14

Glossy Box, hosgeldin ヅ

Ben sonunda o cooook istedigim Glossy Box'a kavustum :)
Kavusmam ise öyle normal olmadi, sürpriz gibi oldu...
Glossy Box kredi karti disinda bir ödeme sekli daha devreye gecirmisti (Avusturya icin), yani Paypal ile ödeme. Paypal ödeme sekli hep hata verdi, cook kisi basaramadi bu sekil ödemeyi ve abone olmayi...Bende bunlardan biri olarak mail gönderdim abone olamayinca Paypal ile de gerceklesmiyor diye. Bir süre beklemem gerekti, teknik servisin durumla ilgilenecegi söylendi. Devaminda gelen mailinde kadin beni sistemde abone olarak gördügünü söyledi ki aslinda olmamistim, bende durumu belirttim tekrar abone olmadigimi yine kredi karti istedigini...
Gecen gün postaci bir kagit birakmis ve üzerinde Glossy Box'tan geldigi yaziyordu, ben tabii cok sasirdim :S Birisi mi benim icin alip gönderdi diye düsündüm hatta :D
Bir sonraki günü Glossy Box'tan yine bir mail okudum, bana Subat ve Mart kutulari gelecekmis, bayan cok ilgili ve kibardi tüm maillesmemiz süresince ;) Üstelik bu kutulari ben ödemedim ve ücretinden bahsedilmemis yani anladigima göre bedava...(Yinede emin olmak icin soracagim kendisine).
Önümüzdeki aylarda Paypal harici de bir ödeme sekli olacagini ve bu süre icinde Glossy Box'a gelen zamdan etkilenmeyecegimide belirtmisti, eski ücretiyle abone olabilecegim ;)

Herneyse bu kadar ayrinti yeterde artar degil mi :P Belki Avusturya'da olup ayni sorunu yasayan oluyorsa diye yazmak istedim...

Esim kutuyu uzatir uzatmaz kizimla bir cekistirdik bir süre, "ben acicaaaam", "hayiiiir beeeeen" :D Sonra oturduk ve resmini cekelim kizim dedim acarken ki burada zor sabrettik :P Sirf sizin icin bu resimler ;)

 Icinden cikanlara gelelim:

1- Jessica Cosmetics'ten (692, purple edge, 7.4 ml) bir oje. Ojeyi görür görmez, suratim indi, hemde bu renk tonunda :/ (Koyu gibi bir mor). Kizim anne benim buuu dedi ama ona bilee gitmez bu renk agir...Yinede sürdüm aksam ayaklarina, sonrasi banyo yapti ve banyoda cikmisti...

2- Issey Miyake (L'Eau D'Issey Florale) 4ml, bunu görünce nasil sevinmem, tam sevdigim tür bir koku ;) Tam ilkbahara uygun, cicek kokulu, genc ve kendine güvenen bayanlarin kokusuymus :P

3- Swiss Haircare (Volume Mask), bu ürünüde begendim. Saclarima bahar bakimi olacaklar kendileri :) Ince ve güccüz saclar icinmis ama olsun...Aksam kullandim, kokusuda gayet hafif ve güzel ;)

4- Cosline Mascara (Nr. 92 Dark Brown), koyu kahve rengi (hatta kahverengi) rimelim yoktu, degisiklik olacagi kesin ;) Ayrica bu siralar yeni bir rimel alma planimda vardi ki bu gelmis oldu :) Orjinal büyüklükte. Aksam az bir sürdüm güneste ve isikta biraz belli oluyor kahverengi olusu, siyaha aliskinim ama bu daha dogal duracagina eminim ;)

5- Loreal Professionnel (tecni.art Air Fix), bu sprayi görünce de ojeyi gördügüm gibi oldum...Yani biraz gereksiz benim icin..Sonra düsündüm "ee bunu esim kullanir sacini fixlemek icin" ona uzattim bakti etti kokladi ve aldi hemen kendine :)

 Esimle hesapladik toplamda 33 euro civari tutuyor ürünlerin fiyati, 2 ürün orjinal boyutta (oje ve mascara).
Memnun kaldim mi, tabiki kaldim :) Birde bu kutunun bedava geldigini düsünürsek kalmamak eldemi :P

