2

Soru+Cevap=MiM

Mim yazmayali coook uzun zaman oldu sanirim, herzaman mimleri cevaplamaya firsatim olmuyor maalesef ama simdi hemencecik bir mime cevap yazmak istedim :)
Capon Palugu blog sahibesi beni mimlemis ve asagidaki sorulari sormus, "Bismillah" deyip cevaplamaya koyuluyorum :)


*Kaç yaşındasın? Kaç yaşında olmak isterdin?
 31 yasindayim ama 30'dan sonrasini pek saymiyorum, orada nokta koydum :P Aslinda suan bu yasimdan memnunum ama dönmek isteseydim cocukluk yaslarima dönüp daha dolu dolu bir cocukluk yasamak isterdim, yeri geldiginde hayir demeyi, yapmak istediklerimi diretmeyi isterdim :P (Nerdeyse...) hep uslu, cok sorumluluk sahibi, isteklerini gözardi eden cocuk olmak istemezdim...
  *Gerçekten dostum diyebileceğin birileri var mı hayatında?
Cok sükür Rabbime en iyi dostum zaten esim ve kizim :) Cevremde tek tük olsada uzaklarda da gönüllerimizin bir oldugu dostlarim var ve iyiki varlar. Rabbim hepimizin karsisina samimi insanlar cikarsin ve muhabbetlerimizi artirsin insallah.
  *Kindar mısın? Geçmişi unutmak kolay mı sence?
Kindar degilim (iyiki), kindarligi da sevmem ama bana karsi bir hata yapilmissa kolay unutmam ve mesafe koyarim, kendimi uzak tutarak korumaya calisirim diyebilirim...
  *Uğrunda süründüğün bir erkek oldu mu? Ne zaman?
Ugrunda süründügüm bir erkek olmadi. Yani sürünmek derken cok asiri derecede ugrasmislik anlasildigi icin...Benimkisi daha normal seviyedeydi, ugrunda caba harcadigim, birseyleri feda ettigim biri oldu, o da esim :) Zaman araligi vermek istemiyorum, kisaca evlilik öncesi ve evlilik sonrasi dönem dönem fedakarliklar oldu :)
  *Asla affetmem dediğin kişiler var mı? Sana bunu ne dedirtir?
Yukarida belirttigim gibi kinci degilim, kirgin oldugum kisiler olsada onlari da yeri gelir affedebilirim. Allah bizleri nasil affediyor herseye ragmen biz de bir kul olarak affetmeliyiz insanlari...Tabii hatalarinin farkina varmayip durmadan sorun oluyorsa o zaman en iyisi uzak durmak...
  *Ölümden korkuyor musun?
Ölüm korkusu her insanda mutlaka olur, bazisinda az bazisinda cok... Bende de bu durum dönem dönem degisiyor, bazen artiyor korkularim bazen daha sakinlesiyor yüregim...Ama ölümün macerali bir yolculuk oldugu kesin! Insallah hepimiz hayirli bir sekilde, Rabbimizin rizasini almis olarak, iman üzere ölürüz.
  *İbadetlerini yapabildiğine inanıyor musun?
Ibadetleri hangi kul tam yapabilmiski ben yapayim, coook eksiklerim var. Namaz konusunda eskisinden daha dikkatliyim diyebilirim... Yani yapmaya calisiyorum, eksik yönlerimi zaman zaman düzeltmeye gayret ediyorum. Allah eksiklerimizi tamamlasin.
  *Kaç kilosun, kilondan memnun musun?
En son tartildigimda 51 kiloydum diye hatirliyorum (iki üc ayda bir tartiliyorum...). Genelde bu civarda olur kilom, memnunum cok sükür hic diyet yapmam gerekmedi. Aksamlari az yiyen, tatliyla arasi iyi olmayan ve bol meyve yiyen biri oldugum icin belki bu kilomu korumus olabilirim...
  *En sevdiğin kitap ne? Neden?
En sevdigim kitap Kur'an-i Kerim :) Nedeni Yaraticimiz'in bize gönderdigi, yol gösterici bir kitap oldugu icin. Ama edebi kitaplardan konu ediliyorsa, kitap ismi vermeyeyim de, mesela Sinan Yagmur'un kitaplarini cok begeniyorum diyeyim :) 
  *Şuanki ruh halini hangi şarkı anlatır?
Suanki ruh halimi bir sarki degilde, enstrümental tür de piyano ve ney sesi iyi anlatabilir :) Onlarin insani sakinlestirdigi gibi sakin, durgun, kendi halindeyim suan...
  *Kendine dürüst olduğunda mutlu musun? Neden?
Kendime dürüst olacak olursam "mutluyum cok sükür". Mutlu degilim demeye utanirim. O kadar cok sükretmemiz gereken seyler varki hayatta, en basitinden elimiz ayagimiz tutuyor diye mutlu olmaliyiz...


Baska sorular belirleyip birilerini mimlemek gerekiyor ama ben yazmak isteyen herkesi mimliyorum :)
Belirledigim sorular: 
1- Blogla ilgili en güzel hatiran nedir?
2- En son okudugun kitap ve sende iz biraktigi bir cümlesi?
3- Cevrende gercekten seni seven kac insan olduguna inaniyorsun?
4- Manevi dünyani ne ile besliyorsun?
5- Seni en cok ne mutlu edebilir?
6- Kac yasinda olmak isterdin ve neden?
7- En sevdigin renk, bu renk sana ne cagrisim yapar?
8- Kisa bir dua etsen simdi nasil olurdu?
9- En sevmedigin karakter?
10- En büyük hayalin?
11- KelebekGibi blogu nezamandir okuyorsun ve bu blogta en cok neyi seviyorsun? (Bu da bloguma özel bir soru olsun ^^)

Bütün yazacak olanlara kolayliklar diliyorum, yazdiginizda buraya mesajla bir link atarsaniz okumak isterim :)

Benim daha önceleri yazmis oldugum mim cevaplarini okumak icin buyrun: Tüm Mimler 



2 comments

mimleri seviyorumm:)
çok eğlenceli ve güzel bir mim olmuş

Adsız
28/2/13

bende mim istiyorummm :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top