9

Cekilis Sonucuuuu


Veee kazanan "Sihirli Mavi"
Kendisini tebrik ediyorum, güle güle günlerde kullanin :) Lütfen iletisim bilgilerinizi mailime gönderin bende firmaya iletecegim ;)

Cekilisimize toplam 86 kisi katildi.
Hepinize ayri ayri tesekkür ediyorum katilimlariniz icin :)

Benzeri sponsorlu cekilis icin Firma'larin teklifine acigim, buradan bunuda belirtmis olayim.
Maksat izleyicilerime daha cok hediye verme imkani sunabilmek ;)

Blogumda hareket bitmez, aklimda baska fikirlerde var...Önümüzdeki günlerde kesinlesirse paylasicam insallah.

Sevgiler  (っ◕‿◕)っ

9 comments

1/4/12

ben kazanayim yaaaa:( :)) nolurrr:)

tebrik ediyorum kazanan arkadasiiii ;)

81. olarak kazanmayı çok isterdim ama kısmet değilmiş, kazanan arkadaşı tebrik ediyorum, iyi günlerde kullansın inşAllah :)

ama olmazki 79. sırada ben varmısım:)

Neyse kismetimizi sonraki cekilislerde deneriz ;)

İletişim bilgilerimi gönderdim. Size ve firmanıza, ayrıca yukarıda tabrik eden arkadaşlara teşekkürler...

Sevgiler...

Kizlar hayirlisi, kismet iste ;)
Saglik olsun diyoruz ve bir sonraki seferlere birakiyoruz hevesimizi degil mi ;) Katiliminiz icin cok sagolun, sevgiler hepinize :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top