0

Hergüne Hediye



Eskiden ne cekilisler olurdu bloglarda, hala devam ediyor mu bilmiyorum ama pek sanmiyorum...Cünkü cekilisler de diger sosyal aglara gecis yaptilar. 
Cekilisle basladik demekki bir cekilis kokusu var bu yazida, hatta kokudan öte ta kendisi ^^
Ferashe markasi, Viyana'da kurulmakta olup tüm Dünya'ya online satis yapaca, ben de bizzat taniyorum, birkac fotograf cekimlerini yaptim.
Ferashe'de Ramazan boyu bol bol hediye (elbise/tunik) verilecek, hergün!!! Dogru okudunuz, bugün kazanamazsaniz belki yarin, belki diger gün, bayrama kadar önü var ^^  Hatta cekilis aksamlari canli yayinda oluyor ve online katilim sayisi cok olursa ikinci sürpriz bir hediye cekilisi de olabiliyor. 

Ferashe yeni oldugu icin hem tanitim amacli hem de Ramazan dolayisiyla böyle bir kampanya düsünmüs, kendilerini buradan da tebrik ediyorum :) Insallah verdiklerinin cok cok kati da hakettiklerini kazansinlar. Cömert insanlari seviyorum arkadas :) 
Ayrica online site bugün yarin aciliyormus ve alisverislerde kargo ücreti yokmus ;)

Neyse ben kendim katilmakla yetinmeyip sizi de dahil etmek istedim hazir bloga biraz elim alismisken ^^ 

Haydi simdi Ferashe'nin cekilisine katilmaya gidelim ;)
*Sadece Instagram kullananlar icin

Ferashe.Official



Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top