15

BLoG Hakkinda Söbelendim

Sevgili Nevbahar ve Mersav beni söbelemisler, firsat varken cevaplayayim diyorum yoksa kalabilir, haftaya malum cok yogunum...

1)Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladın?

26 Ekim 2005'te cok blog gezindigim bir geceydi, saat bayagi gecti 1-2 gibiydi sanirim. Bende bir blog acayim bakalim dedim, denemek istedim en azindan.


2)Blog yazılarının belli bir çizgide olmasına dikkat ediyor musun yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?

Icimden geldigi gibi...Zaten beni okuyanlarda bunu farkeder genelde, icten bulurlar.
Ister istemez blogun bir gidisati oturuyor zaten zamanla.


3)Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Ediyorum, cünkü bos vaktim cok olmuyor ve bos oldugumda Pc basinda stres atiyorum ve ilk bloguma bakiyorum dogal olarak. Aslinda Pc'ye girmesem yapilacak islerim oluyorda beni Pc cekiyor kendine :)


4)Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya mı başladı?

Hayir, zorunlu degil, benim icin bir eglence ve zevk. Blogla ugrasmak beni yormuyor, biktirmiyor, severek yapincada pismanlik olmuyor zaten.
Ama bazen uzun ara vermek zorunda olsam, aklim blogda kalabilir, yeni yazi ekleyemedim diye, bu tamamen güncel tutmak istegimdendir.


5)Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

Ne zamana kadar giderse... Ama benim icin cok önemli bir yere sahip blogumu kolay kolay birakacagada benzemiyorum :)
Bunda beni ziyaret edenlerin payida büyük, yorumlarla, ziyaretcilerle insan dahada bir istekli oluyor. Okunuldugunu bilmek güzel... Sizce devam etmeli miyim?

15 comments

6/9/08

bence blog yazmayı kesınlıkle bırakma
cunku senın blogun bana enerjı verıyor :) canım arkadasım

Kelebek'im elbette devam etmelisin, birakmak diye bir sey dusunme bile, bu da nerden cikti yaff... Sakin haa sakin birkayim deme, birakmam yakani sonra:)

Kesinlikle devam etmelisiniz, yazılarınızı zevkle okuyoruz.

Oda sorulur mu? kesinlikle etmelisin! :)

iyiki de blogcu olmuşsun ve seni tanımışız. Sevgiler sana

evetttttt sakın bırakma yazmayı güncellemeyi kendinden haberler vermeyii...

seni tanıyalı çok kısa bi süre oldu ama ceyda abal içten yazıların ve doğallığın kanımı kaynattı sanaa :)

Adsız
6/9/08

devam devammmmm :)

6/9/08

ii ki varsın abla tabi ki devam etttt:)

Adsız
6/9/08

de-vam ^-^

Devam et ablaaa, yazilarin çok zevkli, Kinder Surprise gibi hergün ne çikacagini merak ediyorum :P

7/9/08

Dediğin gibi, içinden geleni yazan, doğal ve tatlı bir bloggersın sen..

Yazmaya devam :))

Adsız
8/9/08

Dibine kadar DEVAM :P :)) daha yeni bulmuşum seni :))

durduğun kabahat:)
devam...

devam devam devam :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top