14

Mandal Süslemece


Bu bir etkinlik yazisidir...


Cocuklarinizla yapabileceginiz, hem el becerilerini hemde hayal güclerini gelistirebilecekleri bir etkinlik...Yalniz bizimkileri biraz acele oldu...Mesela mandallar süsleme islemine baslamadan önce boyanabilirdi ;) Ya da degisik boncuklarla ve fiyonklarla süslenebilirdi...Malzeme nekadar cesitliyse o kadar güzel isler cikacaktir ortaya! 


Kizim yaparken kaptirdi kendini, bazi bana bakarak bazen kendi fikirleriyle birseyler yapti durdu, bu da benim cok hosuma gitti :) Hatta kendisi yarin devam edecekmis, suan yarim kalan isleri var ortada, uyku saati geldigi icin öylece birakmasini rica ettim...Yaptiklari gayet basarili geldi bana ;)


Sadece cocuklar degil sizlerde bu vesile ile eglenmis oluyorsunuz ;)
Hem mandallari evde coook sekilde kullanmak mümkün zaten: arkasina miknatis yapistirip magnet olarak, notluk olarak, dekoratif amacli....vs. 


Kimler denemek ister?
Kolay gelsin :)
 

14 comments

coook guzel gorunuyorlar... ama mandal kullanmiyoruz maalesef(( simdi birden bire kullanmis olmayi diledim bu guzeellikleri gorunce:)
sevgiler

bunlardan kolye de yapılabilirmiş gibi geldi:)

Saç tokası kadar güzel olmuşlar gerçekten çok çok güzeller :)

Pek sirin olmuslar.Elinize saglik :))

Ayyy çok cici görünüolar ama ben eva süngewr aldım onlarla yapıp bitircem :D tabi buda çok şeker ama malzeme alamam daha :D şu sizin küçük kız mı yaptı ?

benn. bu yaptıklarınızı hep not alıyorum.. benim bücür bi büyüsün.. hepsi tek tek denenecek..

Cok guzel olmuslar. Benimde gecenlerde aklimdaydi ama zor egilip kalktigim icin birazda sabirsiz oldugum icin ilgilenemedim. Bende biraz sus malzemeleri aldiktan sonra kizimla yapmayi dusunuyorum boyle bisiler.

çok güzel olmuş anne kız allerinize sağğğlıkkk :)))) çok güzel resim asılır onlarla...

Ne tatlı olmuşlar öylee :)) Ellerinize sağlık anneli kız ikinizin de. Ve de çekilişi kaçırmışım bak ben :)) Öpüldün yine de canımcım ;))

30/3/12

bayanız ya herşeyi potansiyel herşeyi süsleyebilirizzz. mandallar çok hoş ama bu arada hayırlı cumalarrr

mandallara bayıldım:))
bende tahta mandal almayı düşünüyorum,
uşlarına keçeden birşeyler yapayım istiyorum bakalım kısmet:))
hayırlı günler,sevgiler:))

2/4/12

Ayyy cok sirin. O mandallara fotograf da asilir aslinda.

Yorumlariniz icin cok tesekkürler :)
~Kizimla ikimiz yaptik, yalniz degil yani ;)
~Evt fotograf asmak icin cok güzel olur böyle minik mandallar ;)Birde kolye fikride degisikti ;)
~Bu resimdeki mandallar cok minikler pek belli olmasada bayagi kücükler ;)Bizde evde mandal kullanmayiz sirf öylesine almistim :P
~Mandal boyamayi deneyecek olanlariniza iyi eglenceler ;)

Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top