de artik yeni cekilisleri beklemek düsüyor ;)

Bayanlar benim cekilise de beklerim ;) cok güzel iki tane XL-anahtarlik kazanabilirsiniz

sevgiler ღ
http://streetfashionandmore.blogspot.com/

Estagfirullah olur mu oyle sey ben cok sevindim ne yalan soylim entrikali oldu :)) Hic uzulme ;)

kizina :

öpücügün az once kapimi caldi tatlim :) Yerim ben seni dicem ama bu seferde bana ' ben yemek miyim dersin ' diye korkmaktayim:p

Rabbim yuzunuzu hep guldursun, tabiki insanin boyle kizi olurda gulmez mi ;)
öpüyorum herikinizi ;)

14/2/12

:))kelebek misalinin yaşadıklarının AYNISINI bizim evdede yaşandıı:) ayyyy ne sevindim ne sevindim hala içimkıpır kıpır.böhüüüüüüüü.
kazanan arkadaşı tebrik ederim.

streetfashionandmore, evt herzaman sansini yeniden denemekte fayda var ;) Senin cekilise katildim bakalim sonucu simdiden merakla bekliyorum :)

Entrikali bulduysan sevindim o halde :P Kizimi yatirdim yeni yoksa okurdum yazdiklarini, yine birseyler derdi bilecen bilecen :D Bu sira esimle böyle agzimiz acik dinliyoruzda kendisini :P


Fatma senin ismin aksamda Facebook sayfasinda gecti sen orayi kacirdin sanirim. Zelisle yazisiyorduk ben cekilis kagitlarini katlamayi bitirince bir deneme cekeyim mi Zelis dedim ve senin ismini yazmistim oraya denemede... :P Yaa kizlar siz isimlerinizi gördünüz belki kazanan kisi daha görmemistir :))
Fatmacim bunu telafi etmek icin blogunu ziyaret etsem... :P

14/2/12

hahah kelebek misali, gercekten güldüm allah razi olsun :))
berna tebrikler!
ben artik bu cekilis islerini biraksam mi ne , hic bana cikmiyo:(
neyse birdahakilere insallah :))

Rabbim esirgesin bu jenerasyonun minikleri hep boyle bizim ailedede var oyle minikler
allahim jenerasyon gecmeden benimde bir minigim olsun :))
bak iste cekili kazanamadigim icin kafayi yedigimin resmidir bu :p

15/2/12

Yarebbimm gene kacirdimmm:)
ay o cekilisi yapan elleri yerim,besmele ile basladi bide masallah:)
kazanan arkadasi tebrik ediyourumm,güle güle kullansinn:)

görmemişim :( bende sana seni mimlediğimi soylemeye gelmıstım burda cekılış varmıs :)

beklıyorum bloguma canım cevaplarsan sevırım :)

Ah hep kaçırıyorum ben böyle çekilişleri falan :) Herkese hediyeleri hayırlı olsun diyorum canımcım.Ve de öpüyorum seni sevgiler :)

güle güle kullansın hediyeleri , tebrik ederim özellikle kelebek küpeleri çok beğenmiştim güle güle iyi günlerde kullansın arkadaş:)

15/2/12

kazanan guke gule kullansın hedıyesını.. kız annesı olmak müthiş birsey gercekten cok bilmişler..bugun benım kıza elınde su bardagı dolandıgı ıcın kızarak baktım cevap bu: anne pepe bardaaam bana bakama aaa anne dondu kaldı..ben koptum tabı soyleyen 2.5 yasında cadı olunca yumusadım...bu arada tesekkurler reklamın ıcın canım :))

kazananı tebrik ederim... ama ben kızına bayıldım... söylemeden geçemiycem... maaşallah... :)

serife, bence cikmasa bile yinede sansini dene cekilislerde birgün muhakkak cikar ;)

hehe Kelebekcim, insallah cnm amin :) Bu generasyon bizim agzimi acik birakiyor :P

zeliscim tesekkür ederim :) Insallah baska bir cekilise sansin olur :)

Ahsen Cevahir, cnm aslinda cekilis süreside yaklasik bir aydi ama demek gözünden kacmistir, olsun baska zamanki cekilislere insallah ;) Mim icin bakacagim ins, bu sira yazilacak cok sey var sirada ama... :)

Tazekahvecim senide bir sonraki cekilisim olursa yine beklerim muhakkak ;) Sevgiler

Gamzeli Anne, sanirim küpeler favori oldu :) Sagol cnm, umarim kazanan arkadasta begenir eline ulasinca :)

burcu, insan bazi durumlarda bunlara kizamiyor bile yaaa iste :) Cok minnak ve sekerler :) Seninkide dahada kücük tabi henüz :)

Gizem'in blogu, cok tesekkürler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top