6

Anket - Reklam - Buluşma

Birkac aydir yan tarafta bir anket duruyordu artik göre göre ben bile biktim ve kaldirmadan sonucu yaziya dökmek istedim. Devaminda reklam konusunu ele alacagim ve KelebekGibi Viyana Bulusmasi yapacagimizi duyuracagim.

Anket sonucu beni oldukca mutlu etti :) 
*40 oy yazilarimin dogal olduguna isaret etmekle birinci olmus. Evt yazarken kendimi kasmiyorum, nasil ifade edebiliyorsam, o an nasil hissediyorsam yaziyorum ve bunun dogru yansiyor olmasina sevindim tabiki ;)
*Ikincilik ise beni kendine yakin bulanlarin oyladigi 36 oy kazanan secenek oldu. Ne kadar güzel degil mi tanimadiginiz kisilerin yazilarinizi okuyup kendinden birseyler buluyor olmasi :)
*Blogun konulari 29 oy ile ücüncülügü almis. Konulari kisitlamiyorum, gördügünüz gibi nezaman ne yazacagimi ben bile kestiremiyorum :P Yani duygularima ve kalbime birakiyorum yazma isini, burasi benim is yerim degil ki neden düzenli olsun, planli olsun, bos yere kasilayim...vs.
*Dördüncülügü ise son iki secenek olan blogun renkli olusu ve sebepsiz sevgi almis :) Blogun renkli olusu beni yansitiyor, renkler olmadan bir hayat ve bir kelebek düsünemiyorum :) Sebepsiz bir sevgi kismi ise, bazen insan sevdigini niye sevdigini bilmez ya hani onun gibi oldu :P Sebepsizde sevilir ;)
Gelelim reklam isine, birkac soru almistim bu konuda... 
Blogumda bir süredir biraz reklam var, gelisigüzel konuldular hic ilgilenmiyorum, denemeye ekledim öyle...Birsey kazandim mi? HAYIR :P Zaten 70 euro olmadan ödeme yapmiyor Google, ee benim hesap kac yilda ulasir bu ödemeye bilmiyorum :)) Aslinda buradan iyi bir sonuc ciksaydi planlarim vardi o parayla ama hayirlisi... Sonucta bloga emek veriyoruz emegin karsiligi olurdu hem :P 
Herkesi bilmiyorum ama ben özen ve emek veriyorum. Mesela bir yazi eklemeden önce kac kez gözden geciriyorum, imla hatalarini mümkün oldugunca düzeltmeye calisiyorum, satir bosluklarina dikkat ediyorum, yazida cok devrik bir cümle varsa onun yerine yeni bir cümle kurmaya calisiyorum...vs. Ee birde foto eklemeye özen gösteriyorum ki fotolarin cogu bana ait oldugunu düsünürsek, cek-pc'ye aktar-düzenle..., yani demem o ki bu blog isi aslinda vakit ve emek isteyen bir hobi! Sevilmeden sirf ticari amacli yapilmaz. O sekil yapilsa bile bu insani mutlu etmez, tatsiz tuzsuz baharatsiz bir yemek misali yavan gelir tadi...Birde ben karakter olarak sevemedigim isi cabucak birakan yapiya sahibimdir.

Sponsorluk(reklam alaninda reklam verme) ile ilgili ise sunlari belirteyim:
Öncelikle "blogta bukadar vakit geciriyorum, bari iyi birseylere vesile olayim" diye de oraya reklam verenlerden az bir ücret talep edip o ücreti cesitli hayir kurumlarina vermeyi planliyorum...
Detaylar icin bana maille ulasabilirsiniz ;)

Anketime katilip oy vermis olan herkese can-i gönülden tesekkür ediyorum :)


Önemli NOT:  29 Haziran Cuma günü KelebekGibi Viyana Bulusmasi yapiyoruz.
Suan icin 5 bayaniz. Facebook sayfamda bunu duyurdum ama buradan da okuyucum varsa muhakkak tanismayi isterim :)


6 comments

Bloguna emek verdigin her halukarda belli oluyor canim, renkler olsun yazi bicimi olsun, konularin olsun hele ictenligin ap ayri belli o olmasaydi zaten bende burda olmazdi dimi ama :p
Daha nice guzel yazilarla hep birlikte olabilmek dilegiyle :)
sevgiler;)

canımanket senin doğallığını yansıtmış,
reklam işini ve para kazanmayı pek anlamıyorum ben malesef
buluşma ise süper
fotoları görürüz artık

Evet tatlim bu blog hobisi gercekten zaman & emek isteyen bir hobi. Bende kendi cektigim resimleri yayinlama taraftariyim, baskalarinin resimlerini kullanan bloglar dogrusu beni pek 'etkilemiyor' - daha nice Post'lara canim ;)

Ayrica Yarismada benim icin 'tikladigin' icin tesekkürler ;)

kim ne derse desin ne düsünürse düsünsün, sen isini iyi, profesyonel yapiyorsun canim... emek sarf ettigin her yönden belli :)
birde viyanada olsam kelebekgibi bulusmaya katilmammi hic :( arada mesafeler var ne yazikki...

canım orada olsam gelmeyi çok isterdim:))
nede güzel olurdu ya:))
neyse artık türkiyeye geldirsen adanaya mutlaka beklerim:))

canım şu reklam işiyle ilgili bana bilgi verebilir misin? blog yoluyla para kazanmaya çalışan bir arkadaşım var da...

mailim:
blogununsahibesi@gmail.com

cevabını bekliyorum :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top