4

Instagram Post-4


Instagram hesabi olmayip birazda olsun oradaki paylasimlarimdan da haberdar olmak isteyenler icin yine bir post hazirlamak istedim... Umarim sizlere keyif verir :)


❥ Kizima dair 3 kare :) Kitap okumayi sevmesi beni mutlu ediyor, hayati boyu bol okuyan bir insan olmasini dilerim...


❥ Mutfagimdan 3 kare :) Gül seklinde erikli milföyler, ispanakli yumurta ve besamel soslu mantarli krep...


❥ Ogluma dair 3 kare :) Ilk aldigim kiyafetleri, koskoca top gibi bir göbek ve 30. hafta okumalik :) :P


 ❥ Ciceklerime dair kareler olmadan olmaaaz :) Cicekleri cok seviyorum, Rabbim iyiki yaratmis onlari...


❥ Kitaplar...Bögürtlen Kisi (Sarah Jio), Aile Risalesi (Seyda Muhammed Konyevi), Ask Bir Davaya Benzer (H. Nur Artiran).


❥ Son olarak bana dair 3 kare ile kapanis yapiyorum :)


Daha önce buna benzer paylastigim üc yazinin da linkini ekliyorum: 


Hayirli, saglikli, bereketli, mutlu, renkli ve bol gülümsemeli bir Cuma diliyorum :)


4 comments

16/8/14

Canim bogurtlen kisi guzelmi .tavsiye edermisin.

@mehtapSelam Mehtap, evet ben begendim kitabi, yazarin tarzi da hosuma gitti ;) Kitap hakkinda hem duygusal, hem merak uyandirici ve biraz kriminal diyebilirim...

Keyifle okudum :)

@Pembe KreasyonTesekkürler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top