42

BLoG Röportaji

Suan önümüzde cayimiz ve cekirdegimiz var... Ee devami ne olacak dersiniz :)
Hic yapmamis oldugum birsey yapacagim veee bu yaziyla birlikte benimde baslatmis oldugum bir MiM'im olmus olacak. (Bunca yillik blog hayatimda bir mim katkisi da benden olsun :P)

MiM konusu: Esimizle blog hakkinda sohbet seklinde bir röportaj gerceklestirecegiz.
(Siz de esinizle ya da  nisanli, sözlü, baba, abi..., hangisi uygun ve mevcutsa onunla yaparsiniz :P)
Esime bunu deyince önce "MiM'de neymis" dedi, onu acikladiktan sonra azcik tuhaf bakinsa da...(cok gereksiz dercesine :))

Simdi onu daha fazla bekletmeden basliyorum sorularimi yöneltmeye:

1- Blog deyince aklina ne geliyor? (bir yandan tembihliyorum, bak ciddi ve icten cevaplar bekliyorum diye)
--> Paylasim ve muhabbet aklima geliyor...

2- Sence bloglarda en cok neler paylasiliyor?
--> Günlük yasam, hobiler, dini konular, el isleri, yemek, fotograf...gibi. Pek blog gezmedigim icin bukadar...

3- Paylasimda bir sinir olmali mi?
--> Paylasimin tabiki bir siniri olmasi gerek, asiriya gitmemek lazim. 

4- Sence neyi paylasirsa bir insan asiriya kacmis olur?
--> Küfürlü kelimeler kullaniyorsa, yazdiklarinda hadsizlik ve yahut kabalik varsa, cok özel aile konularina giriyorsa....vs. bence uygun degildir.

5- Blog yazsaydin ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardin?
(bu arada sormadan önce "soru geliyooor" dedim, e$im "kac soru varki" diyor bitmesini ister gibi :P)
--> Neco'nun Kösesi, ilk aklima gelen bu blog ismi oldu...Sanirim okudugum kitaplardan, günlük hayattan, belki spordan, dini konulardan ve de her insanin cay icmesini tesvik edici birseyler yazardim :D (Caykoliktir de kendisi biraz :P)

6- Benim blog yazarligim hakkinda ne düsünüyorsun?
Blogunla bayagi ilgilendigini, önemsedigini düsünüyorum. Gayet yaratici, herzaman yazacak birseyleri olan birisin. Konularinda rahatlikla okunulacak ve dikkat cekici türden. Blogunda her türlü duyguyu yasamak mümkün; mutluluk, gülümseme, enerji, hüzün, gözyasi,...Hatta blogu birak, kitap bile rahatlikla yazabilirsin :D
(Nedense bu soruya kolay cvp verdi sanki, kitap bile yazarim demek :P..)

7- Blogumu takip ediyor musun, itiraf et :P ?
--> Arada takip ediyorum aklima estikce, bunu gizli yapmiyorum zaten.

8- Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek icin bana tavsiyelerin nelerdir?
--> Dokuz puan...(Benim bakisim üzerine "Az mi?" diye sorar)...
"10 üzerinden 10 neden vermedin" diye soruyorum kendisine, o eksi bir nereden bilmek isterim, o kismi düzeltmek icin :P Kendisi "Yok aslinda bir eksigin, tam on puan olsun istemedim ondan dokuz verdim" der ve pis pis güler :P

Hicbirseyi degistirme, cünkü cok iyi gidiyor. Simdiden diger e$lere gecmis olsun. Yanlarina bir mendil alsinlar ter silmek icin :D  (Bence bu kisisel durum :P)


* Esime buradan da tesekkürlerimi iletiyorum vaktini ayirip cevap verdigi icin :P


