11

Anneme Mektubum

 Annem,
Suan saat tam 00:00 ve ben seni düsünerek basliyorum bu satirlarima…
Hemen doluyor gözlerim…
Belki hasretten belki gurbetten, evet evet en cok onlardan olmali bu sulugözlülügüm…

Sensiz gecen günlerin sayisi öyle cokki! Ve gitgide daha da artiyor…
Bazen „suan annem yakinimda olsaydi keske“ dedigim anlar yok mu…
Paylasmak istediklerim birikiyor, cogaliyor ve icime oturuyor kocaman bir dag gibi…

Senin ne demek oldugunu, hayatimdaki yerini anlamam icin, anne olmam gerekiyormus meger.
Hani hep derlerya „anne olunca anlarsin..“ , anladim annem…

Sen demek; emekmis, karsiliksiz sevgiymis, ictenlikmis, kandan ve candan ayrilamaz parcaymis…

Benim kizimda belki anne olunca anlayacak beni… Ama insallah onun kaderi bukadar uzaklarda degildir…Tipki seninde benim icin bunu dilemis oldugun gibi diliyorum bende…

Gurbeti yasamamiz gerekiyormus demek annecim, hayirlisi buymus demek…
Annesi yakininda olanlar meger ne sansliymis!

Seni düsününce kurur mu gözler, teselli ariyorlar ama yinede beceremiyorlar.
Gurbet elbet bitecek ve ben istedigim zaman sana sarilabilecek ve hayatin dikenleri acittiginda basimi yaslayip sana aglayabilecegim bir cocuk gibi…
Sende inaniyorsun buna, bitecek degil mi annem?
Icimdeki ses „ya bitmezse“ deyip benim moralimi bozuyor… Bu dünyada bitmezsede diger tarafta bulusuruz hem, ümidimizi kesmemeliyiz degil mi anne… Sevenler eninde sonunda kavusurlar nasilsa…

Biliyorum bana olan sevgini, benim kizimi sevdigim gibi! Sonsuz, sicacik ve beklentisiz… Iste ben o sevgini senden baska kimsede bulamiyorum…

Gurbet ismi bile hic güzel duygular vermiyor insana. Sanki baslibasina „sorun-hüzün-uzaklik“ demekmis gibi…Tüm hepsi bir yana „sensizlik“ te girdi gurbetin icine, ve en cok dokunani da bu…

Sensizlikten senli günlere selam olsun ve tüm güzel dualarim sana gelsin annem!
Cünkü seni seviyorum.

Iyiki sen varsin ve annemsin.

11 comments

Cok duygu yüklü bir mektup. Gözlerim yasardi. Rabbim annenize ve size uzun ve saglikli ömür versin.

ay canım ne guzel yazmıssın okurken cok duygulandım alla baslarımızdan eksık etmesın annelerımızı

gönülden dökülenler nasılda güzel anlatıyor insanı. okurken benyazmışım gibi geldi aynı duyguları paylaşıyoruz . hepimizin anneler günü kutlu olsun.

Allah kavuştursun en kısa zamanda inşallah.

14/5/12

kalemıne saglık canım..
gurbet kelimesi gercektende yurege acı verıyor.. basın sıkıstıgında annenın yanı kadar kım rahatlatırkı ınsanı oda gurbettekılerın yoksullugu maalesef.. tek tesellımız yerın altında hasretlık olacagına yerın ustunde olsun yollarda olsun.. belkı zugurt tesellısı ama yapacak bırsey yok maalesef.. rabbım annelerımızı babalarımızı basımızdan eksık etmesın yeterkı.. enazından telefonla seslerını duyabılıyoruz be kelebegım bunada sukur..

sozlerin bittigi an iste :(
Canim, amin diyorum, gurbet insallah birgun biter ve kavusursunuz, doyarsiniz birbirinizev :(

14/5/12

Aynı şeyleri annem için değil ama gurbet kaldığım ablamlar için hissediyorum. Hep düşünüyorum acaba bir gün biz de o özendiğim kardeşler gibi aynı şehirde olabilecek miyiz? Rüya gibi geliyor uyanıyorum hemen. Hayat zor, hem de çok zor.
Allah kavuştursun ikimizi de sık sık, başka bir dilek tutamıyorum artık.

14/5/12

Cok etkilendim Cesu...ben bu özlemleri bu duygulari aklima getirmeyerek hakkindan gelmeye calisiyorum su gurbetin!
Allah bigün hepimizi hasretlerimize kavustursn insaalah ayrilmamacasina...

Canım gurbette abim ve yavruları olduğundan seni çok iyi anlıyorum:( Helede anneye uzak olmak tarifi zordur:(
Ama Rabbim sağlık versin,iyi olduklarını bilmekte bazen gurbeti hafifletiyor..

Ah be kuzum, gün ortası bir de sen doldurdun gözlerimi :( Pazar günü annem'e sarılırken hep benimle olmasını, sağlıkla başımda durmasını diledim ve annesinden uzak, annesine hasret tüm kardeşlerime de sabır...
Şimdi bir kez daha AMİN diyorum vesilenle.

Hatice Mungan, cok tesekkürler, amin hepimizin ömrü hayirli ve saglikli olsun :)

hayat iste, sagolasin, amin :)

marifetli hanimlar klübü, icimden dökülenlerdi, aslinda daha neler neler yazilirda bu konuya yönelik...Umarim seninde gurbetin sona erer.

acidan_gectim_güzellestim, tesekkürler, amin.

burcu, kesinlikle haklisin, teselli bulmali yüregimiz, hem dedigin gibi saglikli ve iyi olduklarini bilmek insani rahatlatiyor ;)

Gelin Ayse, sende az cok bilirsin cnm, bu duygulari yasadin...Suan annenin yani gibi bulamadin eminimki hicbir yerde..Sagol Aysecim, amin.

Ponti, Amin diyorum. Maalesef kardeslerimle de aynen uzagiz, biri biri bari yakin olsaydi diyor insan ama böyle olmasi eminim hayirlisidir. Sizinde gurbetiniz bitmesi dilegimle...

Zelis, amin arkadasim. Bende akla getirmemeye calisiyorum, yoksa cogu yazima yansir eminimki...Yalniz özellikle böyle özel günlerde gelde getirme aklina...

Cadi Kizin Dirdiri, evt anne babanin gurbeti bambaska, kardeslerin ki bambaska...Hepsinden ayri olunca katlaniyor bu gurbetin yükü...Tek teselli o dedigin gibi iyi olduklarini bilmek.

N. abla, amin. Annene daha cok saril bizim yerimizede :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top