12

✔ Günlük Makyajımda Kullandıklarım


3 yildir kullandigim mineral pudranin daha üretilmiyor olusu beni pek sasirtti...
Begendigi üründen kolay vazgecmeyen birisiyim ama böyle durumda mecburi onun yerini doldurabilecek bir baskasi araniyormus!
Kendisi senelerdir kullandigim, Maybelline'den, hani $u yazimda bahsetmis oldugum pudramdi...
Bana "daha üretilmiyor" dendigi halde yinede birkac gün aradim durdum cesitli yerlerde, ümidi kesmedim güya :P Ama sonunda "üretilmeyen ürünü bosuna arama, kendine bir an önce baska secenek ara" deyip kendime geldim...
Iki ayri markadan buldum (Clinique ve Make up Factory'den) ama onlarda icime sinmedi, hem fiyat olarakta pahalilardi...DM isimli magazalarda satilan dogal bir kosmetik markasininkini görünce "bu olabilir" deyip aldim gitti :P Alverde Mineral Puder (02 Natural) olanini. Hafiften bir kokusu olusu ilk basta dikkatimi ceksede, öyle rahatsiz edici bir koku degil...Sonuc olarak, fiyati cok uygun ve orta kalitede birsey diyebilirim.

Birde hep netten övgüsünü duydugum Essence'den "I love Extreme" isimli mascarayi aldim. Cidden övüldügü kadar varmis. O kadar pahali mascaralari farkla geciyor deniliyordu hakkinda, hemde sadece 3 € civari bir fiyatla, inanilmaz degil mi ;) Yalniz Türkiye'dekiler bu markayi bulamazlar sanirim orada...Sizler icin özellikle fircasinin resimlerini cektim, büyükce bir fircasiyla tek kat sürümle cok güzel sonuc veriyor ;) 

Makyajda herzaman dogalligi seven ben, genel olarak günlük kullandiklarimi resimledim. Resimde neler var:

* Allik: Catrice Mineral Soft Powder Rouge (Terra Brown): Cok memnunum ;)
* Dudak icin: Genelde Rimmel'den 700 numara (Nude Delight) rengi varla yok arasi dudak rengime uyumlu ruju kullaniyorum ama son zamanlar onuda biraktim gecen teneke kutudan cikan Yves Rocher'den cilekli balsami sürmem yeterli oluyor ;)
* Göz alti: Garnier'den Roll-On, hafif ton veriyor ve yorgun gözlere iyi geliyor. bu üründende cok memnunum o nedenle bitince devamini aldim.
* Göz üstü: Astor'dan Matte & Shine eyeshadow (850-Moonlight). Bu ürünüde uzun süredir göz üstüne cok hafif sürüyorum, renkli far kullanmadigimdan tek bunu sürmek yeterli oluyor. Resimde de görüldügü gibi isiltili degilde mat olan kismi tercihim ;)
* Dudak cevresi ve göz cevresine isik vermek icin kullandigim kalem, Yves Rocher'den (Luminelle- chayon khol) Rengi öyle güzel soft bir renkki, hic bitmesin :P
* Göz kalemi: Douglas Box'tan cikan NYX long pencil eye (03-Dark brown). Bu kahverengi cok hafif ve kahverengi gözlerimle uyusuyor, siyah kullanmiyorum bunu elime alali, daha dogal oluyor kahverengi ile...
* Mineral pudra ve mascara'dan zaten yukarida bahsetmistim ;)

Bunlari kullanip cok dogal bir yüze ve makyaj yapmamis bir görüntüye sahip olmak hosuma gidiyor :)
Insanin tipini degistiren makyajlari sevmiyorum...

Sizlerden bu ürünlerden kullanan var mi? Makyajinizda olmazsa olmazlariniz nelerdir? Ben kesinlikle hic makyaj yapmiyorum diyen? 

Birde aklima gelmisken surada bir yazimda rujunuzu test edin diye yazmisim, belki ilginizi cekebilir...

12 comments

Ben hiç makyaj yapmıyorum diyebilirim sanırım. Ara sıra sadece tek kat rimel ve kaşlarımın azaldığı bazı dönemlerde kaş kalemiyle tamamlama dışında, günlerimin %90-95'ini tamamen makyajsız geçiriyorum...Çünkü bence bu ürünler doğal bile dursalar, yarattıkları bir fark var ve bu fark doğal halimizi yadırgamamıza sebep olabilir. Bence bunun en somut örneği göz altı kapatıcıları. Bir alıştıktan sonra sürmeyince insan göz altındaki doğal renk farkını bile sorun etmeye başlıyor...

ben çok nadir özel bir gün olduğunda biraz pudra biraz allık, rimel göz kalemi sürüyorum. belli olmayacak şekilde olmasına dikkat ediyorum. kapanmadan önce de pek makyaj yapmıyordum aslında. yine gezmeye gideceksem, arkadaşlarla çıkacaksam falan:)

11/4/12

minecim kesinlikle haklısın.göz altımdakı damarlar bile gözüme batıyo şimdilerde..ama makyajıda seviyorum doğrusu ama kelebekiminde dediği gibi oldukca doğal görünen.şu rolon u bende aldım indirimdeydi denemek için ama nedense pek ısınamadım kendilerine.

