20

✼ Cuma Gülleri ✼



Öncelikle Evlilik Yildönümü'ne dair kutlama yorumlariniz ve mailleriniz icin cok tesekkür ediyorum :) En son yazimi yazdiktan sonra acaba yayinlasam mi diye düsünmüstüm ama sonra iyiki yayinlamisim dedim.
Güzel geri dönüsümler aldim ve cok mutlu oldum ;)

Birde Evlilik yildönümü günümüz nasil gecti ondan bahsetmedigimi farkettim...
Aslinda özel birsey yoktu. Esim önceden annesini ayarlamisti ve kizima bakti sagolsun, bizde basbasa gezindik, yürüyüs yaptik ve sonra yemek yedik..Hava ayni yaz aksami gibiydi o gün ;)
Esim hic yapmadigi birseyi yapmisti bana, mektup yazmisti :) Aslinda bu mektup olayinin gecmis bir hikayesi var:
Biz nisanliyken ben nerdeyse her iki haftaya mektup gönderirdim kendisine, yani bu demek oluyordu ki ailemden aldigim harcliklari onu aramaya ve mektup yazmaya harcardim :P Gider cicekli süslü zarflar, kagitlar alirdim hemde özene bezene...Icine siirler yazar, kokular sürerdim :P Ruj ile dudak izi bile yapmisimdir belki tam hatirlamiyorum :D
Esim ise yazmayi ve kendini ifade etmeyi pek iyi beceremeyen biri olarak hayatinda böyle seyler yapmis biri degil...O zamanlarki mektuplarima dahi cevap verememisti :S Ben her defasinda cvp beklerdim, sonunda yazmisti bir tane o da bana ulasmamis kendisine geri gelmisti, taaa evlenip buraya gelince gördüm ve okudum :D Yani bu olay üzerinedir bu yildönümü bana mektup yazmasinin sebebi :) Mektubu süslemis, koku bile sürmüs. Cok sevindim tabiki :)

Evlilik yildönümü yeni gecmisken birde onun bana yaptigi bir jestten bahsedeyim:
Cuma günleri (genelde her iki cumada bir) namazdan gelirken bana gül getirir, cok nadiren baska cicekte olabiliyor. (Bundan haric bayram ve kandillerde de cicek alir, sagolsun...)
 Önceki aylar kücük beyaz bir vazo almisti bana ve buna yorumum söyleydi:
"Az cicek almak icin, bir tane cicegin sigacagi vazo alirsin heee, seni kurnaz seniii" :D Ama aslinda cok sirin buldugu icin almis tabiki :P Bu vazo artik cuma günleri gelen cicekleri agirliyor ;) (Pc'de birkacinin resmini bulup sizler icin ekledim.)

Cicekleri (özellikle gülleri) cok seven biri olarak, bu durumdan pek bir memnunum tabiki :) 

Bu yaziyi aslinda cumaya baslarken yazmak isterdim...Kismet simdiyeymis :)

Mutlu haftasonlari  ^◡^

20 comments

24/3/12

Ciceklerine bayildim ve imrendim :/ benim esimde hic cicek alma aliskanligi yok malesef

Adsız
24/3/12

mektup yazmak için kendini ifade gerekmez ki :) içinden ne geliyorsa karalasın :D Maşaallah diyeyim öncelikle :) bir çüçek hastası olarak ilişkinize hayran kaldım :D Allah mutlulugunuzu daim etsin inşaallah :D bi de dün geceki pizza nın akıbetini merak etmiyo değilim hani :D

ne mutlu sana seni seven bir ailen var Allah mutluluğunuzu daim etsin
sevgiler:)

maaşallah rabbim huzur ve mutluluğunuzu daim etsin cuma günü gül alma fikri çok hoşuma gitti ..

ne güzel çiçekler bunlar:)
çiçekler konusunda bende çok şanslıyım:)
nişanlım ne zaman adanaya gitsem beni çiçeklerle karşılar:) ayy özledim ya:)
yıldönümünüz kutlu olsun canım:)
rabbim mutluluğunuzu daim etsin inş.
hayırlı hafta sonları,sevgiler:)

24/3/12

Ben de gulleri cok severim. Ne kadar romantik bir esin var.

fattosh, benimkide cok nadir alirdi ama artik bir güzellik katmak icin böyle birsey yapiyor olmali...O almadigi zamanlar ben kendime alirdim cicek :P Sende öyle yap ;)

Isterenklihayat, tesekkürler :) Pizza güzel olmustu ;) Sanirim yaptikca kendini gelistiriyor, bu defa hic yardimim olmadan yapti ilk kez ;) Önceleri az yardim ederdim..Kendini ifade edip dile dökemeyen insanlar yazmakta da zorlaniyor sanki...Yani duygulari anlatmak herkese kolay degil...Iste bende derim hep icinden ne gecerse ama demekki benim mektuplar cok güzeldi ki yapmisken güzel yapayim diye düsündü onuda yapamayinca hic yapmadi :D

Tokideki Ses, sagolasin. Bunun icin cok sükrediyorum, Allah herkesin yuvasina huzur versin ins.

