10

Neden KelebekGibi?

Sevgili Nohutodabaklasofra beni mimlemis sagolsun, ben de bugece bos bos duruyordum elime aldim ve yazdim :) (Beni daha öncede mimlemis arkadaslar vardi ama mimlere pek cvp vermiyorum kusura bakmayin ne olur, bazen böyle eserse iste...)

BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN ?
Bu sadece blog ismim degil genel olarak her yerdeki takma adim.
Birgün ilahi dinliyordum Esref Ziya'dan, sözleri böyleydi (kopyaliyorum):

Sahte düşlerin peşinde
Boş gülüşlerin derdinde
Kor ateşlerin içinde Yandım yıllarca

Sırtımı döndüm güneşe
Gülmedim dosta,kardeşe
Kelebek gibi ateşe uçtum yıllarca

Ağlayacağım yerde gülmüşüm
Dirileceğim yerde ölmüşüm
Yanacağım yerde sönmüşüm
Sahte benliklere kandım yıllarca...

Buradaki Kelebek gibi dikkatimi cekti, kendimle benzerlik kurdum o an. Her yönden kelebekgibiyim bende sanki dedim, hem bu siirdeki anlamiyla hemde görünüsünden. Cok hassas bir insanim, rengarenk olan hersey bana güc veriyor, renkleri seviyorum tipki kelebeklerdeki renklilik gibi... Bu benim nickim olmali dedim ve öylede kaldi.

BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIN STAR TİRİBİ ?
Belirli triplerim yok öyle, icimden ne gelirse nasil gelirse nezaman gelirse...Artik böyle! Ama daha önceleri arada zorlardim kendimi yazmaya yahut belirli konuya odaklanmaya...Bu blogu ben sevgiyle beslemeliyim, zevk almaliyim diye düsünüyorum.
Tabiki bazi olmazsa olmazlar var, mesela yalniz olmaliyim yazarken, yanimda cayim yahut ivir zivirlarim olmali :) Ara vermeden yazmaliyim. Bloglari okumaya baslamadan bloguma yazmaliyim yoksa blog dolasmakla geciyor zamanim ve yazamiyorum da :S
Daha vardir birseylerde aklima gelmiyor :)

EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY ?
Gariple maksat ne onu belirleyemiyorum simdi, cünkü bana normal gelen size garip gelebilir yahut tersi :S Garip sekilde seyleri severim mesela dekorasyon olarak. Sogan sarimsak koyma toplari var mesela, bunlar pek garip degil gerci ama :D

ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR ?Simartildigimda, cocuk hatta bebek muamelesi gördügümde :D Arkadas ortaminda ;) Hediye acarken :D Özel zamanlarim hatirlandiginda, sürpriz yapildiginda. Birisinin bana deger verdigini gördügümde. Sabah istedigim gibi uykumu almis uyandigimda, kahvalti hazirsa hele ki :D
( Bu arada gecenlerde ilk kez kahvalti yatagima geldi :S hic aliskin degilim, zaten yapamam yatakta, kalkip yüzümü yikamali sonra masaya gecmeliyim illa. )

ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY ?Akrabalarimdan bazilarinin hala benim ne yaptigimi bilmemeleri ve sormalari :S Yani önceden söyledigim halde algilamamis olmalari yahut gercekten dinlemediklerini anladigimda :S
Laf olsun torba dolsun diye konusmasin kimse benimle. Benim icin her kelimenin degeri var!
Yorumlarda bile dikkat ederim buna, yorum olsun diyemi yoksa gercekten ilgilenilip mi yazilmis diye, bazilarinin okumadan yazdigini bile farkediyor insan :S
Yahut soruma soruyla yanit verilmesini sevmiyorum...
Genel olarak sorulara acigimdir ;)

AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM ?
Eskisinden daha ciddi duruyor yüz hatlarim, cok mu surat astim acaba son seneler?! Aynayi seviyorum, aglarken bile aynaya bakarak agladigim oluyor bazen, o an ki aci cekisimi seyrediyorum sanirim. Aynaya bakip kendimle konusurum, kendime tokat bile attim ( bunu niye yapmistim simdi hatirlamiyorum, iyiki ).
Bazen aynaya bakip bugünde cok sevimliyim heee diyorum :D
Bazen aynaya not yaziyorum hem esime hem kendime...
Aynayla cok iliskim var anlasildigi üzere :D

BU BLOG SAHİBİ NERELERDE GÖRÜNÜR ?
Bu blog sahibi Mariahilferstr. var mesela alisveris caddesi orayi cok sever. Magazalari turlar kendi kendine kafa dinler, vakit buldukca yürüyüs yapar. Arkadaslarla bulusup birseyler yapmayi sever. Bir yerlerde hareket olsada birileri cagirsa da gitsem diye bakar. Blog sahibi hareketi ve hareketli insanlari seviyor ;)

10 comments

Harika bir nick : ))

5/12/09

rengarenk kanatlarını sevsinler senin :))

Çok hoş

Nickin daha bir anlamlı benim için artık.
Şu sorulmaması gereken sorular var ya bazen aynı karşılığı vermek istiyorum mesela onu en yaralayan şeyi sorsan ne yapar caba ama yok ben yapamam ki.

Çook sevgi çokça selam sana Anavatandan. Kucakladım bi de sımsıkı

Gerçekten güzel bir mim cvplarda çok güzel:))

Kelebekcim iyiki bu linki almşsın çok güzel gerçekten. Hani sen benim bir mim yazıma yorum bırakmıştın ya seninle benziyoruz diye. Bende yazdıklarını okuyunca şimdi gerçekten benzettim kendimizi :)

Sevgilerimle Canım...

bu sayfaya ne zaman gelsem hep çok hoş bir şablon ve harika yazılar karşılıyor beni...yeniden seni okumak çok güzel...özlemişim...
Not:artık blogspot civarındayım bende :))

"Kelebek gibi" ilk bakışta isim işte dediğim nick ne denli anlamlıymış. Bloğunda da sabit olmalı bu bence. Aynalarla olan ilişkinde ilginçmiş arkadaşım :)

Sevgiler.

Sevda
11/12/09

evet güzel rumuz kaynagida güzelmis daima senin olsun :)

nickinin sebebi hoşmuş:)
bu arada laf olsun torba dolsun diye konuşanlara ben de sinşr olurum.
ayrıca ebe sobe olayların da lütfen beni mimle:) bayılıyorum mimlenmeye:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top