33

Yeni Blogculara Destek devam ediyor


Yeni bloglara KelebekGibi'den full destek devam ediyor...
Biliyorsunuz 2012'ye girmeden kisa süre önce bu fikrimi sizlere duyurmustum. Devaminda gercekten bircok yeni blog sahibi tanidim, bazilariyla reklamin disinda bir iletisim olmadi, bazisi ise gönlümde bir yer edindiler bile :) Bazisi kisa bir tesekkür etti, bazisi yazisina benide katti, bazisi ise sirf bana özel bir tesekkür yazisi yazdi ki bu beni ayri bir mutlu etti...
Bu kampanyama destek gösteren, katilan ve blogunda duyuran herkese cok tesekkür ederim. Umarim reklami olmus olanlara sans getiren bir kelebek olmusumdur :)

Simdi sizleri daha fazla bekletmeden yeni bloglara olan destegimin nasil devam edeceginden bahsedeyim: "Blogunda benimde reklamim olsun" diyenler bana mail yoluyla basvuruda bulunacaklar. ( Daha blogunu dün-bugün acmis olanlar + reklami olmus olanlar + takipci sayisi 150'den fazla olanlar kabul edilmeyeceklerdir...✖ )

Bana göndereceginiz basvuru mailinde yazmanizi istediklerim :

✔ Blogu tanitan 1-2 en fazla 3 resim (resimler lütfen kendinize ait olsun!) Ya da ben resim göndermek istemiyorum diyorsaniz ben blogunuzdan bir görüntü alip onu kullanacagim...
✔ Blog Adresiniz
✔ Blogun icerigine yönelik 1-2 cümle yahut anahtar kelimeler.

Mesela tanitilacak bloga diger blogumu örnek göstereyim:
KelebekGibi's Garderobe: Kendi katildigim blog cekilislerini duyurdugum blogum.
ya da
KelebekGibi's Garderobe: Blog Cekilisleri, Eglence, Hediye, Ya Cikarsa...
******
Basvuran bloglarin isimlerini yazip bir kutuya ekleyecegim ve ayda bir kez o isimlerden cekilis yapip 7 blogun tanitimi olacak bir yazi yazacagim. Yani ayda 7 blogun ismini bu yazidan duyurmus olacagim yukaridaki örnekteki gibi.

Peki ya Reklam Panosu'na ne olacak derseniz eger, onu "Ben senin sponsorun olmak istiyorum ya da blogunda bir-iki-üc...ay (uzun süreli) reklamim olsun diyenlerin hizmetine sunacagim."
(Bu konuda eksiklikleri tamamlayinca sizlere yine yazacagim...)

Basvuranlardan isteyen blogunda bu kampanyayi duyurabilir ya da isteyen beni takibe alabilir. Katilmaniz icin kesinlikle sart falan yoktur!
Cünkü bu tamamen gönüllü bir destektir.

Heyecanla gelecek mailleri bekleyecegim :)


*Mail adresim yan sütunda yaziyor.

 

33 comments

Canım tekrar teşekkür ediyorum kendi adıma.Sans getirdin ve getirmeye de devam ediyorsun.
İyi ki varsın İyi ki seni tanıdım.
Sen yüreği kelebek gibi güzel bir insansın maşallah.
İnşallah yeni arkadaslara da bol izleyiciler diliyorum.
Kucak dolusu sevgilerimle..

9/4/12

hemde nasıl şans getirdin kelebekim .iyi kalplı insan.

10/4/12

ben de mail attım bana da şans getirrisin inşallah :)

Herkese şans getirmiştim, ben de istiyorum :)

Herkese şans getirmissin, ben de istiyorum:)

Bluestyle cok tesekkür ederim, ne güzel seyler yazmissin :) Insallah dedigin gibi yeni blogculara hep sans getiririm :)

Fatmacim, sizler iyisinizki bana da yansiyor olmali bu ;)

Seda insallah ;) Maillere geri dönüs yapmaya calisiyorum firsat buldukca ;)

redrumblefish sende istiyorsan cok basit, mail atip basvurmak ve biraz beklemek :)

