13

Size Birini Tanıştırayım


Hayirli bir günden herkese merhaba (cuma günleri iyiki var) :)

Bugün sizlere güzel bir insandan bahsedecegim, kendisine de sürpriz olacak insallah :) 

Bizim onunla yillarimiz gecti...Güldük, agladik, kizdik, küstük, baristik, sevdik...
Bazen baglantimiz kopacak gibi oldu, bazen de cok cok görüstük...
Ama su varki, her bir araya gelmemizde yine güzel vakit gecirebiliyor ve paylasacak cok seyimiz oluyordu...
Teknoloji nimeti sayesinde son zamanlar yine cok görüsme dönemine girdik sükür :)

Kendisi hayatindaki degisiklerle beraber blog yazari olmaya karar verdi. Iyi de etti diyorum ve eminim siz de kendisini tanirsaniz ayni düsüneceksiniz :) Yalniz blog hayatina girisi jet gibi oldu, bu kizi ben durduramiyorum daha :)) Yazdikca yazasi var gibi, yillarca biriktirmis sanki...

Yazilarini sirf hatira olsun diye degil birilerine de faydali olma düsüncesiyle yaziyor. Cocuk gelisimi, islami konular, evlilik, tesettür öncesi ve sonrasi, yemek...vs. blogunun baslica konulari. 

Ayrica bugün itibari ile 1 haftadir tesettüre girmis bulunuyor, Rabbim daim eylesin ve tüm dileyenlere nasip etsin insallah. Kendisine blog hayatinda güzellikler diliyorum ve daha fazlasi icin sizi onun bloguna yönlendiriyorum (Facebook Sayfasi da var):




NOT: Yan tarafta reklam alanlarindan biri dolmustur, digeri hala bos ve bagis karsiligi isteyen olursa logosunu ekleyecegim (Ayda 10 euro ya da 25 tl). Maksat oranin hayir amacli kullanilmasi, (bagis kurumu tarafimdan secilecektir). Ilgilenenler mail yazarlarsa sevinirim.

Hayirli Cumalar :)

13 comments

ım bloğuna gidiyorum şimdi, hayırlı cumalar

ne güzel anlatmışsınız... daim olsun inşallh...

hayırlı cumalar..

blogu inceledim tanistiridgin icin sagol blog dunyasinda samimi ve ortak paydalarimiz olan paylasimlari takip etmek cok keyifli.

Bende severek takip ediyorum melibo yu :)kelebek gibi yi takip edeli de 6 sene olmuştur.(blog açmadan önce de) böyle güzel, faydalı blogları açanlara teşekkür ediyorum :)

hayırlı cumalar :)
insan kafa dengi insanları zor buluyor kaybetmemek lazım , koşmak lazım bazen peşinden :)

O kadar güzel bir yüreğin var ki... seninle geçirdiğim günler yıllar geçsede koparamıyor beni senden canım dostum. Yüreğinden geçen güzel cümleler için teşekkürler :) ÇOK ÇOK UTANDIM minnak :)

Evet bende cok sevdım blogunu, vevface sayfasını takip ediyorm.

@Dürr-i YektaTesekkürler, keyifli okumalar :)

@Sehrinaz KarasakalTesekkürler, insallah :)

@Yusuf ve Yunus`un annesiSevdigim kisileri sizlerle tanistirmak mutluluk benim icin ;) Evet samimi ve kendine özgü olan bloglar keyifliler ve hep okunmali :)

@resim defterimmBende takibiniz icin tesekkür ediyorum, hayat hep beraber paylastikca daha güzellesiyor :)

@melek inan Ben de utandim ama o kadar güzel yürek falan :P Rabbim hepimizi yüregi güzellerden eylesin insallah. Zaman bazi dostluklari koparamiyor tabiki...Yorumun icin tesekkür ederim :)

@Gelin AyşeTanidikca daha seveceginizi düsünüyorum, Ayse sen özellikle cocuk gelisimi konusunda sorun olursa yazabilirsin, ben kizim hakkinda soruyorum bazen ^^

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top