6

Cekilisi kazanaaaan.....

Evet bir cekilisimiz daha sona erdi ve kazanani Random.org ile belirledim.
Bu defa sans kime gülmüs merak ediyor muyuuuuz? :)

Sansli ismi aciklamadan önce, hepinize ayri ayri tesekkür ediyorum katilimlariniz icin. 
En en cok tesekkürü ise hic sart olmadigi halde duyuru yapan, fotograf sayfama gelen güzel yüreklere gönderiyorum :)
Umarim bu cekilisle birlikte bazi bloglar da sartsiz hediye vermeyi düsünürler ve bir kez de olsa yaparlar...Diyelim ki toplamda 5 cekilisten bir tanesi sartsiz olsa birsey mi olur ki, ne kaybederiz ;) Bir de kargoyu da izleyicisine ödeten cekilisler yok mu, onlara gülesim geliyor :)) Hediye hediyelikten tamamen cikmis oluyor cünkü... Neyse asil konuya dönelim :P


Toplamda 146 kisi cekilise katildi. Ve kazanan 63 numarali Nurcan Ceylan oldu :) Kendisini tebrik ediyorum ve iletisim bilgilerini mailime rica ediyorum ;)

Bir sonraki etkinlik ne olacak bekleyelim ve görelim diyorum ...

Hepinize Viyana'dan selamlar :)

6 comments

tebrik ederim kazanan arkadaşı:)
sevgiler canım.

27/8/12

hayırlı olsun

Ben kazandim... diyemedim ;) ama kazanan arkadasi tebrik ederim. Iyi günlerde kullan hediyeni.

KelebekGibi: Gercektenmi kargo'yu kazanan okuyucuya ödettikleri?!

@streetfashionandmore Sans bu defa bu arkadasa güldü :)
Evt tabiki gercek, yoksa yazar miyim hic :)) Kac kez rastladim ve katilmadim tabiki, kargo kazanana aittir diye de yaziyorlar hatta :D

@birtutamkekikTesekkürler, sevgiler :)

@nnnTesekkürler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top