Birde icinde "Türkisch für Anfänger" isimli film icin sinema indirim kuponu vardi ;) Sanirim ismimden falan Türk oldugumu anlayip bana uygun gördüler :P


Kizima kutudan cikan konfettilerden peruk yapip biraz eglendik sonrasi :P

Bir baska yazida bulusmak üzere, sevgiyle, saglikla ve mutlulukla kaliniz.
❤ Hayirli cumalar ❤

14 comments

9/3/12

ayyy şu tatlı cadıya bakın hele :) keyfine dicek yok valla :D güle güle kullanın :)

hmm güzel kutu bende her ay luxybox alıyorum harika şeyler geliyor:))

sevgiler güle güle kullan canım

9/3/12

ben dedim demeee o kutu senin diye:Pbir tahminim daha cikti,lteen bunu yazin bi kenara:))
güle güle kullan canim hepsinide,memnun kalmana cok sevindim..ben senden duymustum bu box isini,sen hepimizden önce hak ediyodun..
ama bisey ysorcam cesu,sen üyelik yaptirirken netten ödeme sekli haricinde sorularida cvplandirdinmi?hani hangi tür kosmetikler fln kullaniyosun diye SIKlar varya,nelerden hoslandigina dair..o sorularin cevabina göre herkese ayri ürün geliyor diye tahmin ediyoruz biz..bakalim benimkinden neler cikacak:)ayrica o iki kutununda bedava ya gelmis olmasi varyaa balli lokmaaa:))
hadi bide aman cesum aman sakin ola o filme gidiyim deme,gecen sinamada fragmanini gördüm de,igrenc bisey..bence türkleri kötülemek adina yapilmis,salak sacma bisey..:(bide sinemadaki milletin kahkahalarla gülmesine tümden sinir oldum:(
neyse hadi öptüm seni:)

Senin kızını yerim ben Maşallah çok tatlı güle güle kullan canım

hediye gelmiş de onu açıyormuşçasına seviniyor insan demi :) glossybox 'a ben de üye olmuştum ama hiç memnun kalmayınca ürünlerden iptal ettirdim aboneliğimi... avustralya'da birçok kişi memnun değil, uyduruk uyduruk şeyler koyuyorlar içine. ben Türkiye'deki kutuların bazılarının içeriğini çok beğeniyorum... seninkisi de fena çıkmamış... bakalım önümüzdeki 1-2 hafta içinde benim de başka bir firmaya olan aboneliğimden gelecek kutum... bakalım ne çıkacak içinden :)

Oh be nihayet diyesim geldi :)
Gule gule kullan hepsini.

9/3/12

herşey çok güzel görünüyor.ama o güzel kızın herşeyden daha güzel maşallah

9/3/12

oo hadi iyisin :) güle güle kullan.hemde ikitane birden. bende coktandir istiyorum ama hic nasip olmadi, bakalim belki birgün kendime hediye yaparim :D

ne güzel gülerek kullanin hediyelerinizi :)
film kuponuda iyiymis ama türk oldugunu tahmin edip izleyecegini düsünmüs olabilirler ama gecenlerde tesadüfen ismine aldanip fragmanina baktim yani rezillik ahlaksiz buldum yani sakin fragmanina bakmadan gitme izlemeye ;) :))

bence güzel seyler gelmis sana benimkisi bu ay berbatti acikcasi hic sevmedim insallah diger ay güzel seyler gelir.

kizin çok tatli masallah canim :) benim ilk kutum çok iyi gelmedi ama yinede seviniyorum gelince ya :) gule gule kullan gelenleri canim :)

yani varya zorla beni de masrafa sokacaksınız nereye gitsem glossy box glossy box :p

ya bende istiyorum bu kutulardan heves ettim :P cnm güle güle kullan hepsini bebeişide öp yerime bende beklerim uğramaz oldun :)

Hayirli olsun kelebegim gozun aydin ;) cadinin basindaki konfetileri sey sandim ben : hani bir zamanlar cd yerine kasetler vardi bende babamin ferdi tayfur kasetlerinin icindeki ipi ceker peruk yapardim basima :p taiki ondan sonra babadan yedim fircalarida anlaticak degilim dimi ama :p

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top