175

★ Okuyucularima (Şartsız) HEDİYE ★


Blogum 1000 kisiye ulasmasini kutlamak amacli degerli takipcilerim icin cekilis düzenleyecegimi söylemistim. Iste o an geldi catti :) Lafi uzatmadan hediyeler nelermis hemen bakalim (bunlardan istediginizi seciyorsunuz):


1- Fendi, Versace, markasiz ithal ve Louis Vuitton  esarplarindan bir tanesi (bu kismi da secmeli olsun, isteyen zevkine göre karar versin diye).
2- Douglas kutumla gelen John Galliano kolyesi, fiyonklu incili küpe, kocaman pembe güllü anahtarlik. 
3- Vero Moda'dan straplez bir elbise, S beden (Kendisi bana hediye alinmis olup hic giyilmemistir..)

Cekilise katilmak icin yapmaniz gerekenler:

❥  Bir gülümseme ve bu yaziya size ulasabilecegim bir mail adresi ile birlikte istediginiz hediye numarasini yorum olarak yazmaniz.
(Adsiz ve blogumun izleyicisi olmayanlarin katilimi gecersizdir...
Google'dan mailinizle giris yaparak yorum birakiniz lütfen)

Bunlari yaparsaniz da mutlu olurum (istege bagli):

❥ Henüz yeni olan Facebook'taki fotograf sayfamda aramiza katilirsaniz (Photo SU), sevinirim.
❥ Blogunuzda bu cekilisi yazinizin herhangi bir yerinde bir cümle ile dahi olsa belirtirseniz daha cok kisiye katilma imkani sunmus oluruz.


Karsiliksiz birseyler yapmayi unuttuk insanlik olarak ve bu cekilisi özellikle böyle yapiyorum (sartsiz surtsuz). Keske cikarcilik olmasa insanlar arasinda, bilmem logomu bloguna eklemen sartiyla, sen de bana sunu yaparsan, burada linkimi duyurursan... Bir kez de Allah rizasi icin olsa, hediyelesmek sünnet oldugu icin olsa... Özellikle Ramazan ayi icindeyiz ne de güzel olur karsiliksiz güzellikler sunabilmemiz degil mi sizcede?

Sart yok dedim ama her yazani kabul edecegim demek degildir bu tabiki! Yazimin ilk cümlesinde de belirttigim gibi blogumun 1000 kisiye ulasmasi üzerine izleyicilerim icin düzenliyorum bunu, yani blogumu takip edenlere yönelik cekilistir!

Katilim icin son gün 23 Agustos, bir sonraki gün kazanan cekilisle ya da Random.org ile belirlenip aciklanacaktir. Kargo (tabiki) bana aittir.

 * Katilim yalniz bayanlar icindir!
 

Herkese bol sans diliyorum ◉◡◉

 

175 comments

mystic_lonely@hotmail.com
3 numara benim olsun..

birdalda2kiraz@gmail.com
1 numaradan louis vuitton da benim olsun :))

30/7/12

merhaba oh ne güzel şartsz bir çekiliş en güzeli :) nesrincivan_@hotmail.com umarım kazanan ben olurum ve 2. numarayı beğendim . sevgiler.

merhaba izleyiciniz oldum dilerim o eşarplardan biri benim olur
ibalci32
circirbocegi_26(at)hotmail.com
bloğunuz çok cici...

Merhaba,
3 gruptan teki olacaksa elbise benim olsun, yok 3 gruptan da birer tane seciyorsak, 4. esarp, küpeler ve elbise benim olsun. : )))
uyku sarhosuyum anlamadım walla kusura bakma lütfen.
mailim alisnur@gmail.com
sevgiler canım.

alisahmet_64@hotmail.com
evciwomen.blogspot
3 numara benim olsun
benimde bir çekilişim var buyur gel şartsız şurtsuz sadece O'nun rızası için.

Cagla
30/7/12

Bende 3 numaraya talibim ;) bol sans herkese.
cgldnzdnmz@hotmail.com

1000. izleyicin olmuş canım..hayırlı olsun..
3 numara için ben de katılayım..

