19

Bitenler


Kozmetik bloglarinin biten ürünler yazilarini ilk baslarda (böyle yaygin degilken...) biraz gereksiz bulurdum, yani biten siseleri saklayip sirf bunun üzerine yazi mi yazilirmis gibi..:P Ama zamanla birsey alacaksam böyle bir yazi okuyup ona göre almaya basladigimi farkettim. Yani bir ürünü yeni alinca degilde bitince yazi yapmak daha mantikli ve faydali olur zaten degilmi? :) Bitene kadar iyi fikir sahibi olur insan...
Neyse iste, ben kozmetik bloglari kategorisine girmesemde blogta bir tane böyle yazi olsun istedigim icin bugün bitenler yazisi ile karsinizdayim :) (Sürpriiiz :P)


Öyle her ay cokca ürün bitiren biri degilim, aylardir pek birseyde kullanmiyorum zaten... Evde en son bitenleri atmamistim ve sizler icin fotografladim :) Bakalim neler var (soldan sirayla basliyorum):
1- Institut Phyto Rosenwasser: Tonik islevinde bir gül suyu, düzenli kullanamadigim icin ürünün cildime nasil geldigini bile anlamadim :S Aylardir dibinde minicik duruyordu onuda döktüm zaten :P Yenisini almayacagim bir ürün...
2- Colgate Max White: Son seneler beyazlatma özelligi olan dis macunlari aliyorum ama gercekten ise yarayanini görmedim öyle vadedildigi gibi... Ama ne iyi kötü normal bir macun diyebilirim. Macunumu cok degistiren biri oldugum icin aynisini daha almayabilirim.
3- Lacoste Pour Femme: Bu parfüm birkac yil icinde en cok sevdiklerimden oldu, koku insana aliskanlik yapacak cesitten...Bu sade ve gösterissiz sisenin kokusunun böyle güzel olacagini tahmin etmezdim, indirimden öylesine aldigim bir üründü, yine almayi isterim :)
4- Rexona Shower Fresh: Kokusu güzel ama terlemeye engel degildi, 48 saat yaziyor, nasil oluyor onca saat terlenmiyor ben anlamiyorum, benim ter bezlerim bozuk olmali :D Mineral bir deodorant denedim en son ondan da birsey anlamadim. Gercekten ise yarayan ve memnun kaldiginiz varsa deodorant önerilerinize acigim... 
5- Garnier Roll on: Göz altlari icin canlilik ve taze görünüm veriyor. Yani göz alti sorunu pek olmayanlar icin harika bir ürün bu, hafif kapaticiligi var. Ikinci kez hic düsünmeden yine aldim, cok memnunum cünkü ;)
6-  Essence, I love Extreme Mascara: Bu rimel hem cok ucuz hem de pahalilardan cok daha iyi. Ben de bir internet sayfasinda memnuniyet yorumlarini okuyup almistim ve oldukca memnun kaldim. Gecenlerde ikinci kez yine aynisindan aldim :)
7- Dove Intensive Hand Creme: En sevdigim el kremleri icinde yer aliyor kendisi, gerek etkisi gerekse kokusu bakimindan ;) Ama baska ürüne de sans vermek icin bu yil el kremimi degistirdim. Yine almayi isteyecegim bir ürün ve tavsiye ederim.
8- Institut Phyto Reinigungsmilch: Birkac yildir kullandigim cilt temizleme sütü olur kendisi :) Bir aralar baska bir tane aldim ama onu kullanamayip cöpe attim yine buna döndüm. Her yönden tam benim cildime göre, kesinlikle denenmeli ;)


Eveeet bu yazimizinda burada sonuna geldik :) Sizlerin var mi bu ürünler arasinda kullandiklariniz? 
Yalniz en güzel ürünü söylemeyi unuttum, gülümsemek :) :P Yüzünüzden gülücügü hic eksik etmeyin :)



