4

Instagram Post-1

Bu bol görselli bir yazi olacak, Instagram kullanmayanlar icin orada paylastiklarimdan buraya da eklemeyi düsündüm :)Simdilik bir 10 paylasimi ekliyorum...(Instagram'dan takip icin: http://instagram.com/su_ergin)


1- Camasir günü kizim ben görmeden aralara kendi bebeklerinden kiyafetleri de eklemis, mis gibi oldular minik minik ^^

2- Viyana metro haritali bu fincani cok seviyorum, kendisi uzun süredir dis fircalarina ev sahipligi yapiyor :P


3- Kizimla taaa Mevlid Kandili'nde yapmistik


4- Ailece brokoli+makarna+besamel sos+kasar peyniri seviyoruz :)


5- Cizi'nin yeni karelisi cikmis, bu bisküvi cocuklugumu hatirlatiyor...


6- Bu cikolatayi sirf dis görüntüsü icin aldim ve belki birine hediye ederim diye düsündüm ^^


7- Bizim evde bol bol yapilanlardan :)


8- Kizimin sihirli degnegi :P Okulda yaptiklari kostüm partilerinde yanina almisti... :)


9- Smiley fanatigi biri olarak bu yara bantlarini almadan olmazdi :) Hediye icin de kullanirim, yarayi sarip mutlu ederki bunlar ^^


10- Son olarak Ney'imden de bir görüntü olsun :)


4 comments

gorseller cok guzel, ozellikle de ney'li olan :) instagram'dan talep gonderdim canim, benimkisi gtab78. sevgiler...

Bütün fotolar çok güzel. Çikolata da çok tatlıymış :)

Hepsi birbirinden güzel canım ne diyim ki:) emeğine ellerine sağlık...

Hepsi de çok güzel. Figürlü yara bantlarından bende alırım en son çizgi karakterli almıştım. Oğlum çok ağlayınca koluna , oyuncağına yapıştırıyoruz susuyor :D . Annelerde çözüm tükenmez .

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top