9

Kazanan Talihlimiz...

Cekilisi az önce 16 Mayis gününe girer girmez yapmak istedim sabirsiz biri oldugumdan :P Hem sizleride bekletmeyi hic istemezdim ;)
Toplamda 110 kisi katildi cekilisimize, her birinize cok tesekkürlerimi sunuyorum bu yazi vesilesi ile :) Sizler olmasaydiniz cekilisin tadi tuzu olmazdi ;)
Hediyemizi kazanan 28 numarali yorum, yani "nurhan" oldu, kelebek bu defa ona kondu :) Kendisi hediyelerden hicbirini secmemisti ve 4 numarali secim olan sürpriz olsunu secmisti. Sürprizi sectigi icin kendisine postasini haftaya ancak gönderebilirim.. 

Ilk 3 secenekteki tüm hediyeler elimde kaldi :S Önümüzdeki günler birseyler düsünmem gerek bunun icin...Kazanamayanlar ben hediye vermeyi (ve almayi) seviyorum o nedenle takipte kaliniz, devami gelecek...

9 comments

Guzel gunlerde kullansin arakadasimiz ;)

16/5/12

Hayirli olsun arkadasa:)
yine kacirdik:)

mimlendin canim beklerim bana..

16/5/12

yatmadan önce son kez yine bakmıştım sayfana :) içime mi doğdu ne ama açıklamamıştın o zaman ... sabahta yorumunu görünce yüzümde oluşan tebessümü görmen lazımdı :)) çok teşekkürler çok sevindim . ınsallah dediğin gibi bu ay şansım her yönden iyi gider .. şimdiden hediye için teşekkür ederim...tebrik eden arkadaşlara da bol şanslar bir daha ki sefer için ;)

neden bana çıkmadı, neden neden neden.

pardon ya biz başvuramıyorduk..:)

Kelebek Misali, insallah hazirlayacagim postasina sevinir arkadas tek temennimiz bu, birilerinin yüzüne gülücük kondurmak :)

Zelisim bir gün sana vuracak bu cekilis buna inaniyorum ben, sen ve Klbk hep benim yanimda olmanizla zaten birer cekilisi kazanmis gibisiniz benim icin :)

Nilay, epeydir mimlendigim mimlere cevap yazamadim, hep yazmak icin not aliyorum ama araya baska seyler giriyor maalesef o yüzden söz veremiyorum kusuruma bakmayin lütfen..

nurhan, tebrik ediyorum tekrardan, hersey nasip kismet, bu defa senin nasibinmis demek :)
Adres bilgilerini mailime gönderirsen sevinirim ;)

acidan_gectim_güzellestim, kardesim hediyeler bayanlara yönelik oldugundan hemde daha cok bayanlara hitap eden bir blogcu oldugumdan böyle oldu. Yok mu cekilis düzenleyen erkek bloggerlar, yoksa da siz düzenleyin erkekler arasi da hediyelesmek olsun, bu sünneti devam ettirmek acisindan güzel olur.

güle güle kullanir kazanan insallah tebrikler :)

tebrikler :) güle güle kullansın

tebrikler (:

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top