41

Size Medine'den Hediyem Var ♡


"Umre'den gelinirde hic takipcilere hediye verilmez mi" diye düsünüp (sartsiz) bir cekilis yapmaya karar verdim :) Lafi uzatmadan direk ayrintilara geciyorum:


Hediyem fotografta görmüs oldugunuz kücük Kur'an-i Kerim (ve belki ufak sürpriz ilaveside olacak...) Kendime alirken fazladan da almistim Medine'den ve bunu hediye etmeye karar verdim. Kutsal kitabimizdan daha degerli ne olabilirki...


Sart falan yok katilim icin ama sizlerden birkac ricam olacak:

❥ Öncelikle Kur'an-i Kerim'i okuyacak olan ya da okuyacak birine hediye etmek isteyenlerin katilmasini diliyorum...
❥ Bu hediyem okuyucularim icindir, yani henüz okuyucum degilseniz katilim icin blogumu takibe almaniz gerekmektedir. (Adsiz ve blogumun izleyicisi olmayanlarin katilimi gecersizdir...)
❥ Lütfen bu yazinin altina katildiginiza dair yorum birakirken size ulasabilecegim mail adresinizi de yazmayi unutmayiniz. (Google'dan mailinizle giris yaparak yorum birakiniz...)

Bunlari yaparsaniz da mutlu olurum :
Herhangi bir sosyal agda (Blog, Facebook, Twitter...) ister görsel ile ister görsel olmadan bu cekilisi duyurursaniz sevinirim. 
Ayrica fotograf sayfamda da baska bir cekilis düzenlemeyi planliyorum, Facebook kullananlari oraya da beklerim ---> Photo SU

❥ Dünyanin her yerinden katilabilirsiniz, kargo tabiki bana aittir :)

*Katilim icin son gün 14 Mayis, kazanan cekilisle ya da Random.org ile belirlenip aciklanacaktir.

Herkese bol sans diliyorum :) 


Not: 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun :)


41 comments

23/4/13

Bu güzel Kuran-ı Kerim'i okuyacak kişiye Allah hayırlı hatimler nasip etsin..( Bu Kuran- ı Kerim'in benzeri bir süre önce bana da hediye edilmişti; o sebeple ben bu çekilişe katılmayacağım )

katıldım tatlım beni de ekle listene:))

Not: Facebook kullanicilarindan Yusuf Züleyha'da katilmistir, kendisi bazi sorunlardan yorum yazamadigi icin ben ekliyorum.

@ipek
Amin Ipekcim insallah :) Sen yine de katilsan iyi olurdu aslinda birini hediye ederdin cevrende birine :) Ama gönlün nasil isterse öyle olsun.

ben çok isterim yanımda taşıyabileceğim bi Kur'anım yoktu..

Süba ARSLAN

subayildiz@gmail.com

23/4/13

Hedıyelerın en guzeliiii

Bende katılmak istiyorum . Rabbim okumayı okutmayı nasip etsin :) sumela00@gmail.com

Katildiiiiimmmmm :-):-)

Allah kabul etsin. haklisin en guzel hediye kutsal topraklardan bir kurani kerim olur ancak. ben de umreden yeni geldim biz de ordan kurani kerim aldik. bu zuyden katilmiyim ki kutsal topraklardan kurani kerimi olmayan kisilerin onunu aciyim. Herkese izi sanslar. Kurani en cok okuyabilecek olan kazanir ins ;)

harika bir hediye rabbim oraları görmeyi bizlere de nasip eder inşallah ne mutlu sana..

eposta eylul1209@gmail.com

Ne guzel hakkimizda hayirlisi Bismillah diyerek katiliyorum ♥

23/4/13

Çok ince bir fikir olmuş bu hediye <3 Tebrikler kuzucum.
Bana yazın sevgili armağan etmişti :) Medine'den de anneannem/büyükbabam getirmişti vaktinde. O yüzden katılmayacağım. Kimsenin hakkını yemek istemem. Hayırlı yere gitsin, okunsun, kıymeti bilinsin inşallah,amin.

ceydacım ne kadar güzel düşünmüşsün.bende katılmak istiyorum cnm benide ekle:))
biolog

böyle hediyeye bende varım kii :D

büşra yiğit - busray.s@gmail.com

Bu güzel hediyeye katılınmaz mı, ben de isterim.

pisceswot@hotmail.com

izleyicinizim.

