3

Hediyesini Secmeyen Kalmasiiin ツ

1, 2 ya da 3 numara hangisini istersin? Belki o istedigin senin olabilir :)

Bugün 23 Agustos ve cekilise katilmak icin son gün demistim, bu aralar pek ilgilenemeyecegim icin ve de henüz katilmamis olanlara da sans vermek icin 3 gün uzatiyoruz tarihi :) Yani 26 Agustos pazar günü ögleye kadar katilan katilsin, aksama ya da pazartesiye de kazanani aciklarim insallah :) Sart falan filanimiz yok, beklentisiz hediye ;)
Suan bu yaziyi okuyan "ben katilmadim, hani nerde bu cekilis" derse, 
 iste BURADAAAAA, katilmadan önce lütfen yaziyi okuyunuz :)

Elemem gereken, adsiz olan...vs. kisiler mevcut! Ayrica okuyucularim icin bir cekilistir bu, okuyucum degilseniz maalesef gecerli olmuyor katilim.

Bu arada 24 Agustos blogun Facebook sayfasinin birinci yili dolmus olacak :) 
Oralara da beklerim Facebook kullanicisiysaniz eger ;)

Sevgiyle, saglicakla kalin :)


3 comments

23/8/12

katılmıştım bu çekilişe ve sabırsızlıkla bekliyorumm!!

sonucu sabırsızlıkla bekliyorum :)

Sectim hediyemi, bekliyorum ;) bakalim kime kismet olacak...

sevgilerimle

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top