11/4/12

Günlük hayatta hic makyaj yapmam,sadece nemlendirici sürüyorum okadar,eskiden cildimin onada ihtiyaci yoktu,pürüzsüz kaymak gibi tabir edilen bir cildim vardi!!Ama artik uykusuz geceler,hayatin karmasasi stres su bu derken,cildimin beraakligi gitti..nemlendiriciyi sürmeden olmuyor..onun disinda disari ciktigimda da fazla yapmam aram pek yoktur..göz makyajini severim ama..bide bende mineral pudra kullaniyodum bitti bi kac ay önce..pahalaiydi ara verdim almadim bu ara,Mary Kay den..yine almayi düsünüyorum fakat,cok memnundum..iste bülee cesuuu:))
seninkilerdende o mascarayi merak ettim onu almak istiyorum simdi:)))ben lorealinkini begenirdim,ama oda 10 euroydu,senin dedigin uygunmusta fiyat olarak..:)

11/4/12

ben senın yanında hıc makyaj yapmıyor gıbı kaldım.bu kadar cok urunum yok seker :)

Makyaj yapmıyorum ama cildimi temiz tutmakla ve de leke giderici masklarla pek alakalıyım şu ara:)Varsa o konuda bilgiler dökül bi ara canımcım ;) Öpüldün :)

Mine, ne güzel hic makyaj yapmaman. Dedigin gibi bazi seyler aliskanlik olunca yapilmayinca tuhaf gelebiliyor, mesela benim simdi rimel sürmeden cikmak istememem gibi...Digerleri olmasada olurda rimel azda olsa sürme geregi duyuyorum aliskanliktan...

emilianata, bende esimle cikacaksam özellikle dikkat ediyorum...Ya da bir ortama gidilecekse..vs.MAkyajla aram hicbir zaman iyi olmadi, hatta bir arkadas gecenlerde dogumgünüme cok makyaj yapip gel dedi bana :D Degisik görmek istediginden galiba :P

Fatma göz altinda sorun olmayanlar icin iyi bu roll on ;) yani öyle göze cok etkis etmiyor, hafif bir renk tonu var sadece, kapatici olarak kullanilmiyor yani...Makyaji bende bazisina cok yakistiriyorum güzel yapmasini bilene ama kendimde hep dogal olani seviyorum...

Zelis, ne güzel, bence cildinin degerini bil derim eger sorunsuzsa ;)Mineral pudra bir alinca bayagi dayaniyor ama, cok az sürdügüm icin ben ;) Bu uygunu bulamasaydim pahali bir tane alacaktim bende nasilsa uzun dayaniyor diye...Mascarayi mutlaka al derim ;) Bende nemlendirici ile pek aram yok öyle, ancak burnumun tepesi kuru kuru olursa sürüyorumki üstüne mineral pudra sürecegim icin kötü gözükmesin diye o da :P
Kremlerle aram hep soguk sevmeme ragmen...

Dolunay, bunlar cok ürün degil aslinda :D Bunlarin disinda da birseyler varda kullanilmadan duruyorlar...Makyaj yapmayanlar bir bir dökülüyor bu yazida :)

Taze Kahvem, senin cildinde gayet güzel görünüyor zaten ;) Maskeleri birakali oldu biraz :P Yine yogunlasirsam maske denemeye falan mutlaka buralara birseyler yazarim ;) Ama benim evde yaptigim salatalik kabugu nemlendirmek icin, elma rendesi lekeler icin, bal...vs. böyle evde ne varsa sürdügüm cok olmustur :P Sende öpüldün :)

Hayırlı akşamlar..
Nasılsın canım umarım iyisindir..
Postunla alakalı yazacaklarım ise şunlar:
Hiç makyaj kullanmıyorum..
Cilt temizliğine çok önem veririm ve nemlendirici kullanmayı (gündüzleri Florena Soft..geceleri Florena night creme) hiç ihmal etmem.. Bunun haricinde dudaklarıma (bazen stres kaynaklı kuruluk olur dudaklarımda) bepanthen kremini sürerim..
Sorduğum problemim ile ilgili cevap vermişsin az önce gördüm :))
Bu nazik davranışın için teşekkür ederim canım..
Sevgiler

@Neşvünema bulmak..Merhaba iyiyim tesekkürler, sende iyisindir insallah. Bende o Florena ürünlerinden hep görmüsümdür ve merak etmisimdir, memnunsun demek?
Cevap icin önemli degil.

bende kullanmam genellikle makyaj ama bazen yüzüm cok soluk oldugunda hafif allik kullanirim, biraz renk katmak icin :)

Makyaj yapmak hic icimden gelmiyor bugune kadarda yapmadim zaten, arada surme cekerim oda cok nadiren oda gozumun ustune altina degil zira altta surdugunde gozler daha kucuk gorundugunu fark ettim, duydum, neyse oda nadiren demistim zaten dedigim gii makyajla pek aram yok daha dogrusu yapmak icin bir sebebim yok, kime niye suslenicem simdi, daha sonra belki :p anladin sen;)
( o degilde alt tarafi bir makyaj postuydu ben yine duygulandim :p )

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top