26

Fransa'dan gülücük kondu kalbime :)

Insanin hic yüzyüze görüsmedigi bir kisiden ummadik anda "sana bir posta göndermek istiyorum" teklifini almasi ve paketinin gelmesi, tarif edilmeyecek güzel bir duygu...Neden beni secti posta göndermek icin? diye düsününce, esimin bugün bana dedigi "seni seven birileri var iste"...Rabbime sükürler olsun eger bazi gönüllerde yer edinmissem :)

Posta Fransa'dan, sevgili Klbk Misali'nden geldi :) Kendi ve gönlü güzel kelebekle Facebook'tan da sohbet ediyoruz ara ara :) Posta kutusundan cikan Petit Paquet yazili  kagitla sasirdik önce. Bu hangi firma, bu isim yabanci geliyor diye...Biraz düsününce bu fransizcaydi ve ancak Klbk Misali'nden olabilir diye düsündüm :) Esim eve getirene dek paketi sabretmem gerekti :P Sonra kizimla girisip actik, esimden yandan bizi seyretti herzamanki gibi :) Fotograflari cok acele cektim...
Paket kontrol amacli acilmis ve yeniden bir torbaya koyulmus. Sanirim gönderen ismi ve adresi yazmadigi icin öyle olmus, esime öyle demisler postahaneden...Klbkcim bir ilki yapti, kizim icin ayri bir kagitta mektup gönderdi. Yanilmiyorsam, simdiye dek kizima ayri mektup yazan ilk ablasi oldu :) Kizim mektuba olumsuz cvp versede hediyelere her cocuk gibi pek olumlu yanit verdi :D
Benim mektubumuda sesli okuduktan sonra bir an cok hüzünlendim, gözlerim doldu...Dostluklarin hüznüydü bu...Dostlardan vefasizlik görmüslügün, isi bitince terkedilmisligin...Ya da buna benzer dostluga dair yasanilanlarin...

 Zarfin icinden cikanlari resimde görüyorsunuz, seker seklinde sarili pakette gelmis bir sürü sey göndermis kelebek :) Coguna kizim el koydu :P Bende hepsini cok sevdim, özellikle sakiz otomati seklinde anahtarliklari :) Vee o gül seklinde ayna, vintage tarzi duruyor, cok sevdim :) Manikür seti, aricikli küpeler, kelebekli silgisi olan kalem, kelebekli miknatislar, uyurken takmak icin göz kapatici, dondurma kasigi, kizima tokalar, parfüm testleri...vs.
Yani hepsi seker seklinde paketlendikleri gibi sekerler :)

Kelebekcim benim icin zahmet etmis, almis paketlemis, özen göstermis, göndermissin...Yüzüme gülücükler kondurmussun...Cok tesekkür ediyorum güzel insan, Allah'ta senin güzel yüzünü güldürsün hep insallah :)


Ek: Bu zamana kadar nereden ne mektuplar gelmis diye merak edenler tiklayiniz...


42

BLoG Röportaji

Suan önümüzde cayimiz ve cekirdegimiz var... Ee devami ne olacak dersiniz :)
Hic yapmamis oldugum birsey yapacagim veee bu yaziyla birlikte benimde baslatmis oldugum bir MiM'im olmus olacak. (Bunca yillik blog hayatimda bir mim katkisi da benden olsun :P)

MiM konusu: Esimizle blog hakkinda sohbet seklinde bir röportaj gerceklestirecegiz.
(Siz de esinizle ya da  nisanli, sözlü, baba, abi..., hangisi uygun ve mevcutsa onunla yaparsiniz :P)
Esime bunu deyince önce "MiM'de neymis" dedi, onu acikladiktan sonra azcik tuhaf bakinsa da...(cok gereksiz dercesine :))

Simdi onu daha fazla bekletmeden basliyorum sorularimi yöneltmeye:

1- Blog deyince aklina ne geliyor? (bir yandan tembihliyorum, bak ciddi ve icten cevaplar bekliyorum diye)
--> Paylasim ve muhabbet aklima geliyor...

2- Sence bloglarda en cok neler paylasiliyor?
--> Günlük yasam, hobiler, dini konular, el isleri, yemek, fotograf...gibi. Pek blog gezmedigim icin bukadar...