Bende ilk aklima gelen 20 tane blogcu arkadasi mimliyorum: Sahsima Münhasir, Ayse Gelin, Cici Bici Seyler, Cilekli Süt, Su Perisi, Street Fashion and more, Mimar'in Renkleri, Klbk Misali, Gamzeli Anne, Zelis'le Ordan Burdan, Fulyanna, Bebeko, Live Cillah, Hayat Melodisi, Bir tutam kekik, Santiye'nin Gülü, Iste benim kücük Dünyam, Sihirli Kokosh, Cadi Kizin Dirdiri ve Mine'nin Yeni Hayati
Bu liste uzar gider aslinda devam etsem ama onlara mimleyecek kisi kalmaz sonra :D Mimi begenip yukarida ismi olmayan blogcu arkadaslarda cevaplayabilirler ;)

Benim icin eglenceli, keyifli, bol gülücüklü bir rüportaj oldu, umarim sizler icinde öyle olur :)


Ek: Daha önce cevaplamis oldugum tüm mimlere göz atmak isteyen?
Not: Röportaj aksam yapilmistir.

42 comments

24/4/12

:) aslında heycan veana burdanişeye benziyo yada brici b öyle gözüküyo bu mim falan bnm hoşuma gidiyo yaaa acsam diyorum bi blog ve biliyorumki bende cok mim alırım :):P cevaplar oldukça ciddi bence lede puan konusu :)bnce tam 10 üzerinden 10 sun yaa her halinle yazılarınla saygınla sevginle başarılarının devamını diliyorum ve seni sevdiğimi burdan da söylemek istiyorum seviyorumm :) dürtüşmeye devam :):P

24/4/12

Amanınnn mimlendim :) Ben pek mimlere cevap yazamıyorum ama bu soruları eşime yöneltmek için sabırsızlanıyorum. Tabi cevap verirse... :)))

24/4/12

ne güzel bir mim konusu olmuş.eşimide dahil etmenın zamanı gelmişti:)) benide hatırladığın içinn komacaaaaan sevindiimm.çok çoook öpüyoruumm.ben 10 üzerinden 10 veriyoruum muaahh:)

24/4/12

degisik bir mim olmus bu Cesu..daha önce kimsede duymadim bence bir ilk;-)
hehe esimde bayilirdi simdi soru cevaplamaya,mimin ne oldugunu acikla simdi isin yoksa ona:))
esin yerinde ve keyifli cvplar vermis bence:)esime okutmam lazim:))
mim icin tesekkürler tatlim:)

Terletmişsin kardeşimi :)))
Keyifle okudum :))

Adsız
24/4/12

Farkli bir mim olmus, eglenceli ;)

benide mim'ledigin icin tsk'ler ;) bizim pa$a'nin keyifli ve isden yorgun olmadigi bir zamanda röpörtajimi yaparim artik insallah ;)

˙·•● sevgiler canim

Adsız
24/4/12

mim listesinde ilk kendi bloğumu görmek çok mutlu etti beni tşkkürler arkadşımm . Mim cidden farklı olmuş blogları çok gezer farklıkları merakla takipçisi olup takdir ederim fakat bu mim hikayesi evet alışıla gelmişin dışında olmuş tbrkler.... şimdiden heycanlandım akşamı nasıl beklicem ben .. ;))

:)) keyifli olmuş baya

@kübraKübracim sagol yorumun icin. Sen hala blog acsam mi acmasam mi diye düsünüyormusun yaaa, ac artik acccc, hayat geciyorrr, yazilacak seyler kaciyor ona göre :P Evt dürtüsmeye devam :)

@BeBeKoEvt Bebekooo mimlendin :) Umarim cvp verir esin :)

@fatmaFatmacim begenmene sevindim :) Tabiki sensiz olurmu hic ;) 10 veren zengin gönlüne saglik :)

@zelisSen begendiysen kalite kontrol tamamdir Zelisim :P Hehe hic sorma, hangi es severek cevaplar ki böyle birseyi :D Bende sizinkileri okumak icin sabirsizlaniyorum :)

@VOLKAN - KALDERANazan abla bende yorumunu keyifle okudum hemencecik bitsede :P Terlesin birsey olmaz, azcik diyet yapmasi gerek zaten :D