:) 1
h_a_t_i_p@hotmail.com

30/7/12

2 numara benim olsun :) Hediye verenleriniz çok olsun inşallah.

Selda Akçay
sosyetepazarim@gmail.com

30/7/12

1 numaradaki Louis Vuitton eşarba bayıldım:)
burcu b.
kontes.b@hotmail.com
http://kontesce.blogspot.com/

1000 izleyiciden 10000 lere ulaşman dileğiyle...

Ben 2. hediyene talibim :)

denizinyildizi@gmail.com

30/7/12

gönlü bol arkadaşımmmm.maşallah.çokgüzelbi çekiliş olmuş .bende 1.secenekten sen hangisini gönderirsen lakın bana çıkarsa tabii.hepside çokhoş..ALLAHA EMANETOL

2 numara da benim olsun:)

selam öncelikle tebrik ederim.ben versace eşarbı beğendim.
kadriye yorulmaz
kadriye30@gmail.com

merhabalar..
güzel bir çekiliş, teşekkürler :)
merve.ozhan_1993@hotmail.com
kapalı değilim ve elbise de muhtemelen olmaz, o yüzden 2 numara olsun :)

:D kocaman gülümseyerek 3 numaraya adayım , tabi ki izleyicinim:))

tatlibelaseyda759@hotmail.com benimki de 1 numara olsun
Bisi diyecem bu 3 guzel hediyeden sadece Bır kisi mı nasiplenecek 3 nünde ayrı sahibi olsa nasıl olur çirkefe bağladım ama :))

kelebegim bende katılayım
haticekaradayi@hotmail.com
1 nolu hediye olsun lütfen
ve :)) gülümsemem çok öptm

Daha nice, nice yeni okuyuculara ;)

Bende katilmak istiyorum, favori hediyem Nr.1 Fendi Esarp.

Blogumda cekilisinide duyurdum ;)
http://streetfashionandmore.blogspot.de/2012/07/kelebek-gibiden-sec-hediyeni-cekilise.html

sevgilerimle

@streetfashionandmoreCok tesekkürler cnm duyurun icin ;) Sevgiler

Merhaba :)Çok güzel düşünmüşsün 1000.izleyici kutlamasını çekilişle yaparak.Benim hediyem 2 numaradakiler olsun :)Mail adresim dolapperisi@hotmail.com :)

@CaglaCagla blogumun takipcisi misiniz? Lütfen Google'dan giris yaparak katilin...

@Mihr-u mahEvt simdilik bir kisi nasiplenecek :) Aslinda postasi...vs. olmasa 3 kisiye göndermek isterdi gönlüm...

@Alisnur (Nurcan) Yok 3 numaradan sadece 1 tanesi, secenekli olmasindaki maksat belki birini sevmeyen digerini secebilir. Yani kisinin istegine yakin birseyler olmasi acisindan :)

çok farklı bir yaklaşım çok hoşuma gitti :)
:) --> bu gülücük de sizin için :)
2.seçenek daha fonksiyonel geldi bana :)
mail adresim : glsm_clk@hotmail.com
Esen kalın yine geleceğim :)

30/7/12

Sessiz takipçi (ben) ilk defa kelebeğin yarışmasına katılmaya karar verdi :)
Hadii bakalım hayırlısı.
Bu vesileyle sayfaya katılım artan inşAllah :)
1. diyorum...

Bende katilmak istiyorum olursa 1 nolu esarplardan 2. Si yada 2. Noludakilerden kolye ;) serinelif@gmail.com

:))
nice nice 10.000. izleyicilere kelebeğiiimmm:)))
1 numaradan versace benim olsun mu kelebeğimm??:)))

emo2001@hotmail.com
öpüyorum canım..

ve facemde duyuruyorum çekilişini..;)

30/7/12

3 numaralı hediye ye talibim:)))gönül Aslan gnlcay@hotmail.com izlemedeydim zaten:)))

ayyy 3 numarayı fazlasıyla istiyorummm :)
Tam da bedenime göree :P :))
mervenas.61@hotmail.com
biryumakhobi.blogspot.com
amin inşallah :D

