14

Merhaba 12 - Güle güle Viyana



11 yil ayni yastiga bas koymusuz, aslinda bunu 365 güne carparsan bayagi bir uzun geliyor insana :)
Biraz düsündügümde evlilige ait ne kadar duygu varsa yasadik gibime geliyor...
Bazen mutlulugumuzun yansimasini hissetmis takipcilerimden sorular geliyor, "Mutlu yuvanizin formülü ne?" gibi... Biz her daim toz pembe yasayan bir aile degiliz elbette bizimde oluyor tuzlu-biberli günlerimiz :) Ayrica bu zamana gelmemiz icin ugrasmamiz gerekti; agladik, sabrettik, üzüldük, küstük, baristik, özledik, üzdük ama hep sevdik! Yani oturdugumuz yerden mutluluk bizi bulmuyor öyle, biz onu aramaliyiz ve ararken sabir-sükür-umut 3lüsünü kusanmaliyiz. Yikici degil yapici olabilmeliyiz. Yikmak isin kolayina kacmaktir, kalip savasmaktir aslinda zor olan...

Bu konuda fikirlerimi de belirttikten sonra geleyim yine asil konuya :) Cok sükür Allah'a, bu günümüze, cünkü ben mutluyum. Suan Playstation oynayan esime bakarken icime güzel hisler doluyorsa bu da mutlu oldugumun kanitidir degil mi ^^ Güne özel ne yaptik derseniz, sabah iyi bir kahvalti hazirladim aksama ise ailece yemek yemege gittik hepsi bu :)

Bu yilki Evlilik Yildönümü hediyemiz Umre yolculugumuz olacak insallah :)
Yolculuk demisken birkac gün kaldi, cok yakinda buralarda gözükmezsem bilinizki oralardayim kismetse, o hep gördügüm ama birgün kendimin gidecegini hayal bile edemedigim kutsal topraklarda...Peygamberimizin ayak bastigi topraklarda...Gözlerimle görünce orada olacagima inanacagim sanirim :)
Neler hissedecegim, ne degisiklikler olacak icimde bilemiyorum tek bildigim istedigim...Istiyorum, bu yolda yürümek, hissetmek O'nun sevgisini, gözyaslari akitmak, bosvermek O'ndan gayrisini, temizlenmek, hayatima yeni yön cizmek... Biz istedik Rabbim nasip etti bu yollari, izin verdi bizim O'na yakin olmamiza, basli basina bu bile ne kadar mutlu edici...
Bir kücük defter aliyorum yanima, günlük yazmayi planliyorum insallah. Geri geldigimde sizlerle bu notlarimdan paylasmayida istiyorum tabiki :)

Daha önce Salavat okuyup göndermek isteyen olursa bana yazabilir ismiyle birlikte dualarimda yer vermek isterim insallah diye yazmistim, varsa okumus olanlar sali gününe dek bana iletsinler lütfen...
Bu arada geri dönüste 3-4 günlügüne bir Istanbul ziyareti yapmayi planliyoruz, belki birkac blog dostuylada yüzyüze görüsme imkani bulacagim :)

Simdiye dek herhangi birinize bilerek ya da bilmeyerek bir kusurum olduysa affedin ve hakkinizi helal edin. Benim hakkim varsa her birinize helali hos olsun :)

Sizleri seviyorum, Allah'a emanet olun :)


Not: Bir önceki evlilik yildönümü yazisini okumak isteyenler: 10 yilin hikayesi


14 comments

Benden yana helal olsun. Ayy ne diyecegimi sasirdim guzelliklerin bi arada oldugu bi post. Allah sağ salim gidip gelmek nasip etsin. Evliliginizde bir ömür boyle devam etsin. Allah'a binlerce kez sukurler olsun yasadigim hayattan cok memnunum. Rabbimin bana verdikleri ile yetiniyorum ondan bisi istersem yuk olurmusum gibime geliyor o yuzden sen benle ilgilu bir duan varsa benim icin de dua et olur mu :)

17/3/13

Ne kadar güzel ifade etmişsiniz, daha nice güzel seneleriniz olur inşallah. Hayırlı yolculuklar bu arada.