Santiyenin Gülü, amin cok tesekkürler :) Benimde bunun Cuma günleri olmasi cok hosuam gidiyor, daha bir güzellik katmis oluyor o güne, zaten cumalari hep severdim :)

Kübra'nin Günlügü, ne güzel :) Allah tamamina erdirsin, kavustursun sizide ;) Sanada sevgiler :)

Didem, esim hic romantik olamaz, dener ama yapamaz :P Ama bunu yapmak icin demekki romantik olmaya gerek yokmus illa diyorum :)
Cicek sevenlere bol cicek gelsin insallah sevdiklerinden ;)

allah mutluluğunuzu bozmasın...
:)

24/3/12

bence en güzel evlilik yildönümü hediyesini almissin..maddi degeri ölcülemez bir hediye bu..:)yildönümünüzü güzel gecirmis olmaniza cok sevindim..ve ayrica cuma günü esinin sana cicek getiriyor olmasi cok byük bir incelik,tüm erkeklere örnek olmali bu davranis..benim kocamada:)ama benim esim etraftan utaniyo iste elinde neymis gülle gelirse herkes ne dermis:))ahhh ahh su önyargi hastaligi:)
güllere bende bayilirim ceyyim:)nice hayirli cuma günleri yasamaniz dilegiyle beraberce...

Gizem'in blogu, cok sagol, amin hepimizinkini insallah ;)

Zelisim, evt degerliydi yalniz sonrasi mektubun basina bir isler gelmedi degil... :D Yaa zaten esim bana daha yeni kamera almisti ben onu saymistim yildönümü hediyem olarak :P Birde özel günlere sigdirmayi o pek sevmez böyle hediyeleri falan...
Cicek getirme konusunda cok farkli bir bakis acisi etraftan utanmak :S Aslinda tam tersi gururla getirilir böyle seyler ;) Dedigin gibi Ahhh su önyargi ve millet ne der düsüncesi yok mu, cogu kisiyi firenliyordur eminim...Sagol dileklerin ve yorumun icin :)

yildonumuz kutlu olsun:) vazo kucuk ama cok sirin:) gulleri bende coooook severim.
saglicakla

çok hoşsunuz canım allah ağız tadınızı bozmasın inşallah..seni bu konuda tebrik ediyorum evliliğin için ne kadar çok emek verdiğini az çok biliyorum..
gönlüne göre olsun herşey..

Vazondan gullerin HIc eksik olmasin insallah!rabbim uzuuuun yillar nasip etsin...

Allha muhabbettinizi hiç bozmasın CeSu. benim kocam da mektup özürlü ne yazık ki :/ halbuki ben bu tür şeyleri çok severim.

Biraz geç kaldım ama evlilik yıldönümünüzü kutlarım.Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.Vazon gülsüz kalmasın.
Sevgiler:)

25/3/12

Mutluluğunuz daim olsun...çiçekler ve vazo da cok güzel... Sevgiler...

ebru
25/3/12

çok tatlılar... gerçekten çok hoş ve zarifler bence :)

arada bir tane de Cuma lalesi gördüm sanki ;) çok güzellll! Cuma gülleriniz eksik olmasin! :) Cok hos çok anlamli bence Cuma günleri gül olmasi!

ayyy masallah Allah bozmasin canim gozlerim doldu okurken resmen. Cokk seviyorumevlilik yildonumlerini kutlamayi ben. Genelde hep ben yaparim ama bakalim esim ne yapar :)) Cok sevindim senin adina

Seyhan cok tesekkürler :) Güller ülkesi olsa sevenler orada yasasa keske :P

nohut oda, cok sagol. Amin, hepimizin gönlüne göre olsun insallah gelecek günler...

gunlukcugum, tesekkürler, amiiin :)

cilekli süt, sanirim bu konuda beklentimiz olmamasi en güzeli :) Yoksa ekleyince kendimiz üzülüyoruz..Sagol yorumun icin ;)

Gönül Celen, amin. Gec kalmasi olurmu hic ;) Sagol yine okuyup gecip gitmeyip yorum biraktigin icin :)

Sevgiye Dair, sagol, sanada sevgiler :)

zeynep, evt bir lale karisti araya ve degisiklik olup iyide oldu :) Cumaya özel olusunu bende cok seviyorum ;) Sagol yorumun icin.

Fransali Gelin, sagol mutluluguma ortak oldugun icin ;) Insallah tüm Evlilik yildönümlerin cok güzel gecer madem cok seviyorsun o günleri :) Sevgiler ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top