Ben de bende! :D

http://ddejavuu.blogspot.com/2012/07/cekilis.html

Duyurumu yaptım.

aysenr34@gmail.com

Facebook sayfasınıda beğendim söylemeden geçemeyeceğim. :)

:)))
uzun zamandır hiç bir cekilişe katılmıyordum ümidimi kaybettmiştim artık kırcan mı bu şanssızlıgı diye geldim sana :)))

1 den Louis Vuitton a talibim....
saadetdyk@gmail.com

30/7/12

Merhaba takipçilerin arasındayım bloğumda paylaştım.
http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2012/07/kelebek-gibi-takipcilerine-hediye.html
1 numaraya talibim.
emnklc@gmail.com

sultan
30/7/12

:) 3 3 3 numara :)
sultankocaer@gmail.com

30/7/12

:) İzleyicinim: Damla

2 numara çok güzel. Teşekkürler.
annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

modasare@hotmail.com
3 numaraya bayıldım ben çıkarsam o olsun :) blogumdada duyuruyorum çekilişini :)

30/7/12

Ben 2 numarayı istiyorum:)
nesrinlafsalatasi@gmail.com
Sevgilerle..

:) ben 1 numarayı istiyorum
bloğunuzun izleyicisitim haydimutfaga blog adresim
Gmz80@yahoo.com

1 numara benim olabilir mi :)))

zeynepkose18@hotmail.com

Merhaba:)
İzleyicinim.
3 numaralı elbiseye talibim:)
asumanasuyumm@hotmail.com

31/7/12

izleyicinim canım bloğumda duyurdumn
http://ceylis.blogspot.com/2012/07/secenekli-cekilis.html
bu sefer benim olsun =)
1numara

31/7/12

merhaba:)
izliyorum bloğunuzu
facebook sayfanızı beğendim beğenmiş olmak için değil gerçekten paylaşımları çok beğendim..
blog duyurusu şartı yok ama ben içimden geldi duyurmak istedim
http://derinceece.blogspot.com/2012/07/kelebek-gibi-takipcilerine-sartsz.html
kazanan olursam 3 numaralı hediyeye talibim..
herkese ve kendime bol şans..
ECE KALAYCIOĞLU
ece.derin@hotmail.com

:D blogunun yeni takipçisi oldum ve size hayran kaldım. sıkılmadan vakit geçirdiğim sayfalardan. ben 2 numaraya talibim. sizde uygun görürseniz, Allahın emri ,peygamberin kavliyle onları sizden isterim:)) ayrıca sizi de benim bloğuma www.snmtkr.blogspot.com beklerim.
satamant@gmail.com

Merhabaaa, ben de 2 numaralı hediyeye talibim arkadaşım :D İzleyicinim, blogumda da duyurdum...

http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com/2012/07/cekilisler.html

smgonen@gmail.com

Sevgiyle kal :D

tebrikler canım yine güzel bir faaliyet daha kelebek gibiden:) bende versace eşarp beğendim :) busraninhobidunyasi@gmail.com

Adsız
31/7/12

Daha nice 1000 kişilere ulaşmanız temennisiyle,Photo Su hayırlı olsun,sevgiler.istiridye-incisi@hotmail.com
(1 numara)

31/7/12

Merhaba audrey adiyla izliyorum ve kazanirsam elbisyi isterim
Mail adresim iozker@gmail.com

31/7/12

zaten ızleyıcınızım 2 numara benım olsun ilknursilik@gmail.com

Geçen çekilişede katılmıştım eşarp için ama bana çıkmamıştı :9
Belki bu sefer çıkar :)
gardenya.gardenya@gmail.com

şart yok ama isteğe bağlı şeylerin hepsini yaptım :)Photo SU sayfasını beğendim. blogumda duyurduğum link: http://mathmazhel.blogspot.com/2012/07/cekiliss_31.html
Ayşenur COŞKUN
gsli_aysenur_32@hotmail.com