@streetfashionandmoreMim konusunu sevmeniz beni mutlu etti :) Senin ve yazacak arkadaslarin cvbini okumak icin sabirsizlaniyorum..Sanada sevgiler :)

@zeynepZeynep, sen mim olayindan bahsedince Face'de seni ilk yapmamak olmazdi zaten :) Begenmene sevindim. Yazinca umarim gözümden kacirmam kimseyi, hepsini okumak isterim cünkü :) Sevgiler

@eviminhuzuruEvimin huzuru cok tesekkürler ;) Sende cevaplayabilirsin eger istersen ;)

cok ilginc bir mim :) soru ve cevaplari okurken cok eglendim:)) benide mimledigin icin tesekkürler canim en kisa zamanda erkek kardesimle bu röpörtaji yapacagim insallah :)

mim pasını mail kutuma düşen feed'den gördüm ama bi türlü blog'una gelip yorum yazmaya vakit bulamadım :p hafta sonu yazlık için hazırlık yapıyordum ki hemen haber vereyim de mimi zevkle en uygun ve müsait anda cevaplayacağımı bir söyleyivereyim dedim :)) öpor ben seni.

Blogger Cafe'den geliyorum senide bloğuma beklerim

güzel mim olmuş :))

Hep aklimda bu Mim konusu ama evin herifiyle aramiz limoni oldugu icin daha bahsedemedim bu konudan :)
Mayis 2sindede Turkiyeye gidiyor. Ama olsun, eger o gune yetismezse dondukten sonra cevaplar, sorun olmaz dimi?
Ayrica Necati enistenin cevaplarini sevdiiim ;)

hmmm....
çokk hoşş bir mim olmuşş balımm buuu:)
eşime ileteceğim bakalımm.umarım cevaplarr;)
teşekkür ederim canısı,hatırlanmak güzel şeyy ..
çok püyorumm seni..
muhabbetle...

28/4/12

çok teşekkürler öncelikle..yalnız mim cevaplamıyorum artık,kaldırdım mimleri blogtan :) kusura bakmasssın umarım ki kocişide ikan ededmem sanırım,ama farklı bir etkinlik olursa seve seve dahil edebilirsin benide..sevgiler..

Blog takinine yeni başladım bu mim olayı çok güzelmiş...Ve gerçekten çok farklı bir mim olmuş ve çok da güzel..Bir dahakinde benide mimle olur mu??
Röportaj da süper (:

süpersiniz yaaa karı koca:D harika ve eğlenceli bir mim olmuş ben bunu ses kaydıyla bile yapabilirim ilk fırsatta ve evime gidince tabisiii:)şimdi iğnelerimi oluyrum bu yüzden annemde kalıyorum.Teşekkürler tatlım beni de düşündüğün için :)<3

heheh işte bunu sevdim,eşime söyleyince bu mim olayını bakalım ne tepki verecek,olumlu olursa büyük bir zevkle hazırlıyacağım postu :) teşekkürler

Adsız
30/4/12

Pes ettim önce
ilk soruyu sorudğumdaki tepkisi oooff gibi olunca üzüldüm olmıcaktı...
Ne etsem nasıl etsem ne yapsam :)
erkeğin kalbine midesini fethederek girmeye çalıştım :)
mide demişsem öyle börek çörek değil canm bi kuru çay ve kurabiye :)
çay içermisin
olur içeriz dedi
bu arada börek çörekte güzel yaparım biliyosun kebeleğim :)
hani bi gün rüyamda misafir etmiştim ağırlamıştım seni ya :)
4-5 soru zar zor cvpladı
ama hepsini bi arada ard arda değil arada tvye baktık izledik yorumladık olayları
çay içtik kızımızla ilgilendik aralarda sordum :)

bitmeden sıkıldı yeter gibilerinden..
bi başkasına sorayım dedim eşimle olmıcak bu iş
kuzenimden yardım istedim
ama vicdan yaptım bu esnada cıx olmaz kelebek eş nişanlı kardeş vs aile içi demişti olmazdı :)
ertesi güne sorarım diğer soruyu dedim :)
bi hafta sürdü bu röportaj kelebeğim bi haftaa:)
ama pes etmedim bu güzeldi :)
Mim ne demek bunu anlatmakla işe başlayıp
MiM'ledğin içinde bana bu zevki yaşattığın içinde sana çoooooook tşk ediyorum...Gönlü kalbi temiz insan..
Rabbim ailenle sana ömür boyu mutluluk sağlık dolu günler nasip etsin..
Sevgilerimle... cicileydi :)