Hediyelerin en güzeli:))

archilem@gmail.com

ben de katıldım facebooktada paylaştım bana çıkarsa oğluma güzel bir Kur'an'a geçme hediyesi olacak inşaAllah:)
huyulmaz@gmail.com
https://www.facebook.com/humeyra.akcakayauyulmaz?ref=tn_tnmn

bir de birşey soracağım.Ben Siteyi takibe alıyorum yeni postlar mailime geliyor ama siteye tekrar girdiğimde yeniden takibe almam gerekiyor sebebi ne ola ki?

evet hediye dediğin böyle olmalı katıldım
alisahmet_64@hotmail.com

24/4/13

küçük kuranı kerimleri hep çok sevmişimdir.bana çıkarsa çook sevinirim.medineden alınmış bir kuranı kerime sahip olmakda ayrı bir mutluluk olsa gerek:) hayırlısı.
elifterli@hotmail.com

@HÜMEYRA Uyulmaz Oglunuza maasallah, insallah nasip kismet :)
Bu sordugunuz durum bende de oluyor, yani normalde takip etsemde yeniden günceller gibi giris yapmam gerekiyor. Bu bence bilgisayarin kaydettigi verilerle ilgili, kaydetmeye ayarliysa yeniden girise gerek kalmiyor...vs. Yani önemli bir durum degil egerki normal sekilde takip edebiliyorsaniz buna ragmen ;)

ben de katıldım haydi bismillahirrahmanirrahim...:))

Çekilişe katılmak değil aslında bu yorumu yazmam ama kısmet, sadecesizi tebrik etmek istedim. Çok güzel bir düşünce... Selametle kalın.

26/4/13

bende katıldım canım ... sayfamda ve facebook ta da duyurdum arkadaslarımın ıstıfadesı ıcın ..
cok guzel dusunulmus bır hedıye ınsallah hakkını verecek bırılerıne ulasır ...

Bende kAtılmak istiyorum :) Facemde paylaşım yaptım çekiliş duyurusunu ayrıca izleyiciniz tabi kiii :) bana bol şanslar :) <3
ebru_afsin@hotmail.com

26/4/13

Hem de Medine dönüşü, kutsal topraklardan..
Nasip kısmet ama bana çıksın lütfeennn :)
Çok güzel, çok değerli bir hediye.
Olur da bana çıkarsa, yldrm.yasemin@hotmail.com
:)

BENDE VARIM BENDE BENDEEEE :)

ananem okuyabilir onun şansına katılım elf_ahmt@hotmail.com sevgiler

kısmetse bende birine hediye ederim inşallah:)
suslupusluu@hotmail.com

izleyicinizim:)
sevgiler:)

Not: Facebook okuyucularimdan Nazik Kavakli ve Cigdem Akyüz de katildilar.

Medineden olan her seye varim ben kucuk bir tas toprak bile yeterdi :)

Bakimlikiz@hotmail.com

Öncelikle tekrar hoşgeldin dularımızı o güzel topraklara götürdüğün için tekrar teşekkürler,,bu güzel gönülle bide böyle paha biçilmez hediye elbette bende varım canım herkese bol şans:)Tekrar teşekkürler:) kezban_bulent@hotmail.com

Adsız
27/4/13

Iyiki son katilim tarihini kacirmadan gördüm, beni de eklersen listene sevinirim :)
aydemir_guelbin@hotmail.com

27/4/13

çok güzel bir hediye ve katıldığım en değerli yarışma :)

yenigunnevin@gmail.com

ben de varım demek istiyorum ;)

bende katılmak istiyorum :) email duslerimdendunyama@gmail.com henüz çok yeniyim ama bloguma da beklerim duslerimdendunyama.blogspot.com

Not: Facebook takipcilerimden Kerime Altinoluk'ta katilmistir.

Evimde okadar çok kuranı kerim var ki vebal olur diye katılmak istemiyorum ama şimde de kuran çekilişine rağbet azolmasın fikrine takıldım :) facebook tan duyuru yapayım gerçekten ihtiyacı olana gitsin inşallah :) oysa sadece medineden gelmiş olması bile çekilişe katılmaya değer diye düşünüyorum selametle :)

@Sümeyye Çetin. K.Evet ben de Kur'an-i Kerim daha cok istensin isterdim, cünkü baska türlü taki, elbise, canta...vs. gibi cekilislere oranla sayi oldukca düsük ki üstelik cogu cekiliste oldugu gibi katilim sarti koymadim ki kolay olsun, herkesin katilabilecegi gibi olsun istedim.
Sonucta icten verilmek istenen bir hediye bu, Allah rizasi icin.
Cok tesekkür ederim ince düsünceniz icin Allah razi olsun ;)

Selam canim cok güzel bir hediye düsünmüssün Allah razi olsun bende katilmak istiyorum

sevdaarengi@gmail.com

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top