31/7/12

Merhaba :) İzleyicinim.
2 numarayı istiyorum :)
flora_linpea@hotmail.com

31/7/12

Merhaba ;
Yine şansımı denemek istedim. 1 numaradan 2. eşarba talibim hadi hayırlısı bakalım ...
Çekilişin şartsız vs olması gönlünden geçen niyet olarak çok güzel olmuş Rabbim nice 1000 ler ve çekilişler nasib etsin ;)
nurhankok@gmail.com

selam. güzel bi kampanya :) yüreğine sağlık. kampanyanı face de duyurdum. face sayfanı beğendim. sölemesi ayıp 1 nolur hediye yani eşarplardan isterim ;)
face: http://www.facebook.com/rdv.sym
mail: seymakayapali@hotmail.com
şeyma ölmez.

mrb izleyiciniz oldum,facebook sayfanızı beğendim, çekilişi duyurdum ;http://tefafuk.blogspot.com/2012/07/httpkelebekgibiblogspotcoat201207okuyuc.html tefafuk_tuba@hotmail.com
Tuba Nur

:) Merhabalar izleyiciyim 1 numaralı eşarplardan herhangi bir tanesi çünkü çok güzeeel :)

nesem.dogan@yahoo.com

İzleyicinizim.

http://www.facebook.com/mltm.kckogluu/posts/365712530166801

https://twitter.com/Azee_0/status/230319556332236801

3 numaralı hediyeyi istiyorum.

kampanya34@hotmail.com
Meltem Küçükoğlu.

merhaba izleyicinim bende.:)
2 numaraya talibim ibş olur :))
snipers__14@hotmail.com

Bende 1 numaraya talibim ;)
e.sahin571@hotmail.com

slm izleyicinizim 1 numara benim olursa çok sewinirim şeyda küpeli serkanseyda_06@hotmail.com

Canım merhaba.Hediyelerin çok güzel.Ben 1 numarayı tercih ediyorum:)
Sayfanıda begendım dolastım biraz.
Mail adresim : merve.yildiz@msn.com
Sevgilerr:)

31/7/12

Maşallah diyeyim. Seni seven ve izleyenlerinin sayısı çok daha artar inşAllah.
1. seçenekteki eşarplar çok güzel görünüyor :)
http://benimblogum06.blogspot.com/2012/07/bir-ramazan-gunu.html
Bloğumda duyurdum.
Hayırlı olsun inşAllah çekilişin.
Sevgilerr :)))

31/7/12

merhabalar benm blogum facem yok ama izleyicin oldum blogun da hediyelerin de harika sevgiler...
ilk hediyeyi istiyorum inşallahh

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

:) 2 numara benim olsun.
bbelis_1907@hotmail.com
hebraninyorumu.blogspot.com

Merhaba

Blogunu izlemeye aldım

Çekilişi duyurdum

https://www.facebook.com/nese.yersiz.9/posts/403798896345755

Neşe Yersiz
neseli23@gmail.com

slm izleyicin oldum sayfayı beğendim çekilişi duyurdum 1 numaralı hediyeyi beğendim
https://www.facebook.com/tuba.sanal
tuba şanal
tubasanal77@hotmail.com

1/8/12

Merhaba

1 numarayı istiyorum
facede paylastim
https://www.facebook.com/nurcan.e.ceylan
nurcan ceylan (ceylan_0232@hotmail.com )
herkese bol sans

1/8/12

selam
gaye semiz
gaye1962@hotmail.com
3 numaralı hediyenizin bana çıkmasını isterim 38 beden kızlarım için

@KENANCekilis yazimda gözünüzden kacmis olabilir, tekrar yazmak istiyorum, bu cekilise sadece bayanlar katilabilir...