Ben bu postu taaaa bastan okumustum ama lakin yorum birakmamisim :s
Sorular guzel cevaplari ise eglenceli :)
benide mimlemisin cok tesekkur ederim,
ben bunu bas harfimle yapabilecegimi sanmiyorum:p
Kimle yapcami buldum SIKI DURUN YAKINDA BENIMLERINDE CEVAPI GELCEK :)))

ne güzel mim konusu bu,valla çok hoşuma gitti :)

CANIMMM TESEKKUR EDERIM YARIM HAFTASONU CARSIYA CIKARSA KESIN SORCAM BAKALIM NE TEPKI VERCEK:D

@LiveCillahCnm cevaplarini okumak icin beklemedeyim ;)

@çilekli sütCileklim sen su sira tatillerdesin tabiii artik nezaman uygun olursan, sana vakit siniri koymak olmaz hamilesin zira torpil var herseyde :)

@Bal Yanağın HikayesiBende seni ziyaret ettim ;) Mim icin sevdiysen yazabilirsin :)

@Gelin AyşeSanirim mim olayi kaldi gibi..Siz iyi olunda mim kalsin yeterki ;) Bende sizin cvplari okurum eger kismet olursa yazman :)

@birtutamkekikMimlenen kisilerin konuyu sevmesi beni mutlu ediyor, isterimki herkes keyifle yazsin ;) Bende öpüyorum ve mime cvp icin beklemedeyim ;) Sevgiler

@Gul/İnnGül/Inn sorun degil, aslinda bende tüm mimlendigim mimleri yazamadim, hangisine firsat olduysa...Insan bazen blogun normal yazilarina ancak yetisebiliyor, mimler biraz ekstralar gibi :P Tmm bunu belirtmen iyi oldu, bir baska etkinlikte artik :)

@öznur-ebruSenide mimledim saysan yazsan olur mu acaba :P Sanirim baskada mim baslatmam blogumda, mim olaylariyla cok hasir nesir degilimdir bu nedense böyle anlik birsey oldu esti gecti :)

@Sihirli KokoshKokoshum sizin cvplar eminim dahada eglenceli olacaktir, sabirsizlikla bekliyorum ama senin saglik sorununu biliyorum hicbirsey icin acele etme!(Anladin sen onu :P). Iyilesmeden kimildama sakin ordan :P Öpüldün :)

@MERVENİN KIRMIZISIYeni evli bayaaan siz olmadan olmazdi :P Bende ayni o zevkle okuyacagim ;)

@zeynepZeynep sende taktikle adimlar atmissin hee, süpersin :D
Isi biliyorsun ;)
Bukadar azimle bu isi basardigin icin bende ayri bir mutlu oldum :)
Güzel dileklerin icinde cok sagol, hepimiz icin insallah. Sevgilerimle ;)

@KeleBek MisâLi ...Benim cvbimda senin yorumun gibi oldu :P Mime ilk cvp veren sendin ve gercekten cok güzel olmustu, yalniz kimle oldugunu bende söylemiyorum buradan merak eden gitsin okusun degil mi :P

@Çaçaron Blog...Neyrancim hosuna gittiyse sende yazabilirsin, aslinda ben simdi seni nasil eklemeden durmusum ona sasirdim. Digerlerinden biri nasilsa mimler seni :P

@cicibiciseylerr.blogspot.comCicili bicili asiklardan kalp dolu cevaplar gelecektir :P

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top