19

Bir zamanin "ablasi" simdi oldu "ilkokul cocugu"


"Günaydin Can- Sevgili ablacım selamün aleyküm ve günaydın...iyi olmanı diliyorum yüce tanrıdan...Sevgili ablacım benim ziyaretçi sayım 30'u geçmiyor yeniyim....."

Bana gelen ilk maili yukaridaki gibi baslayan ve devam eden kisi aradan zaman geciyor ve gecenlerde bana ansizin asagidaki gibi bir mail yaziyor:

"Saka gibi!
Bu hali sürdüreceğim sanma ilkokulda değiliz!...
...bloga adımı attığımdan bu yana rekabet ve nispet içindesin neden?...
...boyle seyler yaptırma bana hem beni hem kendini bozma..."

Yazmayacaktim ama yinede bu konuyu buraya yansitmak istedim ki siz de biliniz, insanlar herzaman gercek yüzlerini göstermiyorlar! 
Aslinda bu kisi bana kendi düsüncesini yansitmis, yani o rekabet icindeymis megersem ki durup dururken benim öyle oldugumu iddia ederek bunu göstermis oldu, icindeki cirkin duygulari...(Mantik var, ben yeni bir blogcuyla neden rekabet edeyim ki hem? Rekabet edecek olan daha yükseklerde birini secer kendine! O da artik neyin rekabetiyse ve neden oluyorsa...)
Gerek reklam panosunda gerekse birkac yazimda linkini verip yardimci olmak istedigim biri neden bunu yapar...(Bu olaydan sonra linkleri blogumdan kaldirilmistir)

Bense "Heeeeee" bu ne simdi der gibi kocaman gözlerle defalarca okudum maili, hatta geri sordum "bu mail yanlislikla bana gelmis sanirim, birileriyle sorun mu var" diye...Aldigim cevap hos degildi. Sezgileriyle hareket eden, hic kalbini ve mantigini ortaya koymadan yazmisti belliki! Cünkü ne cürrettir bu, bir sohbet etmisligimiz bile yoktur, yapilan cok cirkin birsey!

Demekki neymis, bazi güzel yazili-huzur verici gözüken bloglarin sahibinin ic yüzleri belki baska olabiliyormus! Birde üstelik insan beklemiyor böyle kisilerden agzinda "Besmele" var diyor...
Ben yinede ismini verip onun gibi olmak istemedim, sadece konuya degindim ki özellikle yeni blogculara bir uyari olsun bu yazim!

Blogumu bu gözle takip eden varsa, yolu biliyor --> cikabilir!...Böyle kisilerle paylasacak hicbirseyim yoktur!

Bana samimi insanlar yeter (✿) 

19 comments

Neler oluyor anlamıyorum insanlar mı kendini kaf dağında görüyor yoksa kimsede merhamet duygusu mu kalmadı ?

Rabbim herşeyin en iyisini bilen görendir tatlım kelebek misalinide böyle bezdirdiler beğenmeyen çekemeyen yorum yapmadan çıksın gitsin çok mu zor yukarıdaki çarpı işaretine basmak anlam veremiyorum yaa.

üzücü olmuş ama sıkma canını, benim anlamadığım şey neyin rekabeti olacak, ben de isterim çok sevilen bir bloğum olmasını ama neyin yarışını yapıyoruz ki, herkesin kendine göre yazdıkları var. blog ayna gibi bence, her insanın neyle meşgul olduğunu gösteriyor az çok.belki benim yazdıklarım az ilgi çekiyor belki onunkiler çok... neyse kınamıyorum, sen sıkma canını yeter.

ilginç bir durum olmuş...
bloglar arasında rekabet mi olurmuş diye kendi kendime sormadım değil hani... neyin rekabeti izleyicinin mi?

anlamadım gitti... bende yeniyim ama içimi dökmek yada beğendiğim şeyleri paylaşmak için uğraşıyorum...
yazık...