Adsız
1/8/12

aaa mail adresini yazmışım da hediyeyi unutmuşum :)
2 numarade benim olur dilerim (:
Sevda Soydan
mail:daima-benimsin@hotmail.com

yeni takipçilerinizdenim :)
ben 1.ye talibim
cemilee.yildizz@gmail.com

:) 22 ağustos doğumgunum belkıde hedıyem olur 1 nodaki eşarplardan biri :)
Photo su'yu takibede aldım :)
hayırlı ramazanlar :)

1/8/12

slm tüm şartlar tmm http://www.facebook.com/plndmrl http://yagmurdamlam-pelin.blogspot.com/ pelin demiral ppelin.77@hotmail.com

Ben de katılıyorum ben dee !! Şu 1 numaradaki eşarplar için hem de :) Ve de güzel face sayfana da katılmış olmak güzel oldu ayrıca. İsteğe bağlı şartlarını zevkle yaparım ki ben canımcım. Çünkü seviyorum senii :)

1/8/12

izleyicinim.facebook sayfasını beğendim.bloğum yok.ben 3 numaralı elbiseye bayıldım umarım o şanslı kişi ben olurum:)funda tekeş
funda_tekes07@hotmail.com

1/8/12

izleyicinim.facebook sayfanı beğendim.bloğum yok.3 numaralı elbiseye bayıldım umarım kazanırım:)funda tekeş
funda_tekes07@hotmail.com

1/8/12

izleyicinim.facebook sayfanı beğendim.bloğum yok.3 numaralı elbise çok hoş gerçekten umarım kazanırım.selda tekeş
selda_tekes07@hotmail.com

izleyicinim.facebook sayfanı beğendim.bloğum yok.3 numaralı elbise çok güzel şansımı denemek istedim umarım kazanırım.şengül tekeş
rmzn_sngl07@hotmail.com

1/8/12

:)) 1 esra.i@live.de

izleyicinizim.
GFN: Undenied

1000 izleyiciniz hayırlı olsun.Ben kararsız kaldım 1 ve 2 arasında. Sanırım 2 tercihim:)

et_hotmeyil.com@hotmail.com

2/8/12

süpersin ya. ne güzel bi çekiliş hazırlamışsın. Allah gönlüne göre versin :)

2/8/12

çok güzel bir hediye olmuş bu ... bende 2 yi istiyorum
yuncafe@hotmail.com

2/8/12

buarada benimde çekilişim var bloğumda katılırsanız sevinirim...

canım çekilişin hayırlı olsun hepsi birbirinden cici..
bende katılmak istedim ve az sonra yazacagım postumda duyuruyu yapacağımdır..
cicibiciseylerr@gmail.com
1 nolu hediyecikleri seçtim ben..:*

3 numara benim olsun.zeyzeyarz@mail.com

:))) 3 numaraya talibim. pisceswot@hotmail.com

benim gibi blog sahibi olmayıp çekilişlerden boynu bükük ayrılan birini kocccaman gülümsettin :D 1 numara versace eşarba talibim
mukaddestrnc@hotmail.com

benim icin en uygunu 1 numara :)

2/8/12

Kelebek Gibi cekilislerine katilmamak bana tersss:)
Seve se katilyiorum ama söyliiim bana cikmaz sansim yokabi bu konularda:))
1 numaraya talibim yinede:P
Bloguma bi dönsem duyurucam tabii;-)
Herkese bol sans..nice binler onbinler olsun,bunu fazlasiyla hak eden bi blog:)

Hepsi birbirinden güzell :))hele böyle birşey düşünmen hepsinden güzel:) bende John Galliano kolyesi ni seçtim :)) ismahan2585@hotmail.com

İzleyicinizim. Blog gerçekten çok hoş görünüyor. :) Sayfanızı beğendim.
tgcylz@hotmail.com
Vallahi çok kararsız kaldım. 2 numarayı isteyeceğim.
sevgiler.

merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim facebook sayfaarınızı begendim blogumda ve facebookta duyurdum 3.numara elbiseye talibim renklerine bayıldım şans bakalım.
http://lilish34.blogspot.com/2012/08/httpkelebekgibiblogspotcoat201207okuyuc.html
https://www.facebook.com/aylin.kaba.9/posts/137401036399989
sevgilerrr
lilish34@hotmail.com

İzleyicinim :)
3 numaradaki elbiseyi beğendim :)
berryandcherryinferry@gmail.com

Bende de çekiliş var beklerim : http://berryandcherryinferry.blogspot.com/2012/07/cekilis-baslasn.html

:)) 1 numarali hediyeye talibim :)

kara--kizz@hotmail.de

Güzel bir çekiliş=9

İzleyicinizim
Mecbur değilmiş ama blogumda da duyurdum
http://nilsulinindunyasi.blogspot.com/2012/08/cekilislere-geeelll.html#more