19 comments

inanın ben de gereksiz bulurdum bitenlerin yayınlanmasını ama hak verdim galibaa :D

aaayyy sen simdi bunlarin bos bos siselerini saklayip post yapmak icin mi bekledin ciks :P
hehehhe saka bi yana haklisin galiba insan kullandikca anlar ee birkere kullanmaylada olmadigini dusunursek bu post gayette mantikli olmus ;) baska yerde bu tur postlari okumam ama sen yazinca okumamak ayip olurdu degil mi :P

Soruya cevap bu urunlerden hicbirini kullanmadim :) Gulumsemekse gercekten en onemlisi rabbim herkese nasip etsin ;)
Sevgiler adasim :) ♥

Aynı benm gibisin kuzum :) bende pek öyle bitiremiyorum :D

bence de btenler yazısı daha etkili oluyor karar vermede netice ya kullanıp bitirmişsiniz ya da memnun kalmamışsınızdır:)Teşekkürler, bekliyorum artık bitenleri:)

İlk defa bitenler postuuuu :) Tşk.ler ablam bilgilendirme için bizim içn de faydalı olacak :) :*

13/2/13

deeodorant konusunda size hak veriyorum 2aydir gratisten aldigim crystal roll onu kullaniyorum cok etkili ustelik mineral tavsiye ederim guzel bir post olmus devamini bekleriz :)

ben gratisten aldığım crystal ı kullanıyorum, leke bırakmıyor üstelik kullanışlıda. bilgilendirici güzel bir yazı olmuş:)

Bende başta senin gibi düşünüyordum ama şimdi banyo dolabımın bir kapağını bitenlere ayırmaya başladım.Hele yazısını yazıp hepsini birden çöpe atmak gibisi yok.Banada beklerim.makyajkelebeği

21/2/13

Bayan Kelebek Gibi blogunuz cok güzel kelebek gibi civil civil adeta:)))Ben biten herseyi hoop direkt cöpe atarim ama sevdigim parfüm siseleri müstesna:)birde özel hediyeler varsa onlarida saklarim:)Sizin bu tutumunuzda cook hosmus dogrusu kullandigin esyalardaki memnuniyetin daha net karar vermemizi saglar okuyucular olarak bizlerin:)Bende bloguma beklerim benimde kötüü köp kötüü bir blogum var:))

@saadet-i müstesnaEvt cogu bu tarafindan bakinca hak veriyor sanirim :)

@KeleBek MisâLi ...Neyseki bitenlerim cok olmadigi icin bekletmesi zor olmadi kelebekcim :)) Bende fazla kozmetik blogu gezmem ama özellikle bir ürün alacaksam almanca bloglara ugradigim olur ;) Amin, hep gülebilip dükrünüde bilenlerden olabilelim insallah, sevgiler :)

@Roseone (1Gül)Birgül bitiremeyenler 5-6 ay biriktirip ancak bir bitenler yazisi yazabilir sanirim benim gibi :))

@kitap eylemcisiTesekkürler, bu yaziyla degisiklik yapmak istedim ayrica, devami gelir mi söz veremem ama belki birgün yine bitenlr gözüme carparsa neden olmasin :) Sevgiler

@Alfabenin E HarfiRica ederim güzellik ;) Ilkler herzaman olmali degilmi :))

@fatmaTesekkürler yorum icin, mineral bir deodorant yine almayi istiyorum ilkbaharda ins. Devami gelir umarim, henüz bilemiyorum :)

@tasarım mutfağıGratis buralarda yok ama o tür bir ürün bulursam bende almak isterim, tesekkürler :)

@makyaj kelebeğiEvt cöpe atma kismi kesinlikle benimde hosuma gitti, biraz yer bosalmis oluyor hem :)) Sevgiler

@zelisZelis hanim blogumu begenmenize sevindim, bende normalde hemen cöpe atardim ama sirf bu post icin sakladim :)) Evt özel hatirasi olan birseyleri atmaya kiyamiyor insan :)
Blogunuzu ziyaret etmeyi istiyordum epeydir, hemen gelecegim, sevgiler :)

Çok faydalı bir yazı olmuş canım. Böyle paylaşımlar çok iyi oluyor. Fikir edinme açısından.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top