Kur'an-i Kerim Cekilisi Sonucu


Öncelikle cekilise katilan herkese cok cok tesekkür ediyorum :) Sonucunu vakit kaybetmeden hemen belirlemek istedim. Toplam 32 kisi katilmis oldu, aslinda sartsiz bir cekilis oldugu icin daha fazla katilim bekliyordum... 
Umarim bu Medine'den getirdigim Kur'an-i Kerim gittigi evde bolca okunur ve sahibine hayirlar getirir :)


Cigdem Akyüz tebrik ederim :)

Belki bir baska cekiliste yine görüsmek dilegiyle, cünkü ben hediye almayi sevdigim kadar vermeyi de cok seviyorum :) Sevgiler


Not: Ilk talihlimiz ortaya cikmadigi icin 24 Mayis gecesi cekilis ikinci kez cekilmis ve yeni bir talihli belirlenmistir!

1 Yorum

Hayırlısı olsun tebrikler güzel bi şekilde okunması ve okunduğu eve bereket sağlık mululuk getirmesi dileğiyle böyle güzel çekilişlerinin devamını bekliyorum canım:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top