3 numarayı seçtim=)

Nilgün Kahraman
nilsuli@gmail.com

merhaba
izleyicinim Photo SU facebook sayfanı beğendim çekilişi blogumda duyurdum 3 numarada ki elbiseye talibim:)
http://spumedeninciler.blogspot.com/2012/08/kelebekgibi.html
sevgiler Zeynep
zeynep.zynp_@hotmail.com

Sana kocaman ve içten bir gülümseme yolladım. :]
3 numaralı hediyen yani kıyafetin de çok güzelmiş :] S beden olması da bir farklı güzel. :]
buse_nur_97_11@hotmail.com

O şanslı kişi olmak için can atıyorum :]
1000 kişin de hayırlı olsun.. :]

:) Selamlar ;
Hediye bahane aslında süper bir blog yapmışsın ,umarım daha çok kişiye ulaşırsın ,elbiseyi çok beğendim 3 numara benim olsun:)
aysun_alniak@hotmail.com

bende blogumda blogunuzdan bahsettim bende bloguma bekliyorum sizi. http://egebar.blogspot.com/2012/08/kelebek-gibi-bir-blog.html

ben 3 numara dıyorum:)
mltmyanar@gmail.com

3/8/12

Selamun aleykum
1 numara Louis Vuitton'a talibim.

bu arada headerın çok cici olmuş!

3/8/12

Merhaba bende izleyicinizim hediyeler çok hoş :)

duyqu.m@hotmail.com

bende şansımı bir deniyeyim..
3 numarayı seçtim..

m.a.cadi.kiz@hotmail.com

merhabalar ben uzun zamandır ızleyıcınızım biricitconsungunlugu olarak takıbınızdeyım.
hedıyelerınızın hepsı bırbırınden guzel,ben hep gülerim zaten gülümseyerek cekılısınızdekı 2 nolu hedıyelerınıze talıbım:))
sevgıler.
yasmin_ozer@windowslive.com
yasemin ozer

3/8/12

1numara vee soldan 2. olursa çok sevinirim
hülya.sena.sami@hotmail.com

Mrb izleyiciniz oldum. Face sayfanızı beğendim.
Blogum ve twitterim yok. Facebookta paylaştım.
http://www.facebook.com/buse.anl.1/posts/326738050753390
buseanl@hotmail.com

Belirtmeyi unutmuşum. Lütfen 3 numara olsun :)

Selam cicim Ben melek. Öncelikle herkese bol şanslar. Hayırlı Ramazanlar. Ben 3 numarayı istiyorum :)
pembemandalina@hotmail.com

Umarım 10000'lerede ulaşırsınız...
2 numara...
dilekafiyonavci@gmail.com
mutlu günler... :)

=) bende katılmak istedim abla. hediyelerde çok kararsız kaldım hepsi birbirinden güzel ben 1 numaradan yana kullanmak istiyorum hakkımı öptüm seni =)
http://aeoa2526.blogspot.com/

Yine size yakışır bir etkinlik :) sumela00@gmail.com :)

Elbiseyi rica edeyim :P

İftardan sonrada blogumda duyuracağım inşallah :)

Sevgiler KelebekGibi :)

Merhabaa :)
1 numara
uzunkirpik93@gmail.com

5/8/12

Merhaba izleyicinim ve photo su sayfanı beğendim. 3. hediyeye talibim =)
t.karakaya@yahoo.com

Öncelikle tebrik ederim.Hem izleyici sayınızı, hemde şartsız çekilişinizi.
1 numaradaki soldan 4. eşarbı seçiyor ve mail adresimi gönderiyorum.
ngunes4@hotmail.com

(。◕‿◕。)Öncelikle herkese bol şanslar.Ben 3 numarayı istiyorum :) merve üzüm
pliper80@hotmail.com
https://plus.google.com/116314452618132803526#116314452618132803526/posts

ay unutttum bu da facebook adresim. sayfanı begendim..
http://www.facebook.com/meltem.ozturk.52090?ref=tn_tnmn