Rabbim gonlune gore versin canim :)

ne guzel dusunmussun canım ben eskı blogumda yazmayı sonlandırmıstım yenı blogumda kendımce bırseyler yazıyorum ama yorumlar gercekten paylasımları artırıyor o yuzden bende ısterım:)

@hayat işteHayat iste mailini bekliyorum, senide dahil ederiz ;)Sevgiler

süper fikir yüreğine düşüncene sağlık

Yardımsever bir ruh ve iyi düşünülmüş bir fikir. Sayfanız çok hoş, sizi izliyorum. Arzu ederseniz ben de sayfama beklerim...

ayyy heyecan bastı bende tanışmak isterim :)
akşam yollayacağım maili :)
sevgilerimle.

@Bizim Evin Hanımı (Bahar GECER) Bahar hosgeldin sayfama :) Tesekkürler fikre belirttigin görüslerin icin, bende seni ziyaret ederim tabiki ;)

@İlknur AKPINARMaillere geri dönüs yapacagim insallah, bu ara biraz yogunluk var özel yasamda o nedenle birkac gün sürebilir ;) Sevgiler :)

Sizi tebrik ve tabii ki verdiğiniz destek için teşekkür ediyorum.Artık karşılıksız hiç birşeyin yapılmadığını düşündüğüm zamanlarda böylesi güzel hareketler beni çok mutlu ediyor.Yaptığınız şeyin faydası olmasa bile(ki mutlaka çok oluyordur) fikri bile çok güzel.Tekrar tebrikler.

@Deli işi bunlarCok tesekkürler :) Blog tek kendimiz icin olmamali eger okuyucuya aciksa, birilerine gerek yazilarla gerek baska türlü bir faydasi olmali diye düsünüyorum...

ne güzel ve faydalı bir girişim olmuş çok sevdim :) bende mi göndersem :)

benim bir sorum olacak bloga ait gönderilecek resimlerden kasdettiğiniz ekran görüntüsü almak mı yoksa içerikte yer alan bir,iki fotoğrafı size ulaştırmak mı? teşekkürler şimdiden :)

@büşraMerhaba Büsra, tabiki katilabilirsin sartlar uyuyorsa ;) Yani görselde eklemek istedigimden icinden gelen blogunu yansitan birsey olabilir, kendine ait olsun cünkü sonra kopyalanmis fotograflardan sorun cikabilir ki uyari almistim daha önce...Ekran görüntüsü de olabilir ;) Sevgiler

@KelebekGibi çoktan gönderdim bile teşekkürler yeniden :)

Harika bir düşünce maalesef ben başvuramıyorum çünki izleyicim 150 geçiyor Sevgiyle kalın:)))

Merhaba
Ben de yeni blog sahibiyim. Desteklerseniz sevinirim. Her kese şimdiden teşekkürler.
mucizelereinan.blogspot.com

@desing by gülçinTesekkürler Gülcin, sevgiler :)

@Lala CelilzadeMerhaba, aslinda mail yoluyla basvuruluyordu ama yinede bu basvurunuzu kabul ediyorum ve listeye ekledim ;)

merhabalar...
ben de gönderdim mailimi.
merakla ve heyecanla bekliyorum :)

Fikir süper yaa,çok beğendim.Mesela ben bloğumu açalı 2 ay oldu ama henüz 4 takipçim var.Bişeyler yayınlıyorum ama kendi kendime gelin güvey oluyorum gibi geliyo :)) En kısa zamanda mail atıcam.Çok ihtiyacım var.Kelebeğin benada konsun :)

@BİLGENİN GEMİSİMaillere firsat buldukca dönüs yapacagim insallah, bu bazen uzun sürebilir bazen cok kisa :) Umarim bu tanitim yazisinda yer almak sana da sans getirir ;)

@Minik AtölyemMinik Atölyem sana cvp yazdigimi hatirliyorum :) Agustos yazimiz bir iki haftaya gelecek insallah..

3/10/12

boyle bir reklam yapmak gercekten hayira vesile, allahda senin gonlundekileri hayirlisiyla nasip etsin sana

Bende mail gönderdim lütfen ihtiyacım var. Benide tanıyın tanıtın sevgiler

Hemen bende katılayım :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top