canım bırak ya böyle insanlar önce kendi nefislerine yeniliyolar sonra insanlara atıyolar hasetliklerini niye blogda bir çıkarmı verda cebimize paramı malmı giriyoda rekabet yapcaz iyice saçmalamış sen yolundan ayrılma canım onuda allaha havale et o net dün yasının güzelliklerini dostluklarını paylaşmanın ne ne kadar güzel birey olduğunu anlamamış malesef yazık diyorum başka bişey demiyorum

şaka gıbı valla.ınsanları ısı gucu yokmu...bu kadar cıddıye alacak ne var...bu ne hırs...bır zamanlar blogumu actıgımda 20 30 tane yorum alırdım.sımdı 0 bazen 4 yada 5 tane gelıyor :) napayım yanı kelebegım.senınle rakıpmı olayım bende :)

hayretle okudum. ne insanlar var!
keske ismini verseydin belki tiklayip okuyoruzdur bu blogun dengesiz sahibini(((

cidden cok şaşırtıcı şaka gibi.
bir çok arkadasımdan gelen olumsuz ya da garip yorumlar oldugunu filan duymuştum ama boylesi bişeyi ilk kez duyuyorum.ne garip insanlar ya.
ne amaçla acıyorlar acaba bloglarını.

ataların iyilikten maraz doğar dedikleri durum olmuş.

ama sen sıkma canını. herkes kendine yakısanı yapar ve kişi kendi gibi bilir ötekini.

senin güzel yüreğini bilenler biliyor. gerisi önemli değil ama sinir bozucu tabiki.

Allah her ortamda iyilerle karşılaştırsın bizleri inşallah.

5/4/12

hay allahım ne insanlar var ama gecikmiş 1 nisan şakası falan yapıyor olabilir mi:)) blogta rekaber te neymiş....çılgınca bir fikir...Allah ıslah etsin..sevgiler

canım sen bakma boş ver
senin yazılarını beğenen paylaşımlarını seven insanlar seni takip ediyor.
sen hiç üzme kendini,
paylaşımlara tam gaz devam et canım:)
hayırlı akşamlar,sevgiler:))))

5/4/12

Hep iyi niyetten oluyor işte, kaile almaya bile değmez halbuki...

5/4/12

Ben cok sasirmadim desem:)basima benzeri geldi:)sayemde diyip kendimi bir halttan gostemeye calismak degil niyetim ama hic unutmuyorum birisi vardi, o zamanlar bloggerdan degilde baska bir hazir web saglayicidan blog yazardim, onada ordan hesap acmasi icin yardimci oldum, esi mukemmel ingilizce bildigi halde(!) aslinda esinede sorarmista iste(!) bana soruyormus mus uss gibi muhabbetler,sonrasinda her bir adiminda yardimci olmaya calistim ettim.. sonra ne oldu, bir tesekkuru bile cok gordugu gibi kendini nimetten saydi, hani su arkadasimada tesekkur ederim yazmayi birak bana email atsaydi yinede sevinebilirdim..sanki kendi yapmis herbirseyi kendi ustun zekasiyla(!)halletmis olarak gostermesi harikaydi!hala da sasiririm bu duruma..

6/4/12

deşifre etseydin keşke

6/4/12

Ahh bu riyakarlar,ahh bu ikiyüzlüler..gercek hayatta varlar ztn de su sanal güzelim ortamda olmasalardi bari..
sen blog dünyasinda takipcilerin ve blogcularin büyük bir yüzdesinden eskisin..blog gecmisin yillara dayandi desem yeridir..Allahim yarabbbim,daha dünlere kadar izleyici sayisi 30 u gecemeyen dandik bir blogcunun nesiyle rekabet icine girismis olabilirsin acaba????:)
hem o zati gereksizin yaptigi gibi rekabet icinde olsan,sayilarla tavan yapan bir sürü blogcu var,aynen dedigin gibi onlari hedef secerdin!ama niyee?niye yaa?neden rekabet olsunki:)ben sevdigim insanlardan ilham alirim,onunla sacma rekabete girmem..bilirimki diger türlü daha cok yol katederim...bosverdigiini biliyorum ztn facete konusup epeyce güldük bu gereksiz zat hakkinda:))ama yazin güzel olmus Cesumm..tebrik ederim seni:))

6/4/12

Allah allah anlamadim ki...Bloglarimiz gunluk yazar gibi icimizdeki paylastigimiz sayfalarimiz, bir rekabet araci olabilir mi?
Herkes istedigi kisiyi okumakta istemedigini okumamakta serbest.