5/8/12

:)bakarsin bu defa bana cikar (insallah)

güzel bir cekilis olmus, daha niceeeee izleyiciye insallah.

askimaskim89@web.de

merhabalar izleyiciniim ve 2 numara için şansımı denemek işstedim:)

kampanyainsani@hotmail.com

Merhaba,
Öcelikle hayırlı ramazanlar diliyorum sana ve herkese sonrasında sana kocaman tebrikler gönderiyorum. Maşallah Sübhanallah ve darısı başıma inşallah. :-)
1 numaralı hediyeden 1. sıradaki eşarba talibim.
kirmizipapuc1@gmail.com

Sevgiler,

sena
5/8/12

sizi zevkle takib ediyorum. ve daha yeni kapandım .bu yüzden bir numaralı ve soldan 2. eşarp olursa çoooooooook sevinirimm

SEVGILI ADASIMMMM ONCELIKLE TEBRIK EDIYORUM 100000 NICE NICE IZLEYICILERE:)) SONRA 3 DIYORUM :))

6/8/12

bayıldım ya istiyorum bendeee 2 numarayı:)
http://www.facebook.com/arwenfiliz
filiz özkan
arwenfiliz@hotmail.com

hacer_nesil_03@hotmail.com
http://hobimsi.blogspot.com/2012/08/cekilisler.html
bu da duyurum. aslında gerekmıyor ama ben yine de duyurdum :)

1 numara :) facebook sayfanı izlemeye aldım zaten izleyicindim :)
masuminciler@hotmail.com.tr

sevil seyma
8/8/12

sizi keyifle takip ediyorum Rabbim nice 1000 izleyiciler ve çekilişler nasib etsin :)) 1 numaradakilerin hepsi cok guzel.
sevil_seyma@hotmail.com

8/8/12

2 numara olsa harika olurdu :)
soffie3@gmail.com

Merhaba :D Böyle düşünceli davranman cidden ... güzel.Bunu herkes yapmıyor :)

Eğer kazanırsam 2 numaralı hediyeyi isterim :)
Sayfanı da beğendim.
https://www.facebook.com/duyquakcelikva

Duygu Akçelik
mail: akcelikduygu@hotmail.com

:) 1 numaradaki versace nin benim olmasını isterdim:)))
Böyle güzel bir etkinlik düzenlediğiniz için teşekkürler.

10/8/12

:) bu gülümsemem :) 1 numaralı hediyeyi istiyorum :) takipçin oldum bloğumda da duyuracam cnm
pussycat_dolls02@hotmail.com

10/8/12

Merhaba
Bloğunu izliyorum.
Facebook sayfanı beğendim.
Çekilişi duyurdum.
http://cilekliturta.wordpress.com/2012/08/10/kelebek-gibi/
2 numaralı Hediyeye talibim.
Nurcan Uyaver
nuyaver(at)gmail(dot)com

merhabalar facebook sayfanızı begendim
hediyelerin hepsi çok güzel 2 numaralı hediye ayrı bi güzel
muno_tunc@hotmail.com

12/8/12

:)
herkese hayırlı ramazanlar ve bol şans...
çıkmaz ama ben de 3 numaradan yana şansımı denemek istiyorum :) ufaklığa öpücükler :)

12/8/12

ay ben mail adresimi yazmayı unuttum sanırım emin olamadım şimdi :) daisytuana7@gmail.com :)

elif
13/8/12

hediyeleriniden sadece 1 numaraldak,leri ve 3 begendindim :DDDD
elifsarica_84@hotmail.com
:)

13/8/12

Merhaba :)
Blogunun izleyicisi oldum ve face sayfanı takibe aldım.
1 numaradan Versace eşarbın benim olmasını çok isterim :)
baharinkizi@hotmail.com

Sevgiler...

13/8/12

izleyicinim gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com
https://www.facebook.com/ozlemelmcgl

Ablacım merhaba :)
Blogları hep takip ederdim ama şimdi bende açtım ve seni de izlemeye aldım.
1numaradan Fendi eşarbı çoook beğendim şansımız varsa olur inşallah :)
senaisseverblog@gmail.com
https://www.facebook.com/senaissever

Merhabalar blogunuz uzun zamandan beri izleyicisiydim blogumdada duyurdum http://kizigocmen.blogspot.com/2012/08/cekilis-patlamas.html
ben 2 numarayi sectim kismet bakalim nurvale@gmail.com

15/8/12

ne kadar da güzel :))
ceyda çakıcı
cyda adıyla izleyicinizim
cyda_cakici19@hotmail.com
sevgiler :))))

15/8/12

bu arada yazmayı unuttum 2 numaraya talibim

2 numaradakiler çok tatlı onlar olabilir:) :)

bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)


http://suslupuslublog.blogspot.com/
suslupusluu@hotmail.com


1.Louis Vuitton eşarp tercihim.
merhaba izliyorum tüm şartlar tamam facebook sayfanızı beğendim ve facebook ve blogumda paylaştım. şanslı kişi olmayı çok isterim.inşallah kazanırım.
http://www.facebook.com/sineminbahari
http://sineminbahari.blogspot.com/2012/08/cekilis_6381.html
sinembadioglu1@hotmail.com

17/8/12

merhabalar blogunuzun ızleyıcısıyım :)damla_s1907 şeklinde gözüküyor friend connect te :)
3 numara dıyorum ve sansımı denemek ıstıyorum sevgıler banada beklerım:)


http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

Gülümseyerek 2 numaralı hediyene talibimmm :)

kubra.akcays@gmail.com

Pek şanslı olduğum söylenemez ama bende şansımı deneyeyim.Şans bana gülerse 3. hediyeyi seçeyim ve nice 1000 lere diyeyim:)

gizemmid@gmail.com

selam 2 numaralı hediyelere talibim izleyicin oldum feride ismailoğlu feride28@gmail.com

Merhaba, hayırlı bayramlar dilerim..
Gelmişken çekilişe katılmak isterim
1 numaralı hediyelerinizden birine talibim :)

Fatma OCAK
kahveseverr@gmail.com

20/8/12

1 numaralı hediyenizi beğendim, murusibel@gmail.com İyi bayramlar...

23/8/12

2 numara için şansımı denemek istedim :)

Bir de blogumda paylaştım,
http://birkitapseveringunlugu.blogspot.com/2012/08/cekilisler.html

23/8/12

1 numaraya talibim
fnurh@hotmail.com

merhabalar:) 2 numaralı hediyenizi beğendim umarım benim olur:D fenerli_deniz15@hotmail.com
http://1adim2adim.blogspot.com/

slmlar...1 numaralı hediyenizi beğendim.hayriyeyusuf@hotmail.com photo su yuda begendim hemd eizleyicinizim:)

Merhaba bende çekilişinize katılmak isterim izleyicinizim:) 1. hediyenizi beğendim
mail:nrsvn.dncr@hotmail.com

Merhaba 2 numaralı hediyenizi beğendim . zeyno_serpil@hotmail.com. photo su'yu beğendim ve izleyicinizim :)

3 numara yı isterim
gülten bektaş

gultenbektasqhotmail.com

bol şans herkese

Ceyda ablam ben de 2 numaraya talibim :)

24/8/12

Hediyelerin hepsi birbirinden güzel ama kazanırsam 1 numaralı hediye benim olsun.
Kapalı olduğum için eşarp daha çok işime yarayacak
esmaenes@gmail.com
ESMANUR

24/8/12

Hediyelerin hepsi birbirinden güzel ama kazanırsam 1 numaralı hediye benim olsun.
Kapalı olduğum için eşarp daha çok işime yarayacak
esmaenes@gmail.com
ESMANUR

24/8/12

Hediyelerin hepsi birbirinden güzel ama kazanırsam 1 numaralı hediye benim olsun.
Kapalı olduğum için eşarp daha çok işime yarayacak
esmaenes@gmail.com
ESMANUR

şartsız demişsiniz ama ben yinede bloğumda duyurdum :) 1 numaralı hediye seçeneğine talibim buradan da versace olsun lütfen :))

kayretli75@hotmail.com

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top