3- Paylasimda bir sinir olmali mi?
--> Paylasimin tabiki bir siniri olmasi gerek, asiriya gitmemek lazim. 

4- Sence neyi paylasirsa bir insan asiriya kacmis olur?
--> Küfürlü kelimeler kullaniyorsa, yazdiklarinda hadsizlik ve yahut kabalik varsa, cok özel aile konularina giriyorsa....vs. bence uygun degildir.

5- Blog yazsaydin ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardin?
(bu arada sormadan önce "soru geliyooor" dedim, e$im "kac soru varki" diyor bitmesini ister gibi :P)
--> Neco'nun Kösesi, ilk aklima gelen bu blog ismi oldu...Sanirim okudugum kitaplardan, günlük hayattan, belki spordan, dini konulardan ve de her insanin cay icmesini tesvik edici birseyler yazardim :D (Caykoliktir de kendisi biraz :P)

6- Benim blog yazarligim hakkinda ne düsünüyorsun?
Blogunla bayagi ilgilendigini, önemsedigini düsünüyorum. Gayet yaratici, herzaman yazacak birseyleri olan birisin. Konularinda rahatlikla okunulacak ve dikkat cekici türden. Blogunda her türlü duyguyu yasamak mümkün; mutluluk, gülümseme, enerji, hüzün, gözyasi,...Hatta blogu birak, kitap bile rahatlikla yazabilirsin :D
(Nedense bu soruya kolay cvp verdi sanki, kitap bile yazarim demek :P..)

7- Blogumu takip ediyor musun, itiraf et :P ?
--> Arada takip ediyorum aklima estikce, bunu gizli yapmiyorum zaten.

8- Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek icin bana tavsiyelerin nelerdir?
--> Dokuz puan...(Benim bakisim üzerine "Az mi?" diye sorar)...
"10 üzerinden 10 neden vermedin" diye soruyorum kendisine, o eksi bir nereden bilmek isterim, o kismi düzeltmek icin :P Kendisi "Yok aslinda bir eksigin, tam on puan olsun istemedim ondan dokuz verdim" der ve pis pis güler :P

Hicbirseyi degistirme, cünkü cok iyi gidiyor. Simdiden diger e$lere gecmis olsun. Yanlarina bir mendil alsinlar ter silmek icin :D  (Bence bu kisisel durum :P)


* Esime buradan da tesekkürlerimi iletiyorum vaktini ayirip cevap verdigi icin :P


Bende ilk aklima gelen 20 tane blogcu arkadasi mimliyorum: Sahsima Münhasir, Ayse Gelin, Cici Bici Seyler, Cilekli Süt, Su Perisi, Street Fashion and more, Mimar'in Renkleri, Klbk Misali, Gamzeli Anne, Zelis'le Ordan Burdan, Fulyanna, Bebeko, Live Cillah, Hayat Melodisi, Bir tutam kekik, Santiye'nin Gülü, Iste benim kücük Dünyam, Sihirli Kokosh, Cadi Kizin Dirdiri ve Mine'nin Yeni Hayati
Bu liste uzar gider aslinda devam etsem ama onlara mimleyecek kisi kalmaz sonra :D Mimi begenip yukarida ismi olmayan blogcu arkadaslarda cevaplayabilirler ;)

Benim icin eglenceli, keyifli, bol gülücüklü bir rüportaj oldu, umarim sizler icinde öyle olur :)


Ek: Daha önce cevaplamis oldugum tüm mimlere göz atmak isteyen?
Not: Röportaj aksam yapilmistir.

15

Gül kokulum

Bugün en sevdigim gün, Cuma.
Bu Cuma ayri bir güzel sanki, 20 Nisan oldugu icin mi acaba :) 20 Nisan 571'de güzel insan, son Peygamberimiz dogdu dünyaya. O ki her yönüyle tam örnek bir insan...
Bizler yazikki bir dizideki oyuncularin hayatlari kadar bilmiyoruz O'nun hayatini. Kulaktan dolma bilgilerle yetinmeyi yegliyoruz. Oysa öyle cok bilinmesi gereken, hayatimiza isik tutacak yönleri var ki...

