11

Bende GeNC BeYiN Okumak istiyoruuuuuuum....

Bugece nette gezinirken bir yazi okudum ve cok begendim.
Insana her yasin ögrettigi ayri ayri seyler vardir gibi birseydi.

En cok bu cümleyi sevdim orada; mutlulugun bir parfüm gibi oldugu, önce kendimize sürmeden baskalarina hissettiremeyecegimiz. (Tam tamina yazamadim ama,anladiniz siz onu:) )

Yazinin altina baktigimda Genc Beyin'den alinti oldugunu gördüm.
Ve ben bir Google hastasi olarak, hemen Genc Beyin yaziverdim, cünkü yaziyi begendigim icin merak ettim, nasil biryermis bu dedim.
Karsima cikan sayfada gördügümde aklima geldi, ben gecen yazin bu dergiden okumustum,abimin esi tavsiye etmisti bana, her konudan cok seyler yaziyordu, özellikle kisisel gelisim yönünden.

Nettende böyle arastirinca hic olumsuz yorum görmedim dergi hakkinda. Hayati degisenler olmus hatta bir sürü! Yani okuyup-anlayip-uygulayanlardir onlarda.

Yurtdisina gönderim varmis ama pahali geldi.
En iyisi dedim tatile gidenlere siparis vereyim ben bu dergiyi,birkac sayida olsa okurum diye düsündüm.

Acayip bir okuma istegim geldi bu gece öyle baktikca...

Sizlerden var mi bu dergiyi okuyan? Varsa düsünceniz nedir?

11 comments

29/6/08

evet benim zeynebidme Genç beyin okurlarıdan bende bi kaç sayısına şöyle bi göz gezdirdim , bencede öyle bi şansın varsa getirtme gibi kesinlikle değerlendir...

30/6/08

dersane ve ünv. yıllarında birkaç defa karşılaşıp okuduğum dergilerdendi,ve banada o zamanlar dolu dolu bi dergi gelmişti,yani güsel ve bilgi dolu içi,okursan güsel yani bencede:)
sevgiler kelebeğim,,
(zeynep melike)

30/6/08

Daha önce ismini hiç duymadığım bir dergi,ben de dergi hakkında yapılan yorumlara baktım birkaç yerde boş değil gibi gözüküyor.

Adsız
30/6/08

Hiç bilmiyorum ana benim de ilgimi çekti şimdi:) Biliyosun okumanın zevkine yeniden vardım çok şükür:)
Valla duran gerilen, ielerlemek için , beslenmek için hangi kaynağı buluyorsak istifade etmeliyiz. Tavsiyen için teşekkür ederim, sevgilerimle...
nevbahar01.blogcu.com

selaammm,
bak seni burda da bulduuummm...
blogcu bi çok arkadaşımızı elimizden aldııı :((
bizde taşındık taşınıoz derken,çok zor tüm içeriği taşımak.şimdilik kalıverdik blocuda...şimdilik sorun yok gibi gözüküyor...
bizi unutma emi...
selam ile...

30/6/08

Ben TR´de bir kere otobüs duraginda gördüm, biri unutmus herhalde, eve geldim okudum, simdi yazlikta bir dolapta duruyor büyük bir ihtimal, bilirsin benim dergileri atma huyum yok :)

bilgi acisindan süper...ama sey dicem...ama kizmak yok...tasarimi cok kötü yaa :(

:)

Canım benim geçen gece MSN'de konuşamadık seninle şablon için. Sen bana beğendiğin şablonu at maille (ziple ya da rarla sıkıştır klasörü ok.) bende sorunu nerde bulayım. Öpüyorum

Kelebekim ben bu dergiyi okurdum hep TR'deyken, kesinlikle tavsiye ediyorum, ilk ciktigi donemlerde baslamistim okumaya... icerigi zengindi, eminim simdi daha da gelismistir, ben kesinlikle tavsiye ediyorum bu dergiyi :)
Simdi bulma sansim yok ama bulabilirsen kesinlikle oku derim :))

Adsız
3/7/08

ceydacım, GENÇ BEYİNİ" bir zamanlar ben çok okurdum, hatta eski sayılarını bile bir şekilde temin edip, okumuştum, gerçekten doğru tesbit etmişsin.inşallah ulaşabilirsin dergilerine, kandilin mübarek olsun canım..

BETÜL

7/7/08

ben bu dergiye bayılıyoruummm.her sayısını kaçırmadan alıp okumaya çalışıyorum..çok dolu dolu bir dergi...her sayfası,her satırı güzelliklerle dolu..zaten yukarda nevv'in bahsettiği zeynep'te ben oluyorum ^-^ sevgilerimle ^-^

24/8/08

her bir köşesi okunacak bir dergi ilk defa bu dergiyle bir derginin hemen hemen herşeyini okumuş bulunmaktayım.Akıcı ve güzel bir dili var kesinlikle tavsiye ederim :-D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top