0

Sevimli bir Hediye


https://www.facebook.com/byPhotoSU/photos/a.369976559737778.86995.364152166986884/693828744019223/?type=1&theater

Fotograf sayfam oldugunu hala bilmeyen var mi? Paylastim, begenildi, devami geldi...
Bazen fotografla bir mesaj vermek istedim, bazen sadece o zamandan hatira kalsin diye cekildi...Bazen dua, bazen söz ya da siir oldu...Birinin yüregine dokundu su serpti, birinin diline dolanan dua, bir baskasinin baktikca yüzünü gülümseten...Her bir fotograf emek ve zaman ile bir araya getirilip sevgi ile yogruldu...Ve ben simdiye dek sadece "iyiki bu sayfayi acmisim" dedim :) 
Photo SU artik 2 yasinda, icimden geldigi gibi devam ediyor...
Hamilelikten dolayi cekim kabul etmedim epey süredir ama kendimce yine birsey cekersem yahut en azindan cuma kartlarim ile güncelliyorum sayfayi, hobi olarak devam ediyor tipki basladigim gibi. 

Bir de son zamanlar isimli fotograflar cok tutuldu, aslinda bir hediye olayiyla basladi hersey...Ben hediye etmek icin cektim, sonra tanidiklarima da ve sayfa üyelerinden bazisina hediye ettim derken talepler cogaldi, hepsine hediye etmem tüm zamanimi baskalarina feda etmem demek oldugu icin yetismem imkansizdi bu sebeple ufak bir ücret karsiligi cekebiliyorum sadece...Bu fotograflar cesitli amaclarla kullaniliyor, bazisi cocuk odasina asiyor, bazisi sevdigi birine hediye etmek icin, bazisi belki tshirt üstüne ya da yastik üzerine bastirmak icin...vs. Öyle güzel fikirler okuyorumki, güzel sonuclar cikmasinda katkim oldugu icin mutlu oluyorum :) (Bu fotograflar nasil birsey görmek icin buyrun TIKLAYIN)

Sayfanin 2. yasi icin ve bayram vesilesiyle bir cekilis baslattim azönce, blog okuyucularima da duyurmadan olmazdi :) Belki resimdeki sevimli kamera cantasi ya da isimli fotograflar sizlerden birine nasip olur, katilmak isteyen?

Bayrama kadar daha yazamazsam simdiden herkese saglikli, sevgidolu, mutlu ve hayirli bayramlar :)

*Gecenlerde bir güzel insandan posta geldi evime, sonraki yazimda insallah ondan bahsedecegim...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top