:)) bu ara fazlalaştımı bu tarz olaylar sankı?
enteresan !!

aman ne kadar çocukca şeyler bunlar yazık ya böyle insanları goruNCe
uzul
uyorum kalblerını cekememezlık ele gecırmıs cunku kocaman kocaman ınsanları nE hale getırıyor bu kotu duygular yazık cıdden

Biliyormusun, bencede ismini vermemekle onu korkuyorsun ve baskalarinada sana davandigi gibi davranmasina izin veriyorsun. Kim bilir aramizdan kimler okuyor ve bize kendini farkli tanitiyor. Desifre etmeli ki, utanmali yapptigindan.

Uzulme olur mu.
Allah yardimcisi olsun onunda, ilgi istiyor anlasilan ..

Boşver Ceyda ablam o güzel yüreğini sıkma.
Benim bloğa da geçen gün ablamın mutfağından resimler paylaştığım postuma ne yani çok mu gerekli bunlar popcorn kovasından popcorn yiyince daha mı lezzetli oluyor ve daha fazlası da olan bana laf sokan tarzda bir yorum gelmişti yayınlamadım bile çünkü anladımki karşı taraf kendinde öyle eşyalar olmadığı için üzülmüş onun adına ben daha çok üzüldüm inan.

hatta yaptığım çeyiz alışverişlerini bloğa koymasam mı alan var alamayan var üzülenler kıskananlar olabiliyor demekki die bile düşündüm.

Sen yılların bloggerısın böle şeylere alışığız bizler; eskiden olsa barbar bağırınırdım ben de ama şimdi cvp bile vermiyorum :)relaxxx :)

Bir de ablam evlendiğinde biri bana düğün resimlerine sen milliyetçilikten bahsedersin ama ablan gitmiş kürtle evlenmiş die bir yorum gelmişti evleneceğimiz adamı da internete sorcaz heralde ne angut insanlar var ya eniştem kara kaşlı kalın kaşlı die kürt sanıldı düşün yazık çocuk göçmen ha :)

hayır yani kürt olsa nolur milletin evlendiği kocada bile gözü var milletin :)

Yorum yazan tüm arkadaslar, desteginiz ve yorumlariniz icin cok tesekkür ederim. Iyiki varsiniz :)
Bu konuda üzülmedim pek, benimkisi saskinlikti daha cok ama o da gecti sayilir. Sizlerle paylastimki nasilki normal hayatimizda herkese güvenemiyoruz sanal alemde de güvenmeyelim dikkatli olalim. Aslinda acik sözlü insanlarida severim, iyiki bana acikca yazmis ki böyle oldu irtibatimi kestim böylelikle bana göre biri olmadigini görerek, ya kendini belli etmeyen biri olsaydi daha zor bir durum olurdu...

Son zamanlar sanirim adsiz yorumlari olan olaylarda cogaldi..

Aysecim belki tek bana karsiydi kiskancligi ve rekabet kavramini yasadigi..Size benim gibi davranmiyordur belki..Isim verip hepten reklaminida yapmak istemedim acikcasi, isine gelirdi belki..Cok yazi yazmakla bir yerede gelinmiyor demek gerek aslinda bu konumda...

Fulyacim aynen anlattigin gibi elestiriler öyle tuhaflastiki insanlar karismamalari gereken yerlerede burnunu sokar oldular...

Zelis :D

Arzu sende umarim bir daha böyle birsey yasamazsin..

Didem bloglarda rekabet olsa bile gidip birisine sen benimle rekabet icindesin demek ne denli dogrudur tartisilir...

Gökce bir Nisan sakasi olsa iyi saka olurdu cidden :)

Dolunay gel rakibim ol :D


Tekrardan cok sagolun arkadaslar yorumlariniz icin, hepinize sevgiler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top