8

Bu bloglari görmüs müydünüz? (41-47)

Yeni blogculari önceden yan sütunda bir panelde her blog 2-3 gün duracak sekilde tanitiyordum, ama artik bunu degistirip her ay bu yazi gibi bir yazi yayinlayacagimi demistim ve ilk yazimizla sizlere 7 yeni blogcuyu sunuyorum, her birini ziyaret edip bir merhaba derseniz bu kampanyaya sizinde desteginiz olmus olur ;)

Asagidaki siralama basvurmus olanlar icinden cekilisle belirlediklerim, geriye kalanlar bir dahaki ay cekilisine kalmis oluyor. Bende yeni blogcuyum nasil katilacagim derseniz bu yazimi okuyunuz, dedikten sonra sizleri bloglarla basbasa birakiyorum, keyifli okumalar :)


Her Telden
Yemeyi, gezmeyi, gülmeyi, okumayi, paylasmayi seven hertelden herkese...


 "Bence sadece bir tebessüm yeter". Kisisel yazilar, müzik, moda...


Inci'nin Fincani
El Sanatlari mezunu, fincan-kupa koleksiyoncusu, siyah cay disinda her cesit cay icen...


Istiridye ve Incisi
Cupcake, seker hamurlu pastalar, kurabiyeler, özel gün organizasyonlari...


Ravyasal Dünya
Hindistandan getirttiğim ve sattığım şalları tanıtıyorum. Blogumda kendi çizip diktirdiğim tesettürlülere yönelık kıyafetler, kozmetik, yemek gibi içerikler olucak inşallah...$allar icin Facebook Sayfasina...


MelaQela
Moda, yemek, el isleri, outfits, alisveris, inspiration...


Bakimli olmak Asktir
Güzellik, bakim, makyaj, kendime dair, kisaca "ben, kendim, herseyim"...

8 comments

12/5/12

ben tüm arkadaşlarımın sayfasını ziyaret ettim tekrar tesekkur ederim yenı bloggerlara desteğiniz için ;) hertelde-n

@nurhannurhan umarim bir sekilde minikte olsa faydali olur ;) Bende tesekkür ederim yorumun ve diger bloglari ziyaretin icin ;)

13/5/12

cok güzel bisey yapiyorsun. cok yararli :) sevgilerle

13/5/12

vaouuuuuvvv süpersiniz:) Allah razı olsun sizden:) bende şimdi diğer arkadaşlarımı takibe alacağım inşallah:) muhabbetle:)

çok teşekkürler kelebek :)

blogunu begendim, banada beklerim :)

karakediii.blogspot.de

yaren, cok tesekkürler, umarim minikte olsa bir katkim bulunur :) Tek istegim bir güzel duadir...

inci, cok sagol, bu duan yetti bana linkinin yer almasi icin :) Muhabbetle ;)

bakimliolmakasktir, severek düzenledigim bir kampanya bu, umarim isinize yarar :)

KaraKedi, tesekkürler, bende seni ziyarete gelecegim ;)

Ahhh tesekkur ederim kelebek gibi =)) Allah senden razi olsun <3 kocaman opuyorum =)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top