8

Bir Yazi Iki Alisveris


Posta gönderirken bir an önce o kisiye ulassa da mutlu olsa diye sabirsizlanan ben, ayni sabirsizligi bana posta gelecekse de yasiyorum :) Iyiki posta diye birsey icat edilmis :P Yalniz postahanelerle ilgili konuya hic girmeyeyim negatif bir yazi olmasini istemem...
Bugün en son gelen iki postami sizlerle paylasacagim :)


Ilk olarak Kitapyurdu.eu alisverisimin icerigini yaziyorum:
1- Her Gece Bir Dua (Senai Demirci)
2- Rabbin Sana Küsmedi (Senai Demirci)
3- Askin Meali-2 /Ibrahim ve Hacer (Sinan Yagmur)
4- Menekse Kokulu Hikayeler (Ender Haluk Derince)
5- Baba Olma Sanati (Dr. Sefa Saygılı, Pedagog Ali Çankırılı)
6- Cocuk Deyip Gecmeyin (Adem Günes)

Kizim icin olanlar:
1- Keloglan Masallari (Münire Danis)
2- Kücük Beyaz Ugur Böcegi (
3- Sinif Öyküleri-4/Hoscakal Güzel Okulum (Melek Ce)
4- Sakiz Kizin Günleri (Sevim Ak)
5- Haydi Kantine Hücum/ Zeynep'in Asiri Komik Maceralari-2 (Sebnem Güler Karacan-Murat Bingöl)
6- Basörtümle Cok Mutluyum (Dr.Eren Tatari)

Daha önceki kitap alisverislerimden bazilari:  

--------------------------------

Ikinci olarak "Douglas Box of Beauty " paketimi, kisaca Douglas Kutumun icerigini merak edenler icin yaziyorum:
* Douglas Absolut Nailpolish Anna (11ml): Orjinal boyutunda canli kiraz renginde bir oje...
* Douglas Absolut Eyes Noemi (3gr): Mat olan makyaj malzemelerini daha dogal buldugumu söyleyebilirim ve bu üründe öyle..Göze makyaj uygulamadan önce bunu baz olarak kullanmak güzel olacaktir. (Tabii ben bebisim dogunca ve gözlerim cok yorgunken vakit bulursam göz makyaji yapmadigim icin sade olarak sürmeyi düsündüm :P)
* Nivea Styling Spray Volume (50ml) ve Nivea glanz Shampoo Volume (50ml): Sampuan ve sekillendirici sprayi de deneme amacli kullanacagim, normalde Nivea ürünü almiyorum...
* Juvena Skin Nova Sc Serum (10ml): Parfümsüz yüksek etkili bir cilt serumuymus...Bu ürünün orjinal fiyatini görünce böyle bir sok oldum (100€'dan fazla ve 30ml). Yani bendeki ürünün degeri yaklasik 40€..Kullanir miyim bilmiyorum ama denerim sanirim kadar zahmet etmisler :P ^^
* Douglas Beauty System Seathalasso Duschgel (100ml): Yeni bir dus kremi daha, Douglas'in kendi ürünlerini daha önce kullanmadim, kaliteli olacagini düsünüyorum...
* Shiseido Anti-Dark Circles Eye Cream (2,5ml): Bu krem koyu göz altlari icin yogun bakim sagliyormus ama ihtiyacim yok sükürki...Yalniz kremin kutusuna bayildim, minnacik, deneme boyu oldugu icin :) Icindeki kremi cöpe bosaltip el kremi ile doldursam cantamda tasisam diye düsündüm :P
* Venus Aqua 24 Face Cream (15ml): Bu kremi nedense ilk görüste sevdim, hem kokusu hem kivami...Nemlendirici bir krem, bu ara olmasa da kis mevsimine dogru cok kuruyan cildimde ise yarayacagina eminim...
* Iki bedava deneme ürün secebiliyordum, birini Moschino'dan kendime digerini de Mint'ten esime birer parfüm olarak sectim. Ayrica Douglas kendi bir ürün daha eklemisti fazladan, Essence Ultime sac bakim onarim sampuani...

Iste bu hepsi yaklasik 70-80 euro ediyor normalde, ama gönderme de dahil olmak üzere 10€ ödüyor olmak belkide bu kutuyu alma sebeplerimden, yoksa kozmetige merakli degilimdir pek ve kullanmayi düsünmediklerimi hediye ediyorum genelde...Yalniz daha önce belirttigim gibi abone olunmuyor, belirli bir tarih belirlenip belirli sayida kutu o gün kimler siparis verebilirse kapis kapis bitiyor, ben de ne zaman almak istesem mutlaka kapiyorum, elimden kurtulusu yok :P ^^

Daha önceki kutular:

8 comments

kitaplar harika kutundada yok yok güle güle kullan :)

@tugbatugbaTesekkürler :)

31/8/14

Kitaplar harika görünüyor ; iyi okumalar:) Senai Demirci'nin dua ile ilgili kitapları hep baş ucu kitaplarım olmuştur. Bu yaz iki kitap daha çıkardı (yani biri henüz piyasaya sürülmemiş) inş onları da alıp okumak nasip olur.. Bunları bitirince seveceğini düşündüğüm 2 kitabı daha okumanı tavsiye ederim : Nuriye Çeleğen'in Aşk-ı Sukün-Hz. Hacer ve İffet-i Kalp-Hz. Meryem kitaplarını da mutlaka okumalısın.

@ipekSagol Ipek :) Senai Demirci gercekten her evde okunmasi gereken bir yazar..
Kitap tavsiyelerin icin cok cok tesekkürler, sen önerdiysen eminim güzel kitaplardir ;)

teşekkürler.. güzel paylaşım..

@eskişehir 14 günlük hava durumuBende tesekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz icin :)

Bende de glossybox var ama iptal ettim cünkü birincisi aylik cok pahali oldu bence icindeki gelen minicik seylere kesinlikle degmiyor. Bu ayki kutundan güzel seyler gelmis. Bende bir cok kitap aldim ama hic birinide okumadim gerci bu aralar hic bir sey yapmiyorum. Sana güzel okumalar....

@Nesliname NeslihanTesekkürler Nesli, evt Glossybox ilk ciktigi fiyatla kalmadi, artti ve degmeyebiliyor..Ben genelde simdiye dek degen ürünlerle karsilastim bakalim :) Kitap almasi cok güzelde insan hepsini okuyamayabiliyor, bende de daha önceki alisveristen kalmis olanlar var ama ins. birgün hepsi okunmus olacak :P

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top