2

Duyuru~Mektup~Instagram


Merhaba blog, ben ne yazarsam yazayim ses etmeyen, beni oldugu gibi kabul eden güzel yer :P :) E heleki eksik gözeten insanlarla dolu bir dünyada yasiyorsak, bizi oldugumuz gibi kabul edenlerin yeri apaydi oluyor tabiki :)
Böyle bir giris yaptiktan sonra "nasilsiniz" diye devam etmek isterim :) Beni sorarsaniz bu güzel bahar ayinda grip olmanin tadini cikariyorum diyeyim siz anlayin iste :) Rabbim zor hastaliklarla ugrasan ve aci cekenlere sifa versin.

**********

Sizlere fotograf sayfamdaki cekilisi de duyurmak istiyorum, belki buradaki takipcilerimden de katilmak isteyenler olabilir. Hediye resimde görmüs oldugunuz Mekke'den aldigim saatli ve kamera seklindeki anahtarlik. Dileyenler buyursun sayfaya: Photo SU'da Hediye Cekilisi
* Ayrica Viyana'da ikinci kez bir fotograf bulusmasi düzenliyorum insallah, buradan da duyrulur, belki bir okuyucumla tanismak nasip olur :)

**********

Bu hafta posta kutuma düsen paketi anlatmazsam olmaz, cünkü beni cok mutlu etti :) Özellikle yürekten geliyor olmasi en degerlisiydi. (Merak edenler icin Instagram'dan bir kareyi ekledim yukariya, özellikle Hello Kitty'ler birilerini hatirlatti :P Kelebek Misali ve Cilekli Süt ^^)
Cok tesekkürler tekrardan sevgili Nazik, Rabbim gönlüne göre versin, O da seni cok mutlu etsin :)
(Nazik deyince Nazik Butik'ten de bahsetmeden olmaz, cünkü severek takip ediyorum kendisini.)

**********

Yukarida Insagram demisken minik bir collage paylasiyorum, özellikle takip edemeyenler icin olsun :)
 
Daha fazlasi icin: http://instagram.com/kelebekgb

Benden simdilik bu kadar, iyilesince Umre yazilarima devam etmeyi istiyorum insallah.
Tesekkürler okudugunuz icin :) Görüsünceye dek Allah'a emanet olunuz.


2 comments

çok geçmiş olsun.dikkat edin kendinize :)

@Esra ÖZTÜRKTesekkürler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top