8

Bu bloglari görmüs müydünüz? (48-54)

Eveeet yeni blogcular icin devam etmekte olan kampanyam dahilinde Haziran ayi bloglarimizi sizlere sunuyorum :) Diger basvurmus olanlar, size de umarim önümüzdeki ay sira gelir...

Suan bu yaziyi okuyorsun ve "Aaa bu nasil bir kampanya ki bende yeni bir blogcuyum?" diyorsan, burayi okuyup sende buna dahil olabilirsin . Sart surt hicbirsey yok, made with love... Ama egerki "yok asla olmaz, bende sana bir güzellik yapayim" diyorsan, blogunda kampanyayi duyurabilirsin ya da bana bir minik dua edebilirsin...°◡°

Cok degerli okuyucularim, bloglari gezip istediginizi takibe alip, yorum birakarak sizlerde bu kampanyama destek olursaniz cok mutlu olurum ♥

Keyifli Okumalar :)

Resim, ahsap boyama, günlük hayattan, geziler, cekilis duyurulari ve bircok konuya dair kisisel bir blog.



Serra'nin Annesi
Yeniliklere merakli, gezmeyi seven, memur kizi ve memur esi olan kizini coook ama cok seven bir annenin blogu.



Hayata Dair Piriltilar
Tesettür Modasi, Yemek, Hobi, Hediyeler ve hayata dair piriltilar...
Ayrica Facebook Sayfasina ugramadan gecmeyin.



Betiyle Hayat
Hayattan zevk alarak yapilan hersey, gezilen yeler, izlenen filmler, denenen yeni tatlar...



Gül Mekan
Moda, Gezi, Saglik, Yemek, Teknoloji...vs gibi cok yönlü bir blog. Ayrica kendisi sevgili blogcu arkadasim Cilekli Süt'ün ablasi oluyor :)



Narsenbe
Dikis, DIY, Kitap, Sinema, Yemek...Dogal yasar, gülmeyi sever, spor yapar, iyi bir annedir.



Büsra'nin Hobi Dünyasi
Takı, yemek, dikiş vs her telden çalabilen, el emeğine sonsuz saygısı olan, hobi bakımından oldukça zengin ve yaptıklarını insanlarla paylaşmaktan zevk duyan biri...

8 comments

Teşekkürler blogumun tanıtımını yaptığın için. En kısa zamanda bu konuda post yazacağım inşallah. Daha şimdiden 2 saatte 2 kişi blogumu ziyaret etti. Seni daha yakından tanımak için blogunu daha sık ziyaret edeceğim .İyi geceler...

Ne güzel düşünmüşsün canım valla harika hemen gidiyorum hepisine :)

ilgine çok teşekkürleer kelebek gibi blogumun tanıtımını görünce çok mutlu oldum :))

çok teşekkürler haziran ayı blogları arasında yer almak ben çok mutlu etti:) daha fazla post için insanı cesaretlendiren,içten ve samimi bu girişimin için seni çok tebrik ediyorum

ayrıca blogumda bir teşekkür yazısı yazarak bu girişime destek olmak istedim umarım katkım olur :)

15/6/12

guzel yuregıne saglık canım kelebek kadar guzel blogdasım :) sevgıler..

canım kelebeğim aydına giderken cepten gördüm ancak yorum yazmaya fırsat bulamadım, çok teşekkür ederim ablam gülmekanı da tanıttığın için :) öpor ben seni..

Benim blogumu da tanitir misin kelebek gibicim :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top