16

Bu bloglari görmüs müydünüz? (81-92)


Eveeet bu son blog reklam yazimiz, 2012 bitmeden eklemek istedim, aslinda sayiyi 100'e tamamlayacaktik ama bazi bloglar silindi diye uyari cikti ve onlari dahil edemedim... Neden son ve bu konuya dair birseyler yazmistim sizlere daha önce.

 Simdiye dek tamamen sevgi ile, yardim amacli ve karsiliksiz yapilmis olan bu destek kampanyasi umarim bircok yeni blogcuya yardimci olmustur. Ayrica paylastigim bloglari takip ederek destegini esirgemeyen okuyucularima coook tesekkürlerimi sunarim.

Bloglara gecmeden önce Facebook kullananlar icin birkac Facebook Sayfasi'ndan bahsetmek istiyorum, onlari da tanimanizi isterim cünkü :)

Ipek Kurdela  ✯  Kelebek Design  ✯  Her Telden  ✯  Sihirli Kokosh  ✯  Ahşabistan

 Keyifli okumalar °◡°


Amigurumi, bebek şekeri, örgü,... kısacası kadına dair her şey var bu blogta diyebiliriz.



Mucizelere Inan
"Hayata bağlı, yaşamayı seven, çikolataya bayılan, deniz için çıldıran, yeni şeyleri keşf etmeyi seven, alış-veriş, müzik ve dans hayranı, kitapkolik biriyim. Çok sade biriyim değil mi :) Eh böyle biriyim işte..."



Alfabenin `E` Harfi
Kendisi becerikli yeni blogculardan biri.. Blogunda becerilerinin yanisira cekilisler, günlükvari yazilar bulabilirsiniz.



Bilge'nin Gemisi
"Üretmeyi ve paylaşmayı çok seviyorum. Alışverişlerim,keçeden yaptıklarım, diktiklerim, gezdiklerim, hepsini beğeninize sunuyorum. Atlayın gemime, uzuun bir yolculuğa çıkalım sizinle.."



Muhabbet Kuslari
Siir, fotograf, müzik gibi konularin yer aldigi blog sahibi bizleri söyle karsiliyor: "Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, sizleri bloğumuzda misafir etmekten şeref duyarız ..."



Kücük Mutluluklar Dükkani
Becerikli bir blog sahibesi olmali... Kendisi ahsap boyama, kapi süsleri, bebek sekerleri, tütüler, kece cicileri, lavanta keseleri...vs. yapip satiyor.



Izli Bahcem
"Kendi sözlerimi, yazılarımı paylaştığım, Kore- kore dizileri tanıtımı daha doğrusu izlediğim dizilerin yorumunu yaptığım, hayalleri büyük olanlrın kendilerini bulacağı eğlenceli bir blog.."



Pantolon Etegim
"Pantolon etek ve eteklerle hayatımı paylaşıyorum" diyen blog sahibi harika etekler satmaktadir, ilgilenenlere duyrulur.



Resim Defterim
Ahşap boyama, cam boyama, buzdolabı süsleri (magnetler), örgü, kece...vs. gibi baslica konularin yer aldigi bir blog. Blogun sahibi kitap seven ve elişine değer veren birisi...



Kuki Cookie
Isminden de anlasilacagi gibi blogta kurabiye dünyasi sizi bekliyor, özel günleriniz icin siparis verebiliyorsunuz. Özellikle bebek kurabiyelerinin güzelligini belirtmeden gecemiycem...



Cagla Deniz Dönmez
Ilk bakista alisveris, cekilis, kitap, kozmetik...gibi konularin gözüme carptigi bir blog.



Deli Isi Bunlar
Blog sahibi "Blogumda benimle ve elişleriyle ilgili yaptığım, paylaşmak istediğim herşey  var." diyor.



Film Yabanci Dizi ve Anime
Blog sahibesinin izlediği, okuduğu her şeyi yorumladığı bir blog.



Daha fazla blog kesfetmek isteyenler icin, buyrun :)


16 comments

bloguma yazınızda yer ayırdığınız için çok teşekkürler :) Çok düşüncelisiniz :)

Cok tesekkur ediyorum :)

Çok teşekkür ederim.Kendi bloğumu görmem beni çok sevindirdi.Allah razı olsun :)

Çok teşekkürler vaktinizi harcayıp bloguma ayırdığınız yer için :)

Çooooook tşk.ederim ♥
Boğuna bayıldım bayıldıım çok hoş maşallah =)

Bloğuna demek istedim :P =)

31/12/12

çok teşekkürler tanıtım ve güzel düşünceleriniz için

Aaaa yenı bloggerlra destek projenız sonlandı mı? ben de bu yazını yenı gordum daha demın mail yazmıstım sıze. ben de bır kac ay once yenı bır blog actıgım ıcın yenı bloggerlar yazınızı gorunce heyecanlanmıstım demek benım kısmetım degılmıs. sımdıye kadar dıger yenı bloggerlar adına da tesekkur ederım sıze bence cok guzel bır proje ıdı.blogunuzu takıp etmeye yanı basladım ben de blogumun yenı olması gıbı blog takıp etmeye d eyenı basladım sızı de yenı kesfettım...

merhaba sızı dun tanıdım ve blogunuzu her acıdan cok begendım. Bloglar arası gezen Mım lenme meselesını bılıyormusunuz bılmıyorum. ben de blog dunyasında yenıyım ve sızı Mımlmek ıstıyorum kabul edersenız: http://sudagidan.blogspot.ch/2013/01/ben-de-otomatik-mimlenmisim.html

Bende yeni bir bloggerim:)Annem benim ağzımdan hayatımı kaleme alıyor:)Sizlerle paylaşmak istiyor..
Benim tatlı bir miniğin bogunu da tanıtır mısınız?

http://eyuplugunler.blogspot.com/

Desteğinizi unutmuyorum.Biliyorum karşılıksız yapıyorsunuz ama bende bloğumda size yer vererek (takip ettiğim bloglar) bir nevi teşekkür etmek istedim.Ayrıca nedense sizin bloğunuzu açarken çok yavaş açılıyor.Zorlanıyorum.Tekrar tekrar teşekkür ederim.

@BİLGENİN GEMİSİ Cok tesekkür ederim ince düsünceniz icin :)

@Yusuf ve Yunus`un annesi Maalesef mimlere pek vaktim olmuyor :/ Sagolun yine de düsündügünüz icin :)

@Eyüp YiğitDaha tanitim yazisi yazmayacagim ama Facebook sayfamizda duyuru yapabilirim eger bana oradan yazarsaniz sevinirim, sevgiler :)

Hepinize yorumlariniz icin cok tesekkür ediyorum, seve seve yazdim bu tanitimlari, umarim hepinizin birazda olsa isine yaramistir, sevgiler :)

harika fikir :)
hemen geziniyorum :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top