 Ey yüce insan, ey sevgilinin sevdigi, ey güllerin efendisi...
Senin gül koktugunu bildim bileli daha bir baglandim ben güllere ve gül kokusuna, taa icime cekiyorum ve senin kokunu aldigimi düsünüyorum...
Senin sünnetlerini uyguladikca daha bir güzellesiyor hayatim, daha bir neseleniyorum...

Biliyor musun Peygamberim bazen tanimadigim birine selam veririm evin yanlarindan gecerken... O kisi belki bizim binada degil ama olsun, müslüman degil ama olsun. Ben yinede selam veriyorum senin sünnetine uymaya calisip... Ve bugün o selam verdiklerimden bir yasli bey bu defa selamlastiktan sonra durdu ve arkamdan bana seslendi bende döndüm, "Sen güleryüzlü, cok canayakin bir insansin, bu cok güzel" dedi ve bas parmagini yukari dogru tuttu begendigini isaret etmek isteyip :) Bu beni mutlu etti sabah sabah :)

Senin hayatindan birseyler okurken icime bir üzüntü düsüyor günümüzle kiyaslayamiyorum...Insanlar birbirlerinin canini acitmak istiyor, kimse kimseye gülümsemiyor senin gülümsemen gibi...

Seni ezberleyip hayatimizi sana göre yasayanlardan oluruz insallah... 
Iyiki dogmussun, iyiki varsin Peygamberim.

*****
Ben biraz daha okumak istiyorum diyenlere:

Daha önce yazdigim bir yazi, Peygamberimizden saglik önerileri.
Baska bir güzel yazi ise, Her kapiyi acan sihirli bir anahtar.

138

Hediyeni seç ☞ Çekilişe katıl

Yine geldi bir hediye zamaniii :)
Neden baslikta hediyeni sec yaziyor, cünkü bir hediye belirleyip tek onu sunmak istemedim. Onun yerine birkac secenek sunarsam daha cok kisinin katilma imkani olur, birini istemeyen digerini ister diye düsündüm.


Cekilisteki ürünler hakkinda bilgi:
1-Vero Moda'dan straplez bir elbise, S beden (Kendisi bana hediye alinmis olup hic giyilmemistir..)
2-Jim Avignon'un Newyorker icin yaptigi özel koleksiyonuna ait bez canta ve yaninda Yves Rocher'den nemlendirici + besleyici, nude tonunda sedef pembe bir ruj (Ruj'un benzer tonlari bende mevcut oldugu icin eklemek istedim...)
3-Louis Vuitton, Versace ve Fendi esaprlarindan bir tanesi (bu kisimda da yine secmeli olsun istedim).
4- Bu üc secenekten birini istemediginiz takdirde 4. secenek olarak sürpriz olsun diyebilirsiniz ki bu durumda ben kazanan kisiye kendim baska birseyler gönderecegim... 

Cekilise katilmak icin yapmanizi rica ettigim;
❥ Blogu takibe almak,
❥ Varsa blogta ya da herhangi bir sosyal agda duyurmak (Facebook-Twitter...vs.)
❥ Bu yaziya duyurum linkleri, mail adresi ve hangi hediyeyi sectigini belirten bir yorum birakmak.

( isteyen ) KelebekGibi blogunda en cok neyi begenip neyi begenmedigini yorumuna ekleyebilir :P
( isteyen ) Facebook Sayfamizda da aramíza katilabilir...


Katilim icin son gün 15 Mayis, ayni gün yahut bir sonraki gün kazanan Random.org ile belirlenip aciklanacaktir. Kargo (tabiki) bana aittir. Dünyanin her yerinden katilmak serbesttir!

Herkese bol sans diliyorum :) Bakalim bu defa kelebek kime konacak ;)

Not: Katilim yalniz bayanlar icindir! Ne blog, ne Facebook ne de Twitter olmayip hic duyurum yapamayan adsiz kisiler kabul edilmeyecektir!

10

Yarına Çekiliş Randevusu

6

Kamera Süsleme (?)

