2

Yazip Kaciyorum °◡°

 Mutfak caminin kenarina oturdum, hem en aydinlik yerlerden biri oldugu icin hem de suan yagan lapa lapa kari seyretmek icin :) Yani Viyana yine beyazlar icinde :) Bu yil kis mevsimi gercek anlamiyla kendini yasatti bizlere cok sükür, kis mevsimini özleyenlerin de kar sevincini yasamasini dilerim...

Blogu ihmal etmeyi istemedigim halde ediyorum. Sanirim sosyal aglarin coklugu da buna etken oluyor... Bir baska etken ise benim cok cesitli mesguliyetlerimin de olmasi...*Sosyal aglar demisken bilmeyenler icin ekleyeyim linkleri: Blogun Facebook sayfasi, Fotograf sayfasi, Instagram (henüz cok yeniyim oradan...)

Kizimi okuldan almaya gitmeden önce böyle kisa da olsa bir post yazmak istedim zencefilli portakal cayi esliginde :) Anlatmak istedigim o kadar sey varki aslinda: Ney kursumdan gelismeler, okudugum kitaplar, izlediklerim, manevi dünyamdaki duygularim, kizimla ilgili gelismeler (yakinda yazmayi planliyorum...), son zamanlar cektigim fotograflar ve sayfamin bir dergide yer almis olmasi...vs. uzar gider bu cümle.

Veee en büyük ve özel haberi verecek olursam, yakin zaman icinde Umre'ye gidecegiz kismetse :) Öyle heyecan verici ki simdiden... Gitmeden önce muhakkak vedalasma yazisi yazmayi da istiyorum.
Bu konuda bir diger önemli sey ise Peygamberimiz icin Salavatlar okuyor olmamiz (Facebook sayfasinda duyurmustum...), benimle birlikte ona Salavat hediye göndermek isteyen herkesi not alacagim, ismi ve kac tane okudugunu. Böylelikle orada hem sizleride dualarima katmak istiyorum. Dahil olmak isteyenler lütfen okuduklari sayiyi not alsinlar, toplu almak istiyorum sayilari, Mart ayinin ortalarina kadar süreniz var :) 

Simdilik benden bu kadar, cayimdan son yudumlari alip kar tanelerinin arasina karismaya kaciyorum  :)

Hayirli Cumalar


2 comments

22/2/13

Vıyana gunlerını ozledım sankı memleketım gıbı olmus sen yazınca ıcımden bır ıc gecırdım....

hayırlı olsun blogunun dergıde cıkması senı de motıve etmıstır

bu arada Umre ıbadetuınızı Allah kabul etsın bız de mart bası umreye gıdıyoruz ve 3 yasındakı ogluma hazırlık calısmaları yapıyorum. belkı oralarda karsılasırız ;) benım cocuklar ıcın yapmaya calıstıgım umre hazırlıkları boyle baska onerılrın olursa sevınırım: http://sudagidan.blogspot.ch/search/label/%C4%B0slam

Viyana'yi ziyaret etme imkaniniz olur insallah birgün yine, belki tanisiriz haber verirseniz :)
Blog degilde fotograf sayfasi bir dergide cikti ve mutlu oldum tabiki, bunu ayri bir post yapsam iyi olur aslinda :)
Bu arada Umre hazirliginizi gördüm biraz, tekrardan tebrik ediyorum böyle duyarli bir aile oldugunuz icin, maasallah :) Sevgiler.

Yeni yorumlara izin verilmiyor.
Back to Top