Adsız
18/3/13

Helal olsun, sende helal et.O güzel kutsal yerlere bizlerden de selam götür ve dualatina da lütfen ekle ;))

Senin adina cooook sevindim, bende ins.önümüzdeki sene icin Allahim nasib ederse, düsünüyorum...artik sen bazi tavsiyelerde bulunursun ins.

Allah a emanet ol.
Sevgilerimle♥♥♥

18/3/13

bir ömür birbirinize hep böyle ışıltıyla bakarsınız inşallah.Gideceğiniz yer çok özel.Hayırlı yolculuklar.

18/3/13

Canım benim, bloğumun ilk takipçisi... Rabbim nice yıllar nasip etsin eşinle ve çocuğunla...
Dualarını eksik etme, beni unutma olur mu? Hakkımız tabi ki helal olsun, asıl sen helal et. Bloğumu güzelleştirmekle kalmayıp fikrini ve yardımlarını esirgemedin hiçbir zaman.
İstanbul'a gelirsen görüşmek isterim. Hayırlı yolculuklar dilerim.
Rabbim mübarek eylesin inşallah. Bize de eşimizle çocuğumuzla gitmeyi, oralarda ibadet edebilmeyi nasip etsin inş.
Sevgilerim ve duam ile...

Mutlu, huzurlu nice yıllara ve iyi yolculuklar, dua listesinde yer alabilmek ümidi ile...:)

18/3/13

Rabbim bu mutlu birlikteliğinizi ebedi eylesin inşallah... Günlük tutmak güzel fikir o diyarlardan haberler bekliyoruz

çok sevindim ceydacığım, rabbim kabul etsin inşallah ...bol bol dua istiyorum oğlum için 9 aylık oldu muhammed said ve 2 ay önce epilepsi teşhisi kondu bize yani duaya çok ihtiyacımız var cnm...

cnm benim öncelikle yıldönümünüz kutlu olsun sağlıkla daha nice yıllar bir yastığa baş koyun inşallah:)) bu yıl en güzel hediyeyi almışsın hayırlısıyla git gel inşallah bizede dua et olurmu özellikle istiyorum:))) istanbulagelirsen seni görmeyi çok isterim.kendine iyi bak ALLAHA emanet ol.

Cok tesekkür ederim dilekleriniz ve yorumlariniz icin, Tüm dua isteyenlerinizi ekledim insallah :)Allah'a emanet olun

*Biolog ins. görüsmek dilegiyle ;)

inş. cnm mutlaka bekliyorum telefonunu:))) Buarada hakkımda varsa helal olsun cnmm:)))senin yerinde olmayı öyle çok isterdimki bilemezsin.inş rabbim bizede nasip eder seniseviyorummmmmmmm güzel yürekli insan:))

biolog

21/3/13

Sen simdi Allah bilir ki;hangi mübarek mekanda hangi ruh halinde hangi birbirinden güzel duygular icinde dualardasin Cesuu...Allah esinle kizinla nicee nicee uzun huzurlu ve hayirli ömürler gecirmeyi nasip etsin insaallah...geldiginde okuyacaksin artik bunu olsun yinede yaziyorum:)..Gelisini dört gözle bekliyorum..;)

23/3/13

mesajı yazmakta gecıktım sanırım. bız de yenı donduk umreden bıze de dua et oralarda ıns. ben de umre yolculugunu hanuz yazamadım ama lazım olacakları yazmaya calıstım hala umreye gıtmedıysen belkıı faydası olur http://sudagidan.blogspot.ch/2013/03/umre-oncesi-alsveris-ve-baz-tavsiyeler.html

25/3/13

maşallahh diyelim! aman ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top