Bir süre önce aldigim ilk dslr makinam olan Canonumla ara ara fotograf cekim denemeleri yapiyorum. Bunlardan sizler icinde ekleyecegim önümüzdeki zaman icinde. (Herseyi daha aktif ve cabuk görmek isteyen Facebook'ta aramiza katilabilir)


Asil anlatmak istedigime geleyim; Kizimda önceden beri bendeki bu fotograf sevgisinden etkilenmis olmali ki zaten hep istemis oldugu bir fotograf makinasini son zamanlar daha cok istemeye basladi...Ben de ilk dijital makinalarimdan olan yukaridaki resimdeki makinayi ona vereyimde bol bol cekip durur diye düsündüm.
Ama kücük hanim ne dese iyi "Anneee ama ben renkli cocuklar icin olan bir makina istiyoruuumm" Bende sen misin begenmeyen dercesine ne yapip edip bu makinayi süslemeliyim diye harekete gectim.


 Ojelerle ve birkac sticker ile olay tamamlandi. Kizimda begenince "görev basarildi" dedim :P Sonrasi basladi cekip durmaya...Kamerayi da cabuk kavradi maasallah. Üstelik karisilmasinida istemiyor cekerken :D Belli sartlar koydum ona, olur olmaz herseyi cekmesin diye...Evimizde bir paparazzimiz eksikti o da olmus oldu :D
Bakalim bu makina ona nekadar dayanacak...Kendi demesine göre 10 yasina kadarmis :D (bana kalsa 1 yil dayansa iyi derim :P)
Böylelikle hem bir kenarda bos bos duran kamerayi yeniden hayata kazandirmis oldum hemde kizima kamera alma masrafindan kurtuldum...Birde böyle kimsede olmayan birsey olmus oldu, limited edition :P

Siz nasil buldunuz?

12

✔ Günlük Makyajımda Kullandıklarım


3 yildir kullandigim mineral pudranin daha üretilmiyor olusu beni pek sasirtti...
Begendigi üründen kolay vazgecmeyen birisiyim ama böyle durumda mecburi onun yerini doldurabilecek bir baskasi araniyormus!
Kendisi senelerdir kullandigim, Maybelline'den, hani $u yazimda bahsetmis oldugum pudramdi...
Bana "daha üretilmiyor" dendigi halde yinede birkac gün aradim durdum cesitli yerlerde, ümidi kesmedim güya :P Ama sonunda "üretilmeyen ürünü bosuna arama, kendine bir an önce baska secenek ara" deyip kendime geldim...
Iki ayri markadan buldum (Clinique ve Make up Factory'den) ama onlarda icime sinmedi, hem fiyat olarakta pahalilardi...DM isimli magazalarda satilan dogal bir kosmetik markasininkini görünce "bu olabilir" deyip aldim gitti :P Alverde Mineral Puder (02 Natural) olanini. Hafiften bir kokusu olusu ilk basta dikkatimi ceksede, öyle rahatsiz edici bir koku degil...Sonuc olarak, fiyati cok uygun ve orta kalitede birsey diyebilirim.

Birde hep netten övgüsünü duydugum Essence'den "I love Extreme" isimli mascarayi aldim. Cidden övüldügü kadar varmis. O kadar pahali mascaralari farkla geciyor deniliyordu hakkinda, hemde sadece 3 € civari bir fiyatla, inanilmaz degil mi ;) Yalniz Türkiye'dekiler bu markayi bulamazlar sanirim orada...Sizler icin özellikle fircasinin resimlerini cektim, büyükce bir fircasiyla tek kat sürümle cok güzel sonuc veriyor ;) 

Makyajda herzaman dogalligi seven ben, genel olarak günlük kullandiklarimi resimledim. Resimde neler var:

* Allik: Catrice Mineral Soft Powder Rouge (Terra Brown): Cok memnunum ;)
* Dudak icin: Genelde Rimmel'den 700 numara (Nude Delight) rengi varla yok arasi dudak rengime uyumlu ruju kullaniyorum ama son zamanlar onuda biraktim gecen teneke kutudan cikan Yves Rocher'den cilekli balsami sürmem yeterli oluyor ;)
* Göz alti: Garnier'den Roll-On, hafif ton veriyor ve yorgun gözlere iyi geliyor. bu üründende cok memnunum o nedenle bitince devamini aldim.
* Göz üstü: Astor'dan Matte & Shine eyeshadow (850-Moonlight). Bu ürünüde uzun süredir göz üstüne cok hafif sürüyorum, renkli far kullanmadigimdan tek bunu sürmek yeterli oluyor. Resimde de görüldügü gibi isiltili degilde mat olan kismi tercihim ;)
* Dudak cevresi ve göz cevresine isik vermek icin kullandigim kalem, Yves Rocher'den (Luminelle- chayon khol) Rengi öyle güzel soft bir renkki, hic bitmesin :P
* Göz kalemi: Douglas Box'tan cikan NYX long pencil eye (03-Dark brown). Bu kahverengi cok hafif ve kahverengi gözlerimle uyusuyor, siyah kullanmiyorum bunu elime alali, daha dogal oluyor kahverengi ile...
* Mineral pudra ve mascara'dan zaten yukarida bahsetmistim ;)

Bunlari kullanip cok dogal bir yüze ve makyaj yapmamis bir görüntüye sahip olmak hosuma gidiyor :)
Insanin tipini degistiren makyajlari sevmiyorum...

Sizlerden bu ürünlerden kullanan var mi? Makyajinizda olmazsa olmazlariniz nelerdir? Ben kesinlikle hic makyaj yapmiyorum diyen? 

Birde aklima gelmisken surada bir yazimda rujunuzu test edin diye yazmisim, belki ilginizi cekebilir...

33

Yeni Blogculara Destek devam ediyor


Yeni bloglara KelebekGibi'den full destek devam ediyor...
Biliyorsunuz 2012'ye girmeden kisa süre önce bu fikrimi sizlere duyurmustum. Devaminda gercekten bircok yeni blog sahibi tanidim, bazilariyla reklamin disinda bir iletisim olmadi, bazisi ise gönlümde bir yer edindiler bile :) Bazisi kisa bir tesekkür etti, bazisi yazisina benide katti, bazisi ise sirf bana özel bir tesekkür yazisi yazdi ki bu beni ayri bir mutlu etti...
Bu kampanyama destek gösteren, katilan ve blogunda duyuran herkese cok tesekkür ederim. Umarim reklami olmus olanlara sans getiren bir kelebek olmusumdur :)

Simdi sizleri daha fazla bekletmeden yeni bloglara olan destegimin nasil devam edeceginden bahsedeyim: "Blogunda benimde reklamim olsun" diyenler bana mail yoluyla basvuruda bulunacaklar. ( Daha blogunu dün-bugün acmis olanlar + reklami olmus olanlar + takipci sayisi 150'den fazla olanlar kabul edilmeyeceklerdir...✖ )

Bana göndereceginiz basvuru mailinde yazmanizi istediklerim :

✔ Blogu tanitan 1-2 en fazla 3 resim (resimler lütfen kendinize ait olsun!) Ya da ben resim göndermek istemiyorum diyorsaniz ben blogunuzdan bir görüntü alip onu kullanacagim...
✔ Blog Adresiniz
✔ Blogun icerigine yönelik 1-2 cümle yahut anahtar kelimeler.

Mesela tanitilacak bloga diger blogumu örnek göstereyim:
KelebekGibi's Garderobe: Kendi katildigim blog cekilislerini duyurdugum blogum.
ya da
KelebekGibi's Garderobe: Blog Cekilisleri, Eglence, Hediye, Ya Cikarsa...
******
Basvuran bloglarin isimlerini yazip bir kutuya ekleyecegim ve ayda bir kez o isimlerden cekilis yapip 7 blogun tanitimi olacak bir yazi yazacagim. Yani ayda 7 blogun ismini bu yazidan duyurmus olacagim yukaridaki örnekteki gibi.

Peki ya Reklam Panosu'na ne olacak derseniz eger, onu "Ben senin sponsorun olmak istiyorum ya da blogunda bir-iki-üc...ay (uzun süreli) reklamim olsun diyenlerin hizmetine sunacagim."
(Bu konuda eksiklikleri tamamlayinca sizlere yine yazacagim...)

Basvuranlardan isteyen blogunda bu kampanyayi duyurabilir ya da isteyen beni takibe alabilir. Katilmaniz icin kesinlikle sart falan yoktur!
Cünkü bu tamamen gönüllü bir destektir.

Heyecanla gelecek mailleri bekleyecegim :)


*Mail adresim yan sütunda yaziyor.

 
7

Bu bloglari görmüs müydünüz? (31-40)


Simdiye dek toplam 40 tane blog reklam panosunda yerini aldi, her biri ortalama 2-3 gün panoda durdular.


Henüz toplu halde paylasmadigim son 10 blogu da tekrar bir hatirlayalim-taniyalim-görelim :)

 Keyifli bir blog gezintisi diliyorum:


 


 








 Not: Reklam seklinin degisecegini demistim, bununla ilgili kismi ayrintili bicimde en kisa zamanda bu yazinin devami seklinde yazacagim, "bende blogunda reklamim olsun istiyorum" diyenler takipte kaliniz.


19

Bir zamanin "ablasi" simdi oldu "ilkokul cocugu"


"Günaydin Can- Sevgili ablacım selamün aleyküm ve günaydın...iyi olmanı diliyorum yüce tanrıdan...Sevgili ablacım benim ziyaretçi sayım 30'u geçmiyor yeniyim....."

Bana gelen ilk maili yukaridaki gibi baslayan ve devam eden kisi aradan zaman geciyor ve gecenlerde bana ansizin asagidaki gibi bir mail yaziyor:

"Saka gibi!
Bu hali sürdüreceğim sanma ilkokulda değiliz!...
...bloga adımı attığımdan bu yana rekabet ve nispet içindesin neden?...
...boyle seyler yaptırma bana hem beni hem kendini bozma..."

Yazmayacaktim ama yinede bu konuyu buraya yansitmak istedim ki siz de biliniz, insanlar herzaman gercek yüzlerini göstermiyorlar! 
Aslinda bu kisi bana kendi düsüncesini yansitmis, yani o rekabet icindeymis megersem ki durup dururken benim öyle oldugumu iddia ederek bunu göstermis oldu, icindeki cirkin duygulari...(Mantik var, ben yeni bir blogcuyla neden rekabet edeyim ki hem? Rekabet edecek olan daha yükseklerde birini secer kendine! O da artik neyin rekabetiyse ve neden oluyorsa...)
Gerek reklam panosunda gerekse birkac yazimda linkini verip yardimci olmak istedigim biri neden bunu yapar...(Bu olaydan sonra linkleri blogumdan kaldirilmistir)

Bense "Heeeeee" bu ne simdi der gibi kocaman gözlerle defalarca okudum maili, hatta geri sordum "bu mail yanlislikla bana gelmis sanirim, birileriyle sorun mu var" diye...Aldigim cevap hos degildi. Sezgileriyle hareket eden, hic kalbini ve mantigini ortaya koymadan yazmisti belliki! Cünkü ne cürrettir bu, bir sohbet etmisligimiz bile yoktur, yapilan cok cirkin birsey!

Demekki neymis, bazi güzel yazili-huzur verici gözüken bloglarin sahibinin ic yüzleri belki baska olabiliyormus! Birde üstelik insan beklemiyor böyle kisilerden agzinda "Besmele" var diyor...
Ben yinede ismini verip onun gibi olmak istemedim, sadece konuya degindim ki özellikle yeni blogculara bir uyari olsun bu yazim!

Blogumu bu gözle takip eden varsa, yolu biliyor --> cikabilir!...Böyle kisilerle paylasacak hicbirseyim yoktur!

Bana samimi insanlar yeter (✿) 

6

Blogunuzu Kopyalayin (İçe-Dışa Aktarma)

Bundan bir süre önce Blogger'den bir uyari almistim, eski yazilarimdan bir tanesinde bir resmi kopyalamisim ve resmin sahibi (Almanya'dan birisi) beni sikayet etmis. Silip devam edebilirsiniz yaziyordu ya da size aitse durumu bize bildirin gibi birseyler...Bende sildim tabiki. Aslinda Google'den arayip isimsiz görüp aldigim ve acele ile ekledigim bir resimdi bu... Bu vesile ile demek isterim ki alinti resimlerin telif haklarina dikkat ediniz bende daha özenli davranacagim! Son seneler zaten ekledigim fotograflarin cogu bana ait, üzerlerindeki imzadan da anlasilirlar...Bu durum sonucu birde sunu ögrendimki böyle birkac uyari alan kisilerin blogu kapatilmaya dek gidermis sonuc!
Bir an blogum kapatilsa gibi durumda ne yapardim diye düsündüm ve kendimi kötü hissettim... Nedeni ise bunca senenin emegi bu! Sonucta hesaplansa kac saatimi, günümü buraya harcamisimdir kimbilir...
Insan böyle bir gümbürtüye gitmeyi hic istemez degil mi? Bir zamanlar yanlislikla blogumu bile silmistim :S Cok sükürki devaminda geri getirilmisti, onu buradan okuyabilirsiniz...Yani ne olur ne olmaz, blogun yedegini almak herzaman icin cok akillica bir fikirdir!
Bir arkadasin sorusu üzerine nasil oldugunuda sizlerle paylasmak istiyorum :


1- Öncelikle Wordpress'ten bir blog acmistim ona giris yaptim.
Sonra Admin panelinden Araclar kismina girip, "Ice Aktar" secenegine tikliyoruz. Orada Blogger'i seciyoruz. (Resmi tiklayarak bakabilirsiniz...)

Eger Blogger'a otomatik kayitliysaniz zaten tüm Blogger hesaplariniz orada cikacaktir ve hangisini aktarmak istiyorsaniz "Ice Aktar" yazisini tikliyorsunuz. Böylelikle tüm post ve yorumlar Blogger'den Wordpress'e kopyalaniyor ;)

2- Bir diger yöntem ise Blogger'in Kumanda Panelinden/Ayarlar/Temel/Blogu Disa Aktar secenegini secip Blogu Yükle'den yüklüyoruz bilgisayarimiza...Sonra da yukaridaki resimde 2. yöntem yazan kisimdan (Wordpress'te Araclar kisminda...) o indirdigimiz dosyayi bilgisayardan secip Wordpress'e yüklüyoruz. Hepsi bukadar ;)

Ikiside oldukca kolay yöntemler, umarim isinize yarar.

◔◡◔ Sevgiler ➸ ♥

12

Izmir'den gelen Hediye Kutum

Gectigimiz günler icinde bir Hediye Etkinligine katilmistim. Kura sonucunda Izmir'den sevgili Gökce ile eslestik. Ben ona gönderdim hediyemi, o da bana.
Gökce'nin hediyeleri cuma günü ulastilar bana ve günüme nasil renk kattilar anlatamam, pespembe bir renk :)

 Kendisi pembe rengini aksesuarda sevdigimi sanki biliyor gibiydi, yani beni hic tanimayan birinden tam isabet seyler almam sasirtmadi degil :P Blogumdan tüyo mu aldi acaba :)

Simdi gidip o bozuk para cüzdanina yine bakasim geldi iste, nasil sevdim anlayin :) Esim'de begendi hediyelerimi ;)

Hepsi vintage havasinda olan bir kutu icinde geldiler ki ben kutu icinde olan birseyleri cok seviyoruuuuum :)

Resimdeki diger hediyelerime bir bakiniz: Türkiye'de her yerde görüp bir türlü karar verip almadigim fulardan :) Cay icmeyi cok severim, iki tanede cay cikti meyveli ;) Narlisini kizimla ictik bile...Ya kelebekli cici küpelere ne demeli :) Fiyonklu toka hele, takip takip gezindim evde :P
Kizimda pinokyosuna cok sevindi. Krese götürüp arkadaslarina da göstermek istiyor.
Not ve dua icin ekstra tesekkürler. Duayi buzdolabinin kapagina yerlestirdim ;)

Insan iyiki katilmisim diyor :)
Gökce'ye bana bu sevinci yasattigi icin, yazi vesilesi ile tesekkür etmek istiyorum. Yüregine saglik :)
9

Cekilis Sonucuuuu


Veee kazanan "Sihirli Mavi"
Kendisini tebrik ediyorum, güle güle günlerde kullanin :) Lütfen iletisim bilgilerinizi mailime gönderin bende firmaya iletecegim ;)

Cekilisimize toplam 86 kisi katildi.
Hepinize ayri ayri tesekkür ediyorum katilimlariniz icin :)

Benzeri sponsorlu cekilis icin Firma'larin teklifine acigim, buradan bunuda belirtmis olayim.
Maksat izleyicilerime daha cok hediye verme imkani sunabilmek ;)

Blogumda hareket bitmez, aklimda baska fikirlerde var...Önümüzdeki günlerde kesinlesirse paylasicam insallah.

Sevgiler  (っ◕‿◕)っ

Back to Top