5

Bu bloglari görmüs müydünüz? (55-63)

Bir blog tanitim yazimi yazmamin zamani daha gelmisti. 
Bu ay yine cekilisle belirledigim 9 tane yeni blogu taniyacagiz. 
Aslinda her ay 7 blog demistik ama yogun basvuru oldugundan bu ay 10 tane blogu sectim, bunlardan bir tanesi maalesef ulasilamaz durumda oldugu icin yazida yer almiyor...

Kampanyadan haberi olmayanlar varsa, ayrintilari bu yazimdan okuyabilirler.

Bu kampanyanin fayda saglamasi icin beni destekleyen ve yeni bloglari ziyaret eden tüm okuyucularima tesekkürler :) Keyifli okumalar...
Blog sahibesini Facebook'tan da taniyorum :) Kendisinin gezdiğini gördüğünü, heyecanlarını, sıkıntılarını, mutluluğunu ve hüznünü paylaştigi bir yer blogu...


Düsler Mekani
Gezi, alisveris, günlük... ve benzeri kisisel paylasimlarin yer aldigi bir blog.


Melekler Korusun
Bir lise ögrencisinin yaşamayı seven , kendince çabalayan hayatindan kesitler.


Gizli Bahcemden
"Hayattan aldığım tatlar, yaşadığım mutluluklar, gezdiğim gördüğüm, lezzet aldığım ya da el emeğimle yarattığım herşeyi paylaşmak için blog yazmaktayım"
 
 
Blogun isminden de anlasilacagi gibi hayata dair herseyden bahsedilen bir günlük.


Herseyden Biraz Biraz
Yardim faaliyetlerinin, gezip görülen yerlerin ve her türlü güzelliklerin paylasildigi bir blog.


Bic Dik Giy
Bu blogta dikilmis harika kiyafetler gördüm, kendisi hamarat ve dikisten anliyor olmali...Özellikle dikis, moda, tasarim...vs. ile ilgili olanlara hitap edecek bir blog oldugunu düsünüyorum.


Hobilerim, ben ve kizim
"Sizinle paylaşmayı seviyorum , veee diyorum ki hayat paylastikca güzellesir, insan paylastikca artar."


Ivir Zivir Kutusu
"Annesinin ivir zivir kutusuna hayran kücük bir kizdim. Büyüdüm de kendi kutumu yarattim. Bu ortaya karisik Sadri Alisik blogumda sizlerle kutumdaki ivir zivirlarimi paylasiyorum."


Daha fazla blog kesfetmek isteyenler icin, buyrun :)



5 comments

Beni de yazına eklediğin için teşekkürler Kelebek gibi =)
Sevgiler...

blogunun ısmını gordum geldım :) adasım dıye...super bır sey yapıyorsun elerıne emegıne saglık sevgıler bende beklerım:)

Öyle güzel bir iş ki bu :) Yüreğinize sağlık bana da yer verdiğiniz için teşekkur ederım sevgiler kelebek gibiii :)

çok güzel olmuş canım arkadaşım benimle ilgili herşey doğru beklerim herkesi :)

tam destekcisin ALLAH razı olsun kendimi burda gördüğüme çok mutlu oldum :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top