18

Banane, ben daha çok...



Yazasim geldi, tam bulasik makinasini bosaltirken seni düsündügümde karar verdim buna. Üst kismini bosaltmis alt kisma gecmistimki öylece biraktim geldim, yaziyorum. O is bitince yazsam olmazdi, suandi hissetigim duygular, ertelemek istemedim. Hayat ertelemeye gelmeyecek kadar kisa bunu bugün bir kez daha yasadim aldigim bir haberle...
Ilk dis cekimin 12.12.12 tarihinde olmustu, bazilari icin özel olan bir tarihti bu bizim icinde böyle bir hatira birakti, iki disin birden cekildi ve yari baygin (narkozlu) sekilde.. O halini görünce nasil zor dayandim bir ben bir Allah bir de "aman sende bayilma sakin" diyen gözlerle bana bakan baban bilir :) Uzandim yanina bayilmamak icin, seninle birlikte bende agladim. Sonra o anki yasadiklarini hatirlamadin bile, zaten cocuklarin disini bu sekilde almalarinin sebebide buydu, olumsuz hatiralar kalmasin diye...
Biz suanki doktorlarin normal yollarlada cok güzel bu isi yaptigini bildigimiz icin, hem de gecenki birkac saatlik o halini bir kez daha yasamamak icin bugün normal yöntemle disini aldirmaya gittik. Annen vidi vidi  nasil sana teselli olsam diye hic susmadi degil mi :P Babansa herzamanki sakinligi ve suskunluguyla en cok seyretti :) Kendimle gurur duyuyorum, hem öyle yerlere zor gittigim halde kizim icin cesur durmaya calisabildigim icin. Allah'im yardim ediyor desem daha dogru olur. Anne olmak iste zayif oldugun durumlarda dahi cocugun icin ayakta durabilmekmis.
Doktor disine ilac koyarken 15'e kadar saydim ve bitecek demistim, öylede oldu. Sonra disini alirkende simdi yine sayiyoruz 15'e kadar dedim ve basladim yine saymaya. Sayiyorum bir yandanda doktora bakarak sayilari söylemeyi yavaslatiyorum uzun sürecek gibiyse.. Bana güvenerek, benden destek alarak bunu kabul edip cesur durdugun icin kocaman bir aferin yavrum. Disin uyusurken biraz agladin, agzin sisiyor, birseyler oluyor zannettin ama inan bana bunu hayatinda ilk kez yasayan koskoca insanlar bile senin gibi aglarlar ama bazisi kendini tutuyor...Cocuk oldugunu her daim belli ediyorsun bize, mesela disin uyusmasini beklerken hasta koltugunu kayacak yaparak oynaman gibi :))
Bazende büyüdügünü vurguluyorsun..."Abla gibi etek-elbise" giyinmek istemelerin falan...
Hee birde agzinda duran kanli pamukla eve gelirken yolda gördügün pembe arabayi gösterip zar zor "iste ben büyüyünce bunu alicam" diyorsun. Seninle gelecegi konusmak, hayaller kurmak öyle güzelki. Hepsi bir an önce olsun diye sabirsizlaniyorum... Bazende acaba o kadar vaktimiz olacak mi diyorum...Rabbim'den diliyorumki, gelecegini, mutlu günlerini, hayirli bir insan olarak büyüdügünü görmeyi...
Artik o kadar büyüdünki seninle bazen tartisiyoruz bile ve sonra bir güzelde dayanamayip barisiyoruz, "anne-kiz hic küs kalmamali" diyoruz :)

Okuldaki derslerine hic deginmiyorum, cok iyi gidiyor sükürler olsunki, tam senden bekledigim gibi :) Bakalim cocuk doktoru olma hayalin degisecekmi ilerleyen yillar icinde, bence harika bir meslek :) Eminim bircok cocuk sana severek gelecektir, bir de o hayal ettigimiz gibi bekleme odasi ve cocuklara ikram etmek istedigin yiyecekler olursa yaninda en sevdikleri doktor ablalari olabilirsin :) Hayirlisini diliyorum.

Aslinda daha cok yazasim var ama bir baska ummadik zamana kalsinlar :) Simdi firinda pisen hazir yufka böregi yanmadan mutfaga kacmaliyim ve bulasik makinasinin alt kismini bosaltmaya devam etmeliyim. Babanin gelmesi yakindir, ona bir de cay demlersem eminim cok sevinir :) 

Seni ifade edemeyecegim kadar cok seviyorum kizim (simdi sen uyumuyor degilde yanimda olsan "ben seni daha coook" derdin bende devaminda "banane iste ben seni daha cooooook", inatlasirdik...


18 comments

Gece gece duygulandım bu yazına..Hayatta en cok tatmak ıstedıgım duygulardan bırısı annelık..Zamanı geldıgınde Allahım bana da yasatır ınsallah bu duyguyu..

Anne olarak okuyunca insan ayrı bir duygu ayrı bir heycanlı okuyor ve inan gözlerim dolarak okudum

Allah yavrunuzu size bağışlasın.

Kızlar ne tatlı, sevdiğini böyle şirinliklerle söylüyorlar.

Erkekler öyle mi ama... Tabi oğlumu da Allah bana bağışlasın. Haydut filan ama baldan tatlı, o ayrı..

5/3/13

Çok içten ve duygusal bir yazı olmuş.. ama daha dur abla eteği elbisesi istemesi ne ki az daha büyüsün senin giysilerine,takılarına ortak çıkacak :) aldığınız kitabı kim önce okuyacak diye yarışacaksınız :)

Anne-kız hep böyle muhabbetli kalın inşallah :)

iyi ki beklememissin iyi ki yazmissin o kadar sicak o kadar samimi ifade etmissin ki dilerim hic ayrilmazsin kizindan o da senden ve dilerim hayalindeki pembe arabayi alir cocuk doktoru olur minik kizin :)

Adsız
5/3/13

Çok duygulandım okurken. Benim eşim hemen bebek sahibi olmak istiyor ama ben erteliyorum biraz. Şimdi böyle okurken geç mi kalıyorum diye düşündüm..

5/3/13

duygulandım okurken birsürü şey geçti aklımdan,bende aplıyorum dişciye giderken:)anne olmak tarifsiz bir duygu gerçekten.enesi sünnet ettirirken(5aylıktı)soyup hemşirelere vereceğim sırada vermeyip ağlamaya başlamıştım.bende yanındaolacağım yoksa vermem diye:)nasıl bir duygudur bu.Anne kız ilişkisine imrenirim herzaman banada nasip olur inş

Cok guzeldiii ..

@Bordo DüşlerAmin insallah, isteyen herkese nasip olsun bu özel duygulari yasamak :)

@devinimZaten bir anneyi en iyi bir baska anne anlar degil mi :) Tesekkürler yorum icin ;)

@sirinanneCok sagolun, amin. Kizlarin sirinligi, kendilerini sevdirmeye calismalari, nazlari...vs. ayri evet :) Ben de erkek cocugunu merak ediyorum... Sizin cocugunuzu da Allah bagislasin, hayirlisiyla yetistirmeyi nasip etsin. Insallah her ikisinin duygusunu da yasamak nasip olur dileyelim o halde :) Sevgiler

@ipekIpek sen öyle deyince bir an hayalini kurdum gözümün önünde, aldigim kitaplari okuma önceligi hep onun olsun yeterki okusun derim :)
Sagol yorumun icin ;)

@Kurdeleli KediCok sagolun, amin :)

@agresif prensesBu güzel dileklerin icin cok tesekkürler :) Hayirlisiysa olsun insallah.

@hayatguzelbiyerUmarim hayirli bir vakitte siz de evlat sahibi olur ve o mutlulugu tadarsiniz. Hayat fazla ertelemeye gelmez :)

@fatmaInsan anneyse ve cok duygusalsa bir de iste bizim gibi aglayip duruyor demek Fatma :P:) Sana da nasip olsun insallah bir kiz annesi olmak :)

@Gelin AyşeSagol Aysecim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top