7

Bu bloglari görmüs müydünüz? (64-73)


Agustos ayi tanitim yazimiz icin hangi bloglar cikmis basvuranlarin icinden hep birlikte görelim :) Bu ay yine 10 kisinin tanitimi olacak, sayi normalde 7 biliyorsunuz ama yogun basvurudan dolayi 10'a devam ediyoruz. 

Bu Kampanya nedir, nasil oluyor...gibi henüz bilmeyenler varsa, buyrun burayi okuyunuz.

Tanittigim bloglar kendileri de birbirlerini ziyaret ederse cok daha faydali olmus oluruz herkese ;) Yeni blogculari benden takip edip destekleyen okuyucularima da cok tesekkür ediyorum ♥

(っ◕‿◕)っ Keyifli okumalar


Günlük yazilarin, fikir paylasimlarinin, hayata dair konularin yer aldigi sicacik bir blog...


Moda Sare
Tesettür modasi ve kombinler, esarp ve sal baglama sekilleri, alisveris, dekorasyon, kendin yap projeleri, kisaca hayata dair hersey bu blogta.


MMerwe
Cekilis haberleri, alisverisler, alinan ve denenen ürünler, siirler-yazilar ve kisaca her telden calan bir blog.


Kücük Dünyam
Icerik olarak hobilerden bahsedilen ( toka, ebru, tezhib, cini ), gezip görülen yerler, bazen faydali olabilecek seylerin paylasimi, yani ordan burdan cesitli konularin oldugu bir blog.


Kendisinin deyisiyle: "Baştan söyleyeyim ne modadan çok anlarım ne kozmetikten ne de lezzet duraklarından... Sadece gördüğüm, gezdiğim, beğendiğim, sevindiğim  ve üzüldüğüm şeyleri paylaşmak istiyorum."


Sadece sanal ortamda kendine bi solukluk yer acabilmek icin blogunu acmis olan yeni bir blogcumuz.


El yapımı ürünler, keçe calışmaları, broşlar, kitap ayraçları, kapı panosu, cep telefonu kılıfı...Bu bir blog degil Facebook Sayfasidir ama kimseyi geri cevirmek istemedigim icin dahil etmistim, kendisinin sayfasindaki ürünlere bir göz atin derim.


Adına bakıp da Çok Bilmiş olduğunu tam olarak söyleyemesek de Çok Bilmişlik yapmayı, öğrenmeyi ve öğrendiklerini paylaşmayı seven, her şeyi merak eden bir hanımın blogu.


Nakli esas alan kıymetli eserlerden yararlanarak hazırlanmis dini içerikli bir blog.


Hamur isleri, el isleri, cocuklarla hayat, günlük hayattan... gibi konularin yer aldigi sicak bir blog.



Daha fazla blog kesfetmek isteyenler icin, buyrun :)


Not 1- Cekilisimizin bitmesine az kaldi, katilmayanlar icin hatirlatiyorum ✫
Not 2- Sizleri yeni acmis oldugum ♡ Facebook sayfama bekliyorum.

7 comments

bu fikri sevdim, blogları toplu halde tanıtmayı bende blogculara destek olmak için bloglarını tanıtıyorum ama ben tek tek post yapıyorum. toplu halde tanıtmak hoşuma gitti fikir verdiğin için sağ ol.

birçoğunu takibe aldım balım..
bende saana böyle yardım etmek istedim..
bikaç seferdir yapıyorum bu işi..;)

Cok tesekkur ederim canim blogumun adini gorunce cok sevindim, benim gibi yeni blogculara destek olundugunu gormek gercekten cok guzel...

teşekkürler tatlım tanıtım için görünce ne kadar mutlu oldum anlatamam. kocaman güzelliklerle dolu bir kalbin var. kocamannnn sevgiler.

esretunnisenin blogunu cok sevdiiim ;)

17/8/12

çok teşekkürler :)
bu sayede yeni izleyicilere ulaşma fırsatı bulacağım için çok mutluyum.. hemen diğer blogları da inceleyeceğim :)

Çooooook teşekkür ederim,